![]() |
The Simple life
Wie heeft deze serie met Paris Hilton en Nicole Richi al gezien.
Ik heb gisteren alle afleveringen gedownload en ik moet zeggen dat Paris en Nicole veel aardiger zijn dan ze normaal op mij overkomen. De serie is echt een aanrader (y) (y) (y) |
Yorin gaat m toch uitzenden?
Ik zag stukjes bij Oprah. Het leek me wel leuk om te gaan volgen :o |
oh ja niet vergeten te kijken, dat wil ik wel zien...
|
Benieuwd of het ook zulke dozen zijn als de Rich Girls.
|
ik ga het vast wel kijken (y) :D
|
|
Vanaf vandaaag op tv!
|
vandaag ben ik er niet, maar ik wil het wel een keer zien
niet dat ik het ga volgen ofzo |
omg The simple 1 & 2 zijn gewledig, vooral Nicole Richie <3
|
Ik heb The simple life 1 gezien, en ik vind allebei de meiden maar erg irritant.
|
Laatst nog een stukje over deze twee dames op mtv gezien. Schijnen nogal te geilen op aandacht en willen maar al te graag in de schijnwerpers staan.
|
ja is echt heel leuk
op vakantie vaak gekeken op mtv duitsland... WANNEER gaan yorin het uitzenden dan? want ik vind het echt heel leuk :D |
Citaat:
|
vanaaf om 21.30 op yorin
|
dan ga ik zo de tv aanzetten. ik heb een aantal voostukjes gezien en pas een docu over de zusjes Hilton, waar ze heel vriendelijk overkwamen dus het lijkt me erg interessant
|
ik heb ergens gelezen dat
wanneer de camera's niet meer draaiden ze (bij wijze van spreken) gelijk hun limo weer voor lieten rijden (n) |
Ik heb het gezien vandaag, wel leuk want wie geilt nou niet op Paris.. (.. ... .)
|
Citaat:
|
ik vond het opzich wel grappig, maar Paris is echt oliedom af en toe hoor,...ik bedoel, Hallo, wat is Wal-Mart? :eek:
Maar verder,..ik denk ook niet dat ik kippen gingen plukken,..of in het achterste van een koe ging zitten, ik zou er dan toch eerst een nachtje over moeten slapen |
Ik heb niet gekeken, mss volgende week maar eens een stukje meepikken.
|
Jaaa, was heel leuk :cool:
alleeen ik vind het wel heeel erg gemaakt, ze acteren zoveel stukjes! maar toch, Paris rules :cool: |
Gister gekeken, erg leuk :)
Ook wel echt twee uiterste.. die meiden en die familie.. dat hele "dorp" daar; al die vrouwen in grote truien en t-shirts, en dan twee van die "hippe" meiden.. hoe ze elkaar ook aankeken in het begin :D |
"He's cute. Ja zullen we een trio'tje met hem doen?"
Omg, wat een niveau. Maar daardoor des te vermakelijker :cool: |
Ze zijn echt vreselijk irritant, vooral Nicole.
|
gisteren gezien (y). Heerlijk toch om ze uit te kunnen lachen.
|
Citaat:
Ik vind het op zich wel sympathieke meisjes en neej, ik zou ook voor geen goud die kippen gaan plukken *brr* |
Citaat:
|
Ik vond het wel grappig....van dat triootje haha :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het niet over oliedom |
Ik heb t ook gezien en vond t erg leuk :D
Maar wat ik stom vind, hierdoor lijken Paris en Nicky alleen maar erger eigenlijk, terwijl ik ook echt never nooit in zo'n dorp zou kunnen overleven, nooit een kip zou kaal plukken en net zo hard zou gaan gillen als er een tor in mijn kamer zou zitten. En daarbij kunnen ze er niets aan doen dat ze zoveel geld hebben, toch? Ok, ze zouden het normaler uit kunnen geven en ook kunnen werken en er betere dingen mee kunnen doen, maar dan nog. Ze hebben nou eenmaal rijke papa's. Maar ze zijn wel erg dom :p Alsof er ook maar iemand is die denkt dat je met 20cm hoge hakken van 400$ op t platteland moet gaan lopen (n) Wel erg vermakelijk (y) En dat grapje over dat triootje vond ik ook niet zo idioot eigenlijk, zou zo iets zijn wat mijn vriendinnen en ik zou zeggen :o hehe Mja dat spreekt misschien wel van een bepaald niveau idd ;) |
Paris wordt maar leuker :bloos:
|
ik weet hoe de show is mis het altijd komt tog op donderdag??
|
Citaat:
|
thank u
|
zeer lachwekkend. wat een stelletje domme dozen
|
Ja, die actie bij dat fastfood restaurant was echt triest (n)
Heb een beetje het idee dat dat Nicole doet wat Paris zegt. Volgens mij is zij namelijk best aardig, maar die Paris verpest dat telkens. |
Whaha, die Paris is zo goedkoop.. :cool: ,
Vind het wel zwaar triest dat ze geen rekening met de reputatie van dat gezin houden, :nono: |
Wat een geweldige serie!Lachwekkend gewoon... :D :cool: (y)
|
Aargh, wat zijn dat een domme dozen. Ik bedoel, trek dan ff wat meer aan.. Je kan je ook wel een beetje aanpassen. En zoals ze tegen die vriendin van die ene jongen deden. Echt lullig & gemeen.
Ik vind 't een beetje zielige figuren. :| |
Ze zijn echt te dom!
Het was heel lullig voor die oma, zij helemaal trots dat ze taarten hadden gebakken .... Die kleine, Braxton, is wel gewoon te vet. |
Ik vind het echt te grappig. En Nicole is volgens mij juist erger dan Paris hoor, alleen Nicole laat het minder merken :rolleyes:
Ik vond het geweldig toen dat vriendinnetje zo bang werd :P |
Nicole is volguns mij ook meer een bitch dan Paris.
En ja, Braxton is geweldug LOL :D |
Kontkussen... :D
|
Idd Braxton :cool:
|
Citaat:
helaas is de link dood:( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |