![]() |
Drop
Voor de dropliefhebbers onder ons:
welke drop vind jij lekker? Heb net de Klene Waterwerken (stevige zoute drop) geproefd en moet zeggen dat ie toch wel heel lekker is :) Nog een tip voor mij? :) Meestal koop ik - en dat is nu ook al weer niet zo vaak - de gemengde drop van Venco, maar deze van Klene vind ik toch wel lekkerder. |
De muntendrop van Klene (y)
Drop van Haribo (y) Sommige autodrop (y) Engelse drop (y) Katjesdrop en staafjesdrop van Venco (y) Kokkindjes van Katja (y) etc. Volgens mij vind ik drop wel lekker :o |
Ik geloof dat ik alle drop soorten wel lus, behalve boerderijdrop en andere zoute soorten....
Meestal koop ik pondmix van venco of zakjes van venco bijv. muntdrop of krijtjes :) |
Ik vind van die gekleurde staafjes, kokindjes en salmiakmunten het lekkerste. Zoethoutdrop vind ik ook wel lekker. Wij hebben meestal zo'n pak gemengde drop van Venco, want daar zitten tenminste van die staafjes in :)
|
De meeste drop vind ik wel lekker, maar voornamelijk zoute drop.
|
oohh dr is zooo'n lekkere soort drop!! ben alleen ff de naam kwijt :o je hebt ze in de blauwe verpakking (zout), groene verpakking (zoet) en een beetje roodachtige verpakking.. (met van dat poeder dr op..) hm ik zal de naam wel posten als het me weer te binnen schiet :)
|
Ik vind zoete drop erg lekker :o
Vooral die van haribo, die zoete visjes en die ronde dingen waar bv I love you op staat ofzo. Alleen zijn die jammer genoeg niet in een zak te koop maar alleen gemengd of bij Jamin te scheppen. Ook die zoete zachte drop van Venco is lekker :) |
Klene voor muntdrop en Venco voor de rest. (y)
[edit] Vooral slotjesdrop is lekker, ik moet toch eens een foto maken van zo'n verpakking en van een paar van die dropjes. :D |
Heksehyl!!! :)
Drop met salmiak |
Hoe zouter, hoe beter.
Heksenhyl (oid) is inderdaad ook zeer te pruimen, en die driehoekjes van Venco geloof ik, Darqyl (?), zijn ook erg okee. |
Citaat:
|
Dropballen mogen er ook zijn :D
|
Katjesdrop (y)
En muntdrop. |
dubbel zoute drop... das echt lekker :D:D
|
werkelijk ALLE drop is lekker
|
honingdrop
muntendrop klene idd (y) die zoute visjes (met zout erover gestrooid) en die kleine balletjes |
Citaat:
|
Heksenhyl en Engelse drop zijn wel lekker. Maar eigenlijk eet ik bijna nooit drop, ik hou er niet zo van.
|
Honingdrop is echt heerlijk! Ik houd eigenlijk alleen van zoete drop: ik heb het niet zo op zoute :o Heksenhyl is wel heel erg lekker (y) Katjesdrop en kokkindjes zijn ook lekker, net als de meeste Autodrop :cool:
Ben ook wel een liefhebber eigenlijk :o (y) |
Ik vind ook bijna alle dropsoorten lekker. Maar dubbel zoute drop is toch wel het lekkerst (y)
Wat ik wel grappig vind is dat in sommige landen waar de mensen drop niet kennen, ze het proeven en dan gelijk uitspugen omdat ze het goor vinden. :p |
Ik wil geen reclame maken, maar drop van de AH: Robz (ofzoiets) is wel heel erg lekker!
|
ik mis de dropveters!!!!
en dan wel die van de haribo die je lekker pietepeuterig uit elkaar kan rollen en trekken |
Rob's Drop... (y) :cool:
|
blegh ik hou helemaal niet van drop...
Alleen dropveters met hele kleine hapjes eten is wel lekker :) Echt waar! :) |
oeh, alle drop eigenlijk... heerlijk drop! zoet, zout alles lekker eigenlijk! k'hou alleen niet zo van honingdrop.
|
Op zoute drop ben ik niet zo dol, maar ik vind honingdrop, zachte zoete drop, muntdrop en heksenhyl lekker. :o
|
Honingdrop, Engelse drop, krijtstaafjes. (y)
|
zoethoudertjes van autodrop. *smaken naar zoethout. geweldige drop gewoon*. staat toch wel op 1.
zoute drop zoete drop engelse drop conclusie: Als het maar drop is, dan gaat het er wel in!!! |
Honing drop :)
|
zoute haringen, muntdrop, katjesdrop en laurierdrop:)
|
Ik doe een moord voor een pakje Oldtimers, de echte volzoete scheepsknopen drop. (letterlijk van de verpakking ;)) en bankkluizen van klene :)
|
Heel erg lekker vind ik Heksehyl, dubbelzoute en driedubbelzoute drop. :)
|
Oldtimers van autodrop (die in de blauwe groene en rode verpakkingen) zijn inderdaad geweldig.
|
Je hebt ook wel eens nepdrop (vaak van de markt). Dan ziet het er heel lekker uit en dan smaakt het gewoon naar niets, beetje jammer.
|
ik vind eigenlijk alles wel lekker, behalve hele, hele harde drop
|
Ik houd totaal niet van drop. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind zoete drop het lekkerst
vooral van die katjes drop (jeweetwel...... die harde, zoete dinge) |
Van die blokjes. Kom niet op de naam, maar ze zijn bruin en vierkant...
|
griotten...
|
alle soorten drop vind ik wel lekker. Maar zoete nog het meest :)
|
Citaat:
En van die zoute haringen zijn ook lekker, en eigenlijk alle zoute drop wel. |
Hou niet zo van drop, maar wat ik nog wel lekker vind:
- autodrop (en dan eigenlijk de gekleurde maar die zullen wel niet meetellen;)) - van die visjes, die zoute zachte dingen - zachte drop (geen idee wat, maar als het gewoon erg zacht is en geen sterke smaak dan gaat het nog wel) |
Zoute haringen en kokindjes :)
|
Ik vind die drop met dat pepermunt-spul erdoor lekker.
|
Citaat:
|
Dubbelzout. :o
|
kokindjes
dropkrakelingen zoute haringen engelse drop gekleurde staafjes honingdrop dropveters :D die zachte zoete dropjes van autodrop |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |