![]() |
Nep-Bontkragen
jeweetwel van die mensen met zo'n jas met een nepbontkraag ) heb er zelf ook een ) ik vind het echt belachelijk worden, je kan de straat niet op zonder dat je een bontkraag ziet, wat vinden jullie hier van?
|
ja dat gebeurt nou eenmaal als het hip is ofzo. heb er zelf ook 1, maar ik erger me er echt niet aan hoor :rolleyes:
|
Ja, ik heb ook een "nep bont kraag" aan mijn jas..
Was eigenlijk niet mijn eerste keuze qua jas, maar nam de kraag uiteindelijk gewoon voor lief :).. en het is niet zo'n lang-harige-tekkel-kraag, gewoon een korte. http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/14400.jpg vind ik dus zelf afschuwelijk... :nono: |
Ja, lekker boeiend dat andere het ook hebben..
je hebt er geen alleenrecht op.. Pfff.... |
Ik vind ze te vaak te lelijk.
En het is verdomd lastig om een jas te vinden waar d'r geen opzit heb ik gemerkt :s |
lelijk..daarom doe ik nog maar een jaartje langer met m'n winterjas..
|
Ik vind het eruit zien alsof er een bever op je hoofd is doodgegaan.
|
Citaat:
|
Woohoo, eskimo's! :cool:
|
Als het nou een echte bontkraag was.
|
Citaat:
|
Citaat:
(nu maar een ander soort jas zonder bontkraag) |
Heb uiteindelijk een soort vest van Carhartt gekocht. Precies wat ik zocht eigenlijk.
Maar dat terzijde. |
ik ben ook zo hip en alto :o
2 jaar geleden zocht ik er een maar toen kon ik er geen vinden. nu was ik juist op zoek naar een jas zonder, maar die kon ik bijna niet vinden, o wat hou ik van de h&m. |
Ik vind ze leuk!
|
ik vind ze vreselijk (n)
|
'k Zou er zelf niet mee gaan lopen, maar bij sommige mensen kan het erg leuk staan.
|
ik vind dat winkels ze te veel verkopen, en dat te veel mensen ze hebben
die gasten hebben ook altijd timberlands ik heb daar niets tegen opzich. maar echt TEVEEL mensen hebben die standaard combi |
Ik vind het nogalk lijp...getuigt van onoriginaliteit...bijna iedereen draagt hetzelfde :evil:
|
ik vind 't wel vet die eskimo look
ik krijg dan altijd zin om neusje-neusje te doen met die gasten |
Lelijk (n)
|
Veel van de witte bijna negers die ik ken dragen dat soort troep.
Het is net carnaval als je die lui ziet (Y) |
ik heb geen nepbont aan mn jas. maar gewoon een veel geziene zwarte jas tot aan mn knieën met zwart fluffy-achtig spul eraan.
ik vind die nepbont dingen nogal fout, als het gaat over de jassen waarover ik denk dat het gaat. meestal worden die gedragen door mensen die ook overdreven breed lopen enzo. beetje wigger-stijl. |
Heel lang geleden(2 jaar ofzo) wilde ik er 1 kopen, toen had je ze alleen nog maar van Alpha.
Toen ging de M@W ze ineens verkopen en nu heeft elke boerengehucht ze wel in 1 of ander lokaal winkeltje hangen waar iedereen ze gezellig gaat kopen omdat ze in zijn, en ze worden steeds leijker en de bontstukjes al helemaal..... Als ik zie wat daar nu allemaal in loopt............... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja, vind het opzich wel dope jassen, maar je ziet het echt te veel, vooral ook veel kneusjes die zich moeilijk wanen lopen er in rond......dus geef mij maar mijn camouflage jas, val ik ook n stuk minder mee op |
Mja ik vind die standaardtypes die erin zitten niet leuk, ze krijgen meteen zo'n agressieve uitstraling.. maar op zich is er niets mis met die jassen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je zon jas koopt moet je wel een goede kop niet zo een van de markt met een bontkraag als een doodgereden rat ofzo
|
kheb een alfa jack, had em in een militaire dumpstore gekocht, zo een b-15 bommenwerper jack. Heeft een bontkraag maar die draag ik alleen in de winter omdat hij warm is. Ik vind hem wel stoer.
|
deze dus
http://members.ams.chello.nl/m.lilley/jacka.jpg En ja ik vind hem zelf mooi dus je commentaar kan mij niet schelen. En nee ik ben geen scootersjonnie :P |
Citaat:
ik vind het dus lelijk.. |
Het kan leuk staan bij sommige mensen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het niet mooi. (n) |
|
Citaat:
rijk_v : je hebt die jas zelf gepost, met het domme topic: "post hier je jasjes" ofzo, en deze kiekeboeverstop-neger jassen spreken mij niet aan. @ gladde aal, zoiets bedoel ik ook ja.. jammer alleen dat het blauw is :( |
Citaat:
Of mn lenzen zijn toe aan vernieuwing .... |
Zijn nep...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd nogal onguur staan, net alsof je in éen of andere ijskoude industriestad loopt. Die indruk krijg ik ook altijd als ik bomberjacks zie.
|
Leuk ToCh?? :p :)
|
Ik wilde een nieuwe jas kopen en bijna allemaal hadden ze zo'n bontkraag, maar ik verafschuw ze (n) Dus moest ik een ander soort jas kopen, die minder mooi was dan het "normale deel"' van de bontkraag jas, maar wel; zonder kraag iig
|
Citaat:
|
Citaat:
Wahahah tjuuuust!!!! :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar de meeste bontkragen vind ik wel leuk hoor, ik heb zelf ook een spijkerjas (voor buiten) met een bontkraag, maar dan een kortharige zegmaar... :| |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |