![]() |
stopwoordjes?¿
omg...boeiiuuunnndd...ow grapjuh...bizar...wtf...serieus??...dudee
|
sure, niet te geloven en dr was er nog een.. :s kom er nog wel op.
btw, ook 'anyway' |
epppooo...tsjappie...doosje..apenhoofd :p
|
Waar slaat dit op?
|
moet je zelf weten. sukkel. loser. lozen. nuurrrdddd. nou kijk. nee maar.
|
toch en hip
|
Uhmm BOEIE is bij mij een veel gebruikte voor de rest, anyway... En de nieuwste DOET.. Bijvoorbeeld: ja man scholierenforum DOET!
|
Na iedere opmerking/mededeling
dusss?! |
Citaat:
|
etc.
|
Kanonnuh! :|
|
Heb hem weer. 'echt' Ik plak het overal achteraan...
|
ik roep de hele tijd ahh, lieeef, of natuurlijk ahh, zieliiiig
op een hele blije of medelijdende toon, ik erger me er soms zelf aan :P een stopwoordje is het niet, maar knijter: knijtergoed, knijterirritant, knijterleuk, knijterblij :D dus ipv van super of kei (voor de brabanders) en ik zeg vaak 'echt lachen' aan het einde van een zin, zelfs als het eigenlijk helemaal niet zo grappig is en echt een dooddoener aan het einde van een zin is na een pauze van 2 seconden dus. te zeggen, echt lachen :D :D |
wahah...lkkr irritaaannntt :p :D
|
boeiuh, gierig
|
Citaat:
om maar even ontopic te blijve.. 'duss' als er een stilte valt.. 'weet je wel' achter elke zin euhh alles is duister... verder ben ik altijd vrij origineel :p |
ik vind stopwoordjes eigenlijk een beetje dom overkomen als iemand het echt vaak gebruikt, gelukkig doe ik dat niet..
- uiteraard - jazeker - aber naturlich - we faxen - ja toch wel ja? een goede vriend van mij heeft een kleurtje en eigenlijk zeg ik de laatste tijd alleen maar 'hey zwartje" tegen 'm :D het is zelfs zo erg dat ik het ook tegen andere vrienden zeg.. gelukkig vinden ze het niet erg :o |
Jij wel.
|
Lekker dan, Like duhh!!, So What?,
|
Mjah of als ik een verhaal vertel 'weet je wel' (het valt me niet zo op, maar ik krijg het wel eens te horen ;))
|
"Oh.'":o
|
Citaat:
|
heus wel/heus niet
|
duuuuuuuuus
|
Me vaste woordjes zijn: je weet toch, standaard, Biatch, Ho, swa, bradda, homie, shizzle, dope, 4 sho, aight, pimpin', thug, mattie!
Verder betrap ik mezelf ook vaak op het uitspreken van de volgende termen. Kerel, vlegel, gozer, deugniet, dondersteen, rakker, kwajongen, schavuit, rekel. |
'Mormel!'
|
"Hmmmmmzzz", "hmmmm", "mmmmz" (alle variaties, deze staat echt duidelijk bovenaan)
"Jaja, tis wat" "Tis wel best" "dussss" :bloos: Valt me nu pas op hoe vaak ik stopwoordjes gebruik |
Hersendood.
|
Seiko.(=psycho)
Gek. |
laat maar...tuurlijk....ahzo.
|
'Riiight' :)
Dude! Ok dan Echt Serieus |
"Briljant!"
|
waaaaaaah
omin spang tantoe spang omin lauw jeweettoch fa ka tering kben deze periode in gangstah bui zegmaar (H) |
vogel
whatever dude |
- anyway
- ah well - sneu - gast - sterf - dus? |
Huh?
Henk Mul ! |
gast, ofzo, enzo, ik bedoel, vast wel, ok, sgoed
|
Jo!
|
Sick fuck
|
weet je en jaah joh....
|
dus, weet je wel, laat maar (vooral deze irriteert mijn moeder :evil: )
|
nee maaar kijk...
|
mafkees, godver, kut, ja, maja, sukkel
|
mieters
uiteraard knurft schurft :o |
Kapppp!!!
Serieus? |
Ja, vast.
Lekker belangrijk. 't Is wa Waar et maar wa. Godkolere! (probeer ik wel af te leren :bloos: ) |
Ik bedoel maar
Dat meen je niet O, echt? Nee, echt? Of niet? Ja hoor! :rolleyes: lol Essahmi? |
Citaat:
|
Citaat:
|
euhm, boeiend, I know
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |