![]() |
tepels..
hoi mensen...
ik kreeg laatst een vraag van een vriend van mij, hij kwam met het volgende; hij vroeg aan mij of ik hetzelfde had als hem, namelijk hij heeft, (zegtie zelf) beetje grote tepels, en dan bedoel ik niet in de omtrek offzo gaha neej maar dat als je bijv. het niet koud heb dat ze dus niet hard zijn. dat is nromaal maar bij hem zijn ze dan ook echt groot soort kleine ijsbolletjes zeg maar.. en zo is het dus net alsofie best wel dik is.. en daar zit ie behoorlijk mee.. nu vroeg hij dus aan mij ofhij er niet iets aan kon doen dat ze gewoon klein blijven net zoals ze zijn als het koud is.. ik wist hier dusgeen antwoord op en vroeg me af of jullie iets wisten... alvast thnxx |
tja sommige hebben dat gewoon denk ik..
iemand die ik ken heeft het ook, en ik vind het vrij lelijk als ik heel eerlijk ben. Maargoed denk niet dat er wat tege is :( |
"Sorry schat, je tepels zijn te groot. Het is uit"
:P Tjah... als hij een sixpack er onder heeft zal niemand zeggen dat ie dik is. Daarnaast worden je tepels volgens mij harder als je je borstspieren getrained zijn. |
Misschien een hemd dragen? Meestal worden ze kleiner (dus dezelfde grootte als wanneer hij het koud heeft) wanneer ze aangeraakt worden. Dit kan dus ook aanraking door kleding zijn. Ik snap dat ie waarschijnlijk niet met hele strakke truien oid wil gaan lopen, maar een hemd onder z'n kleding zou hij misschien eens kunnen proberen (als hij dat dus nog niet doet).
|
Citaat:
|
Ik ken iemand die de fysiologische vorm van gynaecomastie . Hij heeft het laten weghalen (het leek eerst oftie cup AA had in iets kleinere vorm) en nu zie je er niets meer van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |