![]() |
[TK] Metal Cd's
Volgende is te koop:
Absu – Tara Akercocke – Goat of Mendes Averse Sefira - Battle's Clarion Bolthorn - A forgotten chronicle Daemonarch – Hermeticum Dark Fortress - Profane Genocidal Creations Hypocrisy - the fourth dimension In The Woods – A return to the isle of men Judas Iscariot - Moonlight Butchery Morbid Angel - Altars of Madness Morbid Angel - Blessed Are The Sick My Dying Bride – The angel and the dark river Nachtmystium - Nachtmystium Von – Satanic Blood Wie het eerst mailt heeft voorrang, mail in profiel. |
Hoeveel vraag je voor My Dying Bride? :)
|
Judas Iscariot is gewoon voor mij, da's duidelijk. Alleen doet Hotmail het niet.
En mits je in een gulle bui bent en je niet al te veel voor die Von CD vraagt, wil ik die ook wel. |
MDB is waarschijnlijk weg, telluriet: judas kan je krijgen, die VON ruil ik met gothicboy van dit forum.
|
Dat dacht ik al, maar die mongool heeft het al op LP. Nouja, dat 'ie er maar blij mee moge zijn.
Hoeveel centen moet je voor die Judas? |
Hmm, hij heeft het op tape, niet op LP. Boeie ook.
|
Citaat:
Ik kan niet mailen, kom hotmail nu even niet op op een of andere reden. |
absu en nachtmystium wil ik
hoeveel meot je er voor hebbem? |
Citaat:
@zerozero: staar er nou zo onduidelijk dat je over de cd's moet mailen? Ze zijn ondertussen al weg. |
7 euro vind ik best, hou em maar effe vast, ik mail je wel zodra ik het geld heb ;)
|
Je had die VON cd niet goedkoper kunnen sturen hé?
Nu ben ik verplicht om jou cd op dezelfde manier te sturen anders heb ik geen cd hoes ervoor. |
Citaat:
stuur je hem vandaag? |
doe je Daemonarch weg??
das zonde :( is ontzettend gave cd... :p maar je vind hem vast niet meer leuk, anders doe je hem niet weg MAAR effe vraag over die Daemonarch is het de digi-pak of de jewel-case? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jammer, ik had de jewel-case nog wel willen hebben, maar helaas :) En Call From The Grave is iid een gaaf nummer vind de rest ook wel gaaf Ben dan ook groot fan van de zangkunsten van Fernando Ribeiro |
Citaat:
|
Hoe is Vargsang.
|
Citaat:
|
Waarom denk je dat ik hem in mijn tradelist had zitten :rolleyes:
|
Citaat:
|
VON heerst, ben ik al héél gek op VON.
Von moet je snappen. |
Citaat:
Ik heb hier nog de Satanic Blood demo teep ja en de cd... jaloers? haha |
Gaaf, dan kun je de LP, de CD en de tape opzetten voor een extra true effect.
Ofzo. |
Nopez,
ik collect gewoon graag dingen wat ik goed vindt. Het was trouwens een dubbel lp. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |