![]() |
wie heeft er hier een tatto, waar en wat voor een?
ik laat er volgende week 1 zetten, op mn lies en tis een sterrenbeeld van de boogschutter...
|
lifestyle?
|
Citaat:
|
Je moet het zelf weten, maar ik heb nog nooit iets boeiends aan een tattoo/piercing gevonden en ik zou het zonde vinden. Oorbellen en zo een oorringetje kunnen nog wel maar voor de rest vind ik het niet echt mooi, zeker neusringetjes enzo.
Maar ieder zijn eigen smaak en als jij je er goed bij voelt vooral doen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral heel apart en origineel ook. |
Leuk dat sarkasme :roll: als dat kind er toch blij mee is. Ik heb 'n tribaliets op m'n armpje, ik wil dat nog uitbreiden maar wacht vooralsnog op inspiratie.
|
Hij hier heeft het rigoreus aangepakt :D
http://www.literacynet.org/polar/pop...oo-head-sm.jpg |
heb een tattoo, had een piercing.
Een tat op mijn linkerschouder nl. deze: http://pics.sjeemz.nl/img.php/299272...62339609//aztv |
Ik heb er ook 1: Een tribal op mn arm :)
|
Citaat:
Ik onderdruk een neiging mensen met tattoo's af te gaan zeiken. :D |
ik ga binnekort mn voeten doen, een zelf ontworpen tekening, niet iets standaards.
ik vind tattoos heel mooi maar ik hou echt niet van die standaard dingen als tribals. |
Citaat:
|
ik vraag me af of er mensen zijn die vandaag de dag nog ankers, hartjes , dolfijntjes en de namen van hun lovers laten tattoeren..
Eigenlijk best wel retro zo'n anker met Gerrit eronder (y) |
Ik heb 2 tattoo's, ben van plan die op mijn arm te laten veranderen binnenkort, maar ik houd 't klein en netjes :)
|
Tatto?
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan op mn linker een hart waar 'mama' opstaat |
Citaat:
|
Ik heb er een boven mijn lies.
|
Tussen mijn schouderbladen; een soort zon, beetje tribal-soort met daarin het oog van Horus..zwart gekleurd gewoon.
|
Citaat:
|
ik ga er 1 laten zetten voor mijn 18de verjaardag, ik heb 2 ontwerpen gemaakt en heb ze ff op de computer nagemaakt
ontwerp 1 http://users.pandora.be/parelenco/banners/tat1.jpg alleen krijgt de zuil een ander kleurke en gaat de zuil vanonder schuin worden zodat die precies weggevaagd wordt lol de A staat voor Apomes en is met het Achilles font gedaan, teken vond je ook vaak op de wapens van spartanen. Apomes staat trouwens voor Apollo en Hermes ontwerp 2http://users.pandora.be/parelenco/banners/tat2.jpg zelfde zuil als erboven (andere kleur en weggevaagd) en de flair and crook worden gekruisd maar daar vond ik geen mooie afbeelding van. Flair and crook staat voor de egyptische macht (pharao) terwijl de ionische zuil dan weer staa voor de griekse schoonheid ik heb nog geen idee welk van de 2! De tatoo komt vanboven op mijn rechter arm, zodat ze het niet zien als ik een t-shirt draag (mag niet voor werk later :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oohhhh suuus! ;)
|
Ik heb een Thug Life-tattoo op m'n buik. (y)
|
Ik heb een klein blauw sterretje met zwart randje aan de binnenkant van mijn bovenarm.
Voor mij staat het voor 4 dingen die in mijn leven heel belangrijk zijn, niet zomaar een opwelling of betekinsloos iets dus :). |
ik heb een kleine streepjescode bij mijn heup
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik hem was zou ik die zuil levensgroot over mijn hele lichaam en gezicht laten zetten. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er geen, nergens, want ik vind dat niet mooi!
|
Citaat:
|
Ik heb een tekening van mijn dochter op mijn arm (Hallie).
|
Citaat:
Ik heb ook een tatootje, sinds dinsdag, maar je ziet hem niet dus ik ga er later geen problemen mee krijgen met solliciteren of zo. De plaatjes van hierboven zijn echt niet mooi vind ik, ben blij dat ik een klein geil tatootje heb :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees hier dat de meeste mensen die een tattoo hebben, een kleintje hebben laten zetten op een plek die je niet perse kunt zien.
Ik houd niet zo van klein en heb het dus iets groter aangepakt maar ik heb er wel rekening meegehouden dat ik ze makkelijk kan verbergen. Met een t-shirt aan zie je er helemaal niets van. De eerste staat in ijn linkerzij, van mijn heup tot mijn borst, de tweede staat op mijn rug en begint vooraan bij mijn rechterheup, loopt over mijn ruggegraat en eindigt op mijn linkerschouderblad. (voor foto's zie fotoboek) |
Citaat:
|
misschien dat ik er ooit nog 1 laat zetten, maar ik ga er wel goed over nadenken enzo. want 2 jaar geleden wilde ik nog kittie op mn onderrug, dus misschien wil ik over pakweg 6 jaar iets heel anders.
|
Citaat:
|
draak op m'n rechterarm [=
binnekort ff uitbreiden |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |