![]() |
Vertel hier over hoe belangrijk het station van jouw stad is...
Zutphen.
Begin- en eindpunt voor 7 treinen per uur. Knooppunt in 5 richtingen. Halte van Sneltrein Zwolle-Roosendaal. Belangrijke NS-werkplaatsen. Modernste treinen van Nederland (Lint-41 lightrail Zutphen-Winterswijk). Beginpunt van Intercity's naar Amsterdam/Schiphol en Rotterdam/Den Haag. Op het drukste moment vertrekken er 11 treinen in één uur. Eén van de 18 NS-verkeersleidingsposten. Hoofdkantoor Railinfrabeheer Oost-Nederland. Meest radicale personeelscollectief. :o (De stakingen vorig jaar waren het initiatief van P-C Zutphen...) Spoorlijnen in 5 richtingen (even veel als Amsterdam, méér dan o.a. Den Haag, Rotterdam en Utrecht). Toch heel wat voor een stadje met 40.000 inwoners. Vertel iedereen nu hoe belangrijk jouw station is... :o (En waag het niet dit te sluiten, want door forumbazen op DK werd ik eerder al eens verteld naar H&T te gaan hiermee. Anders gaat het wel op A&N.) |
Dacht je nou werkelijk dat iemand hier serieus op in ging? Laat je nakijken man, je spoort niet.
|
Je hebt het! je wordt conducteur!
|
Citaat:
En ik spoor uitstekend. :p |
Ik stap op, en ik stap uit
|
Wij hebben geen spoorlijn door ons half stadje heel lopen.
Dus echt belangrijk is het niet Sjoerd. |
Hier hangen er allemaal junks en ander soortig tuig rond.
-Desecrator |
Begin- en eindpunt voor 122 treinen per uur.
Knooppunt in 41 richtingen. Halte van Sneltrein Paris Belangrijke NS-werkplaatsen. Modernste treinen van Duitsland (Oude stoomtrein). Beginpunt van de trein naar rusland begint in : Londen via Paris en komt zo uit in Moskou Op het drukste moment vertrekken er 44 treinen in één uur. Eén van de 10 Na-verkeersleidingsposten. Hoofdkantoor Weg met de groenenhart verbinding Meest radicale personeelscollectief. Staaking van mensen die gelijk hadden en in de kouw moesten staan . Spoorlijnen in 64 richtingen (Moskou , Paris , Marseille , Londen , enz enz) Toch heel wat voor werelddeel met 55.0000000 inwoners. |
Citaat:
omg... even een 'tripje' gemaakt in a`dam of niet? |
jeeh je houdt wel van Zutphen he.. nou dan ga ik het weer vergelijken met lelystadje :rolleyes: (remember : 65000 inw.)
4 treinen per uur. eindpunt. klaar. :D |
Station Heerenveen.
2 sporen 1 naar Leeuwarden, 1 naar Zwolle. 60 bussen BOEIEEUUUH :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Op DK is ie toch weer open? Mooi, kan deze dicht.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |