![]() |
Voetbalschoenen
1-) Merk voetbalschoen, waarom dat merk?
2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1- Adidas, Nike draadt niet fijn, verder is Puma ook zeer fijn 2- blauw 3- vanaf begin seizoen 4- 1 seizoen 5- na elk gebruik afspoelen met water, 4x per jaar invetten 6- Puma, het liefste een zwarte schoen met oranje streep |
Onzinnig topicje... Maar ik ga er toch serieus antwoord op geven. :D
1. Puma (Nikes zuigen / Adidas zitten wel lekker maar Puma's zijn mooier) 2. Zwart, Wit, Goud-randje. 3. Half jaartje. 4. Een of twee seizoenen. 5. Niet. (alleen af en toe schoonmaken als ze echt heel smerig zijn) :D 6. Nieuwe Puma's. (Die o.a. Anelka heeft) |
1-) Nike, omdat dat de enige waren die ik echt mooi vond op dat moment :)
2-) grijs en wit (damnit, ik wil oranje voetbalschoenen!) 3-) drie maanden 4-) 1 á 1,5 seizoen. 5-) ik spoel ze netjes na elke training af en ik smeer ze in met een één of ander spul. 6-) Ik wil oranje Puma's met een blauwe streep aan de zijkant. Helaas bestaan die niet :( |
Geen.
|
Citaat:
|
Puma, zaten erg lekker zagen er redelijk uit en waren betaalbaar 2-) Kleur voetbalschoen? Grijs-Wit 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 2 jaar 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 2 jaar (1e jaar wedstrijden, 2e jaar trainen) 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? Aan mama geven :o 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? n.v.t. gaat over laatst gebruikte paar |
1) nike zaten gewoon lekker.
2)lichtblauw 3) 5maandjes 4)een jaartje 5) doe ik niet 6) geen id :bloos: ben ik het enige meisie met voetbalschoenen |
2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1-)Nike 2-)Rood 3-)1 jaar 4-)1 of 2 jaar als ze nie eerder kapot gaan..(ik heb een keer gehad dat me hele onderkant eraf ging :S) of te klein worden 5-)schoonmaken?:P 6-)Weet ik nog nie maar die nieuwe normale puma die gaat komen sport + cassual ziet er wel vet uit(dus gewoon voor naar school dat ik die ga halen) |
1:nike
2:zwart met blauw 3:3maanden 4:jaartje 5:afspoelen en afstoffen, niks bijzonders 6:weet k nog niet |
1-) Errea
2-) Zwart met witte strepen 3-) 1 Maand 4-) 1 Jaar 5-) Na het spelen met water afspoelen en in de winter- en zomerstop invetten 6-) Mijn vorige paar van Puma, hier deed ik 2,5 jaar mee |
2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1) Op dit moment Adidas, ik heb behoorlijk brede voeten dus is het meestal Umbro of Adidas. Na een lange tijd Umbro te hebben gehad, koos ik dit jaar weer voor Adidas. 2) Zilver met rood. 3) Sinds begin dit seizoen. 4) Een seizoen. 5) Eigenlijk doe ik er vrij weinig aan. 6) Ook weer een uit de Preditor Mania serie denk ik. |
Citaat:
EDIT: al veranderd zie ik :) |
1) Adidas, zaten lekker en zijn mooi
2) Zwart met rood 3) Begin dit seizoen 4) Eén seizoen 5) Eigenlijk bijna niet, maak ze af en toe schoon 6) Heb eigenlijk altijd al Adidas gehad, dus zal volgend jaar ook wel weer Adidas worden, weet alleen niet welk model |
2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1- Nike Total 90, die heb ik meestal want ik heb nogal smalle voeten en die zitten het lekkerste. 2- zwart en bij de schuine veter en achter wit. 3-Vanaf begin dit seizoen. 4-één seizoen meestal. 5- bijna niet, af en toe maak ik ze even schoon en vet ik ze in. 6- puma's zien er altijd wel cool uit maar zijn meestal te breed, zal dus wel weer Nike worden |
iemand bij mij in de klas op de basisschool heeft daar toen een spreekbeurt over gehouden :cool:
|
Citaat:
|
1) Adidas, vind dit gewoonweg een goed merk.
2) zilver, zwart en marineblauw 3) 10 maanden 4) 12 maanden 5) afborstelen en afkloppen 6) mag voor mijn part terug hetzelfde paar zijn:d |
1: nike.. vind ik meestal toch het lekkerst zitten
2: zwart met blauw 3: half jaar 4: 1 seizoen :s 5: beetje schoonmaken soms.. 6: het liefst die duurste nike/adidas/puma... wil ik altijd nog een keer proberen :D maar t kost dan ook wat.. :s |
wat voor noppen gebruiken jullie trouwens? Ik heb 'gewoon' die langwerpige noppen (rubber ofzo?). Sommingen in m'n team hebben ijzeren noppen die je eraf kan draaien, wat ik eerlijk gezegd altijd een beetje link vind voor de tegenstander, maar ja.
|
Citaat:
Zijn wel fijn, en af en toe pijnlijk voor de tegenstander :p Maar het nadeel is dat ik die ieder half jaar moet vervangen, ze slijten vrij snel. Ik vind dat je met 'rubberen/plastic' noppen minder grip hebt op een nat veld |
Citaat:
|
1-) Ik scoor met alle schoenen wel ;)
Mara heb Umbro, Nike en Adidas gehad en alle 3 geen kl8en 2-)Zilvergrijs, Rood-Zwart en Blauw-Zwart 3-)1,5 1 en 0,5 jaar 4-)1,5 jaar 5-)Ik klop ze uit en eens in de zoveel tijd ff goed schoonmaken 6-)Maak niet uit zolang het maar geen ronde noppen zijn :P |
1-)Merk: Puma King, voor de fantastische balcontrole/aanname.
2-)kleur: zwart 3-) 3 jaar 4-) 1,5 jaar 5-) na wedstrijden of trainigen schoonpoetsen, en regelmatig invetten. elke maan nieuwe veters... 6-) Puma King |
Citaat:
|
voetbalschoenen onderhouden? zijn er mensen die dat doen dan joh?! :p
|
[QUOTE]Co schreef op 15-01-2004 @ 22:58:
[B]1-) Merk voetbalschoen, waarom dat merk? 2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1. Adidas, al heel m'n leven. zit gewoon lekker. 2. zwart-rood-wit 3. half jaartje nu 4. hopelijk 1 seizoen. maar kan variëren. 5. achter training/wedstrijd onder kraan afspoelen. drogen, en evt. beetje vet erop. (maar zelden) 6. die nieuwe nikes (zwart-geel) zien er wel heeeel lekker uit! :eek: |
1-) Puma, beste profiel qua noppen en zaten het best.
2-) Zilver met wit :evil: :evil: 3-) Sinds september 4-) 2 jaar ofzo. Ligt eraan. 5-) Niet denk ik, maar verwaarlozen ook niet. 6-) Zie ik dan wel welke het beste zit. |
PUMA KING
Zwart vanaf het begin van het seizoen sowieso 1 seizoen weinig Puma, heb een brede schoen nodig..dus deze bevallen mij prima |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |