![]() |
wat doe je aan met koninginnedag?
wat doe je aan met koninginnedag?
|
misschien ga ik morgen een oranje Rl overhemd kopen :D
|
ik ben antimonarchist en zal verder nix speciaals doen met koninginnedag, ook niet wat betreft kleding. Ik hoop dat koninginnedag snel afgeschaft wordt (en dat mede daardoor de internationale dag van de arbeid wat meer aandacht krijgt)
|
Citaat:
|
ik verf me lul oranje en ga in bea haar gezicht pissen
|
euhw ga gewoon zo:o
|
Ik trek gewoon me kleren aan die ik anders ook aan doe. Niks bijzonders. Wrom zou ik...
|
:rolleyes:
ik trek de kleren aan, die ik anders ook aan heb... trouwens ik ga op koninginnedag leren:D Ik geef nix om die dag, ik vind het verschrikkelijk. Dat maffe gedoe is nergens voor nodig... heb volgende maand examens... |
volgens mij heeft beatrix ook een enorme hekel aan al die mensen die zich als voetbal hooligan verkleden...
|
Ik ga in anti-oranje kleuren..
|
uh ga zo denk ik mn nagels oranje lakken.. verder nix bijzonders, gewoon voor de lol.
|
Kheb geen idee, niets bijzonders in ieder geval.. Ik heb veel oranje kleding, maar die trek ik dus juist NIET aan. :) Ik moet die dag gewoon oefenen voor m'n auditie-ding, geen zin om druk te doen.
|
precies hetzelfde als wat ik normaal ook aan heb.
|
Niks bijzonders, gewoon wat ik normaal ook aan zou doen.
|
Overdag niks bijzonders, 's avonds heb ik een groot Oranjefeest dus dan ga ik me wel ff uitleven :D
Heb genoeg oranje spul in de kast hangen dus ik pruts wel wat bij elkaar om er heel fout uit te zien :p |
Oranje is echt zo een lelijke kleur dus je zal er mij niet in zien
gewoon net als normaal..maar pas me wel aan wat betreft het weer :D Rat |
Citaat:
kdoe mn normale kleren aan, heb geen zin om aandacht te besteden aan zoiets als koninginnedag. |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik draag gewoon wat ik normaal ook draag en ga de stad in voor de gezelligheid en het optreden van een bepaalde band. Niet omdat het koninginnedag is, heb daar niks mee. |
Het koningshuis interesseert me niks en ik ga dus ook vooral niet heel blij in het oranje lopen. Normale kleren dus.
|
niks speciaals, denk ik:p
ligt aan et weer, ik heb nog ergens een oranje truitje liggen (niet speciaal voor Koninginnendag) en misschien doek dat aan... ik vind et stom dat gedoe:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
mja ik huppel misschien in een oranje door mij bekladdert t-shirt rond :D |
Citaat:
|
Citaat:
precies... |
men gewone kleren, koninginnedag sucks
|
gewoon wat ik altijd aan heb, maybe doen we met zen allen bijv een oranje stropdas om ofzow, zodat we allemaal iets oranjes hebben,maar ik doe geen complete oranje outfit aan..
ik heb niet eens oranje kleren :D |
Mijn werkkleding. En ik raad iedereen ook een regenjas aan te doen.
|
Gewoon mn normale kleertjes.. vind Koninginnedag erg onzinnig...
|
Wat is het tegenovergestelde van oranje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf behoorlijk wat oranje kleding:
Feloranje spijkerjasje van Diesel Oranje polo van Esprit Oranje met wit geblokt blousje van Esprit Dus ik denk dat ik daar maar wat van ga aandoen, en mn nagels oranje verf. |
Citaat:
Kom je 1 mei demonstreren in a'dam? |
he getver ist al weer bijna koninginnedag??
|
ik doe poep aan
|
een zwarte broek en witte trui, want k moet met de fanfare trompetteren:o :D
|
nix oranjes
ik denk iets van duh large, lekker kick ass tegen al diej takkemensjuhz uit mijn klotedorp!!!!! *if assholes could fly....* |
Citaat:
|
Wat zijn jullie saai allemaal zeg... ik ben ook geen koningshuis-gek of zo maar vind het wel lol om er lekker fout oranje uit te zien...
|
ik ga een t-shirt aandoen met ANTI-MONARCHIE :)
|
Citaat:
weljah... |
Citaat:
|
Citaat:
Kom je ook om 14:00 naar Vrankrijk:)? |
Pfoeh oké ik heb niks gezegd :confused: :rolleyes:
Ik bedoelde er verder niks mee maar tis toch maar 1 keer per jaar Koninginnedag... maar goed moet iedereen zelf weten... |
Citaat:
:D |
blauwe wijde broek
che guevara tshirt zwarte vans zwarte bh zwarte slip zoals gwoonlijk :confused: |
gewoon:)
|
ik ga zometeen de stad in. Heb gewoon normale kleren aan, wel een rood-wit-blauw gestreept truitje. Maar dat lijkt niet op de vlag, ging mij alleen beetje om het idee. Oranje vind ik zo afgezaagd en ik voel me dan net alsof ik ga hockeyen (dan loop ik ook altijd in het ornaje!) vandaar mijn roodwitblauw bui
|
Ik draag vandaag eenrode broek, een wit t-shirt, en een blauw overhemd
jajaja :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |