![]() |
Magische drankjes met permanente effecten
Je was op zoek naar wat mysterieuze dingen in een vreemde tempel in het oerwoud maar werd op een gegeven moment aangevallen door een hoop gasten die je zo snel mogelijk langzaam willen zien sterven.
Je vlucht de tempel in en vind wat je zocht, een aantal magische drankjes. Met het oog op de naderende horde, welk(e) drankjes neem je in? “Potion of Death” – Dood je direct en pijnloos “Potion of Immortality” – Maakt je onsterfelijk, je lichaam kan kapot maar groeit altijd terug naar optimale conditie van ~22 jaar zonder imperfecties “Potion of Invisibility” – Maakt je permanent volledig onzichtbaar “Potion of Vampirism” – Verandert je in een Buffy-klasse vampier (dus vampiers van het type dat in die serie voorkomt) “Potion of Civilized Time” – Transporteert je naar een willekeurige bewoonde plaats in een willekeurige tijd van de mensheid (in het verleden - waar & wanneer niet zelf gekozen) “Potion of Immortality” + “Potion of Death” – Undead (uiterlijk zoals Pirates of the Carribean) “Potion of Death” + andere drankje(s) incl. “Potion of Immortality” – Undead (uiterlijk zoals Pirates of the Carribean) + de andere effecten “Potion of Death” + andere drankje(s) niet incl. “Potion of Immortality” – Dood + andere effecten |
- Ik giet alles (wat overblijft) in een nabij rattenhol
- Ik gooi alle drankjes in een nauwe diepe spleet (= vernietigen) als je het over spa rood hebt dan he... |
Dan neem ik de Potion of Immortality en de Potion of Vampirism,
Let's kick some ass :cool: buffy is trouwens geen vampier :p |
Allemaal. :cool: Ben benieuwd wat voor effect het heeft.
*ziet glansrijke toekomst voor zich als een (on)zichtbaar mens dat nu eens doodgaat en op hetzelfde moment weer opleeft* ;) |
“Potion of Immortality” – Maakt je onsterfelijk, je lichaam kan kapot maar groeit altijd terug naar optimale conditie van ~22 jaar zonder imperfecties
en ik ben nog maar 16 :D |
heb je hier ook die drankjes van Alice in Wonderland tussen zitten?
|
potion of civillized time.. dan transporteer ik mezelf naar gisteren en naar huis
|
doe dan maar een pijnlijke dood. die eerste dus.
|
oops, eerste post niet gelezen, nu vraag ik de huisarts om raad:D
naja, misschien sowieso wel, of anders immortality |
Ik gooi ze weg. ;)
Onzichtbaar zijn lijkt me leuk. Geil. Maar niet voor eeuwig. :nono: |
Ik drink ze eerst allemaal, en dan gooi ik ze weg.
|
potion of civilized time :cool:
hoewel ik dan ook wel onsterfelijkheid nodig heb voor het geval ik voor heks wordt aangezien in de middeleeuwen :D |
Ik giet alles in een nabij rattenhol, versla de hoop gasten
met mijn blote vuisten en reis daarna op een onzichtbare rat naar de bewoonde wereld toe. :cool: |
ik doe een save vs. guys throw, en daarna own ik ze met mijn 3d5 two handed sword.
|
Immortality en de rest vernietig ik :P
|
Ik drink de "Potion of Civilized Time", maar voordat ik dat drink zou ik de rest vernietigen
|
Ik drink meerdere drankjes, potion of immortality en potion of vampirism.
Maar gelukkig heb ik uit 1 van mijn vorige quests een ring gevonden zodat ik ook als vampier tegen daglicht en kruizen enzo kan (of krijg ik dat al door immortality?). In dat geval verkoop ik die ring voor een shitload of money. |
Potion of Civilized Time.
Vroegah was alles betah. :cool: |
Immortality en Civilized times. Ga ik heel ver terug naar het verleden en kan ik de wereldgeschiedenis zelf meemaken.
|
ik vind dat ik dan maar gewoon voor dood moet kiezen, ik bedoel de rest is voor de rest van je leven/altijd.. dan begin ik liever opnieuw
|
ligt er niet toevallig een Mask of Death 50% life steal in die tempel? :p
dat is wel nice. |
Ik gooi alles weg n blijf zoals ik ben.
Ben redelijk tevreden en zou nooit één van de dingen willen zoals hierboven staan. |
Ik drink niks bijzonders zonder mijn huisarts te consulteren en laat de drankjes dus staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga BackToTheFuture. :cool:
|
Ik drink de “Potion of Immortality”
|
Ik gooi de "Potion of Death” in de monden van die hoop gasten die me zo snel mogelijk langzaam willen zien sterven.
De rest van de drankjes neem ik mee en bewaar ik voor als ik ze nog 's nodig heb :evil: |
Citaat:
Dat doe ik ook dan maar. :o Onsterfelijk zijn... :\ |
Ik gooi ze weg
de enige die me in het 1e opzicht aanspreken waren onsterfelijk en onzichtbaar dat is beide leuk maar wordt naar verloop van tijd eeen echte kwelling lol je bent onsterfelijk en de aarde is allang weg en jij daar maar eeuwig zweven in het heelal ow dat lijkt mij pas een hel |
Ik drink de Potion of Immortality en dan neem ik Potion of Death mee, omdat ik onsterfelijk ben en zo toch kan sterven.
Derest giet ik ik in een nabij rattenhol. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |