![]() |
[Scherm] Schoonmaken
Grr, je kent dat wel, al die irritante vliegjes die om je hoofd heenzoemen, ik plet er dus eentje op me monitor, maar nu blijft er een veeg opzitten!
Nou vindt ik gedroogde vlieg op me beeldscherm niet erg, maar het is wel super irritant. Ik heb 't geprobeerd met een droog doekje eraf te wrijven, maar dat werkt niet. Hoe kun je het beste deze troep verwijderen? Mag je warm water gebruiken enz? (ik maak nooit me beeldscherm schoon, heb ik m'n schoonmaakster wel voor, maar die komt pas weer over 5 dagen). 't is btw geen TFT scherm, gewoon zo'n eentje met glas waar je tegenaan kan tikken ;) Tia PS: zat geen schoonmaak-boekje bij m'n beeldscherm ^_^ |
brillenpoetsdoekjes! :D
|
Pis eroverheen. urine maakt veel schoon :).
|
En het schoonmaken van een TFT? Hoe doe ik dat?
|
Citaat:
dus het liefste demiwater :) maar kan ook met regenwater, en (als je in zuidnederland woont) met kraanwater (regenwater is ook een zeer goede optie) |
Citaat:
maar je moet natuurlijk ff uitkijken dat er geen water in die rand daarbeneden loopt ;) |
Okay bedankt allemaal (y) er kunnen nu weer veel vliegjes op geplet worden ;)
Ik heb 't even met een zacht doekje (stofdoek) gedaan, heel klein beetje water, en daarna droogwrijven :) |
ik werk zelf veel met dit spul : http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...§ionID=140
kun je ook bij veel electrozaken kopen. werkt eigenlijk best wel goed ook voor een bril :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |