![]() |
End Of Today
Gedichtje met een ;)
End Of Today Hi there, evening sky Flaunting your special colours Taunting my tiny imagination What is the reason for ye, Gracing me so beautifully today? Well hello, late sparrow Acrobatically flying home Attending me on my limitation What is the reason for ye, Greeting me so merrily today? Good day, chubby cloud Hovering your way through thin air Holding my eyes locked What is the reason for ye, Gliding past me so silently today? Oh look, darkness falls Colours dissolve Sparrows nestle Clouds blend in What is the reason for ye, night, To take my end of today? |
ik vind hem leuk :)
doet me ook een beetje denken aan van die engelse kindergedichtjes en liedjes met de benamingen die je de dingen geeft. |
Vind hem ook leuk!, ben meestal niet zo weg van engelse gedichten, maar ik vind deze orgineel, mooi verwoord(mooi taalgebruik), herkenbare Inhoud, Dreamy.
|
Dank jullie voor de reacties, ik zocht inderdaad een beetje naar dat dromerige... :)
|
Origineel...erg goed!
|
Citaat:
anyway, t gedicht: leuk ja, vermakelijk om te lezen, leuk, lief |
Wat leuk zo, die beschrijving van de situatie; heel orgineel. Sterk gedaan; de aanspreekvormen, personificaties en vraagstellingen. Bovendien vind ik, en dat mag ook wel eens gezegd worden :), dit een erg goed engels gedicht; goed taalgebruik; orgineel, sterke verwoording, en grammaticaal ziet het er allemaal erg correct uit. Leuke spelingen vind ik bijvoorbeelding:
- Flaunting/Taunting en Taunting/tiny - chubby cloud - het gebruik van 'ye' - verder ook erg sterk dat je in de laatste strofe van werkwoordsvoorm veranderd! De toon is erg lief; leuk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |