![]() |
American Beauty
Vanavond op tv. Net 5. 20.30.
Wie heeft hem al gezien, wie gaan hem kijken, en wat vinden we ervan? Is hij de moeite waard om te kijken? Ik ga hem zeker kijken/opnemen, ik heb wel hoge verwachtingen. |
ik zou em zeker gaan kijken. Ik heb em al heel lang op dvd, maar die film kan je vaak zat achter elkaar kijken.
Het is leuk om te zien hoe het standaard american dream gevoel, en de oh zo gelukkige amerikaanse gezinnetjes helemaal niet zo gewoon blijken te zijn ;) nee, echt kijken die film! Al is het alleen al voor Kevin Spacey. Die acteert zoals gewoonlijk op zijn best (y) |
Ik heb hem gezien. 'k Dacht eerlijk gezegd dat hij veel dramatischer was. Hij is wel de moeite waard, maar echt de uiterste karakters die je maar kan hebben komen in één film voor. Een drugsverhandelaar, een vader met seksuele obsessies om één van zijn dochters beste vriendinnen,... Het einde is best verrassend dus ik zou zeggen kijken maar (y) .
|
Ik heb 'm al paar keer gezien ga probably wel weer kijken. Is echt een vette film yes sir. (y)
|
Ja, ik ga m denk ik wel nog een keer kijken. Ik vond hem goed! (y) En ik ben fan van Kevin Spacey (y)
|
ik had die film op video, maar ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Het is al lang geleden dat ik hem heb gezien, dus misschien snapte ik m toen niet ofzo :o
ik ga hem iig vanavond wel kijken (heb die video namelijk weg gegeven) :) |
Citaat:
|
Zeer goede film. Kevin Spacey speelt een man die ontdekt hoe klote zijn leven eigenlijk is en uit hoeveel routine het eigenlijk bestaat. Zijn vrouw wil graag carriere maken in de real estate wereld en is bereid over lijken te gaan. Hun dochtertje zit tussen twee vuren in: de vader die kinderlijk beslissingen maakt en de moeder die te serieus is en nergens meer lol in heeft.
|
Hij is super, ik ga hem opnemen.
|
al gezien, en ik ga 'm zeker weer kijken (y)
|
Een van mijn drie favoriete films. Heb m ooit al eens opgenomen, en ik heb tentamens dus ik ga niet kijken, maar zeker aan te raden!
|
(!)
Een van mijn favoriete films, ik ga hem ook opnemen:) Yeey. |
het is zeker een goede film. gewoon opnemen (of downloaden hehehe :cool: )
|
You're soooo busted :)
|
ik vind hem echt geweldig! heb hem al een keer gezien, en je krijgt van die film dus echt nooit genoeg
(y) |
Citaat:
|
"Oh, you're sòòò`busted.." :D
gewèldige film :cool: vooral mede door de muziek .. (Y) |
Kevin Spacey en Mena Suvari :bloos: (y) :o geweldig heerlijk. Muziek is goed, film is goed, de sfeer is super, einde is goed.
|
Al een keer gezien, maar ga hem vanavond zeker kijken/opnemen.
|
begonnen!
ik ga ook kijken, erg leuke film :) |
Heb em al twee of drie keer gezien en kijk met een half oogje (maar inmiddels overgeschakeld op ER).. het ging me vooral om het stukje dat hij haar zijn mooiste filmpje laat zien, die van het plastic zakje..
Magisch <3 |
Telkens denk ik:"American Beauty, oh ja, daar zegt iedeern van dat hij goed is, moet ik zien..." En dan kijk ik... en dan heb ik hem al gezien :P
Hij is best leuk, staat nu op bij m'n huiswerk :) |
Zeer goeie film. Alleen wel tevaak gezien de laatse tijd..
|
die film blijft gewoon fuckin's goed. het mooie vind ik dat hij zoveel theatrale invloeden heeft, regisseur sam mendes regisseerde hiervoor ook alleen toneelstukken. die invloeden zie je er zo goed aan af, dat vind ik zo mooi aan deze film. dit krijg je ook bij cloaca
|
hij is echt vreselijk goed, ik las net in een recensie. Ze zoeken allemaal geluk, maar allemaal op de verkeerde plaats. Mooi gezegd (y)
|
Super mooie film, echt geweldig gewoon..
Een van de weinige films die echt wat met me doet (hoe emo :p).. |
Citaat:
Voor de rest ben ik t met je eens ;) |
Citaat:
|
Spoiler
kevin spacey :cool: thora en wes waren lief :) |
Nog indrukwekkender dan de vorige keren. De opnames zijn prachtig, net als het geluid. Deze film blijft.
... |
Hij blijft geweldig :)
|
Heb hem gelukkig opgenomen. morgen ff kijken :)
|
Citaat:
Spoiler
|
Echt deze film zit vol met Helden;):D
Ik vond het Afpers-stukje zo lollig... en ook als die Brad vraagt ergens in het begin: Do you have a minute? For you, Brad, I have 5 minutes. of zoiets dan ;) :D |
Citaat:
Ik ken die hele film al uit mn hoofd, zit de hele tijd mee te praten :D (trouwens buitengewoon irritant voor degenen die meekijken) |
Citaat:
Spoiler
Chris Cooper rocked overigens, samen met Kevin Spacey... Annette Bening is ook gewoon fucking irritant in die film, doet ze goed. En Buddy "in order to be successful, one must project an image of success at all times" Kane is ook hilarisch. die film is gewoon meesterlijk door de personages/acteurs |
ik vind het echt mooi dat hij vlak voor zijn dood een moment van ultieme blijdschap voelt.
i'm great prachtig. |
Citaat:
Ik vind het een goede film, ik, had m al een keer gezien, maar vond m weer leuk ik was ook vergeten wie het nou gedaan had :s |
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Spoiler
|
Erg goede film, ik heb m gisteren ook opgenomen. Ga m kijken als ik geen tentamens meer heb :) (y)
Ik dacht trouwens dat het zo'n romantische comedie zou zijn ofzo, gezien de voorkant... |
Citaat:
:confused: |
Spoiler
|
Ik dacht ook eerst dat het zo een soppige zwijmelfilm zou zijn die ik zeker niet zou willen zien.
Bij Fight Club dacht ik dat het een soort foute actiefilm zou zijn door de naam en slechte trailer. Jammer... beide goede films en Fight Club had veel meer publiek getrokken als die trailers niet zo slecht waren geweest. |
Geweldige film(y)
|
Citaat:
American Beauty deed me ook denken dat het een romantische (tiener-)komedie zou zijn. Gelukkig wist ik later wel beter :P |
Ooooh hij is gaaf :cool: (y)
|
Hij is wel een beetje raar als je 'm pas vanaf de helft ziet :( maar ik ga hem vast nog een keer kijken. Intrigerend.
|
'I REFUSE to be a victim! '
(y) geweldig. |
ik snap alleen niet waarom het als een comedy gezien word, ik vind het meer drama met zijn hilarische momenten, maar dat heb je wel in alle films denk ik
geweldige film! de muziek, de rozenblaadjes :cool: ik moet er een filmanalyse over maken voor filosofie. jeej :D *mooie voorkant trouwens* dit is ook een mooie foto : http://www.telegraaf.nl/krant/naslag...icanbeauty.jpg |
Prachtfilm.
De sfeer die ze weten te creëren.. De rillingen lopen je over de rug. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |