![]() |
je uiterlijk
ik wou ff wete wat jullie van je eigen uiterlijk vinden en of het je uitmaakt want iemand uit je omgeving er van vind en of je veel of juist weinig geld uitgeeft aan klere en dat soort dingen als jullie iets van mij willen wete moe je ut maar vrage xxxxxiez en knuffels aan iedereen
|
Ik denk dat je dit beter zonder poll had kunnen doen.
Ik vind het wel leuk als mijn vrienden vinden dat ik leuke kleren draag, maar ik vind het niet erg als ze vinden dat ik géén leuke kleren draag. Of ze me mooi vinden boeit me niet. |
Mij maakt het dus niet zo veel uit wat zij er van vinden.
Als ik het mooi vind dan draag ik het |
Citaat:
|
Citaat:
|
weer echt een topic voor mij:
nee t maakt me echt niet uit wat andere er van vinden "je bent wat je bent en je weet wat je weet, hebben jullie dat goed begrepen" (ik weet alleen niet meer van wie deze uitspraak kwam). da sluit ik af met een wijs gezegde: 'praat maar niet over jezelf, dat doen wij wel als jij weg bent' |
Tuurlijk is het leuk om complimenten van je vrienden te krijgen, maar het hoeft niet perse, zowel om uiterlijk niet als om kleding niet. Ik wil veel liever dat ze me gewoon accepteren om mijn karakter dan om hoe ik eruit zie of om wat ik aan heb.
|
Citaat:
|
Ik ben niet met alles van mijn uiterlijk tevreden. Ik denk dat niemand dat is. Maar het maakt me echt niks uit wat mijn vrienden van m'n uiterlijk zeggen.
Tuurlijk, liever dat ze me knap vinden dan lelijk, maar zolang ze me gewoon accepteren vind ik het al voldoende. Verder ga ik nooit met de mode mee. Ik heb een vrij standaard smaak qua kleding en daar vallen al die modegrillen niet onder. Sommige vriendinnen gaan wél met de mode mee, anderen niet. Ik denk dat degene die wél met de mode meegaan niet bijzonder gecharmeerd zijn van mij smaak, maar das pech voor hen. En ik geef niet zo veel geld uit aan kleding. |
Ik heb geen schijt aan mijn vrienden maar ik moet mijn kleding dragen. Of ze me mooi vinden kan me minder boeien, ben niet van plan ooit een relatie met ze te beginnen.
|
Waarom staat dit op L&G? Lijkt me meer lifestyle of zo.
On-topic, het boeit me echt niet hoe vrienden over mijn uiterlijk denken. Ik denk dat het hun ook niet boeit anders zouden ze geen vrienden zijn (in de zin van je bent vrienden van elkaar omdat je raakvlakken oid hebt). |
absoluut niet als ze iets nix vinden heb ik daar schijt aan als ik ut maar leuk vind
niet dat ik dat vind maar ja.... |
moetk toch eerst ff vrienden hebben voordatk deze poll beantwoord :D :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik weet ut ik weet dat ut een klote poll is maar ik weet nie hoe ik um weg moet hale als iemand dat weet kan je ut dan ff zegge thnx alvast
|
Citaat:
|
't kan me nie schelen wat andere van me vinden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |