![]() |
Jongeren Lagerhuis
Wie heeft het wel eens gezien op TV?!
Helaas komt het nu niet meer, maar ik was een trouwe kijker. Zelf doe ik ook mee aan het Lagerhuis, via school... Morgen, (vrijdag) heb ik de eerste voorronde in Tilburg... Wat is jullie menig hierover? Wie doet er mee? Wie vind er geen fuck aan? |
Ik kijk het wel eens, maar ik denk dat je op het verkeerde forum zit
|
zou ie naar Films&TV moeten dan?
|
Citaat:
|
---> Films & TV
|
Een tuthola met een hoofddoek, een Marokkaanse flikkertje, een hersenloos bruinharig Nederlands doosje, een Irakees heliumbalonnetje, een Nederlandse joker met een travestiet glimlach op zijn mel met de flauwste grappen in voorraad, een dikke brillekoker die veel in zijn leven heeft meegemaakt en dat even komt vertellen, een Maroc-schreeuwlelijkerd, een geplastificeerde blonde barbiepop met een rebelse instelling, Hanna het blonde probleem-wonderkindje, een bruinharige Nederlandse jongen met een eigen toiletbedrijf, een geintegreerde negerin etc. Wie mis ik nog?
Gare discussianten! Niet veel kwaliteit. Waardeloos programma! (n) |
wat een walgelijk programma
opinionated little shits (n) |
Citaat:
ik vond het wel een leuk programma trouwens. jammer dat het niet meer komt. bij ons op school deden ze ook mee an dat lagerhuis gedoe. vorig jaar. dit jaar ook wel denk ik, weet het niet, zit daar niet meer op school :p maar dat was wel leuk. onze school was 3e geworden geloof ik (y) |
ik heb het een paar keer gekeken om de kunst van het discussieren af te kijken voor Nederlands (kun je nagaan hoe slecht ik was.. maar ik heb uiteindelijk wel een 6,5 gehaald ipv van 5 die ik normaal kreeg)
Verder heb ik er geen mening over ofzo :) |
Echt een kutprogramma, met al die debielen die denken dat ze gelijk hebben. En ik blijf toch erbij dat ik gelijk heb, ik ga me niet laten overtuigen door zo'n lutser.
|
Citaat:
volgens mij is die ene met dat toiletbedrijf een vriend van me :p bwahah ik zal het aan m doorgeven :D |
''Toen ik nog zo oud was als jullie''
|
Citaat:
Citaat:
Danny (die ja.) |
Citaat:
|
k heb het wel eens gezien, maar vind het niet een bijster leuk programma.
|
Citaat:
Maar ik heb vandaag dus ook meegedaan, voorrondes in Tilburg We stonden in de finale, maar die hadden we verloren Als we die hadden gewonnen, mochten we naar Amsterdam in die 'echte' kamer debatteren! jaja, dat zou een feest zijn :cool: Maar het was wel leuk! |
Een in den regel redelijk discussieprogramma, opgevoerd door een stel sneue individuen. Vooral dat corpsballen accent van sommigen van die jongens en die truttige bloesjes van die wijven zijn tenenkrommend at best. Trouwens, sommige panelleden van de 'volwassen' variant zijn al niet veel beter. (n)
|
Citaat:
Vorig jaar heb ik zelf ook meegedaan aan op weg naar het lagerhuis en zijn we een maand of drie heel intensief wezen trainen. Maar helaas zijn we toen niet verder gekomen dan de finale. Dit jaar hebben we met het hele oude team het nieuwe team gedurende 3 maanden getraint en die zijn gelukkig wel door. Dus ik heb toch nog een beetje het gevoel dat ik ook gewonnen hebben, echt zo'n gevoel van trots. En jammer dat je niet door bent Co. |
Citaat:
Maar ik snap niet dat mensen zeggen dat ze het programma wel goed vinden, maar de debaters zo fout zijn! Die debaters zijn zorgvuldig uitgekozen, ze hebben het verdiend om op die plaats te zitten. Dat sommigen ze het niet gunnen vanwege de meest domme redenen, is gewoon lomp |
Citaat:
In de eerste plaats zijn het allemaal typetjes. Dat blijf je natuurlijk altijd houden, maar het draait hier om een typetje zijn. Het is allemaal zo overdreven. Ik heb altijd het gevoel, dat ze alleen zijn uitgekozen vor het typetje dat ze zijn. En in de tweede plaats vind ik hun manier van debateren echt verschikkelijk. Ze schreeuwen de hele tijd, maar zeggen zelden iets nuttigs. Zo heb ik het in elk geval niet geleerd. |
Citaat:
Verder vind ik dat ze wel degelijk iets zinnigs hebben te melden. Dat ze schreeuwen oke, dat doen ze in het 'volwassen' lagerhuis ook vaak zat |
Citaat:
|
ik kijk het programma eigenlijk nooit, soms het volwassenen lagerhuis. ik doe morgen mee aan de gelderse voorrondes.. het zal me wat worden.. :cool:
|
Citaat:
Vooral wanneer je tegen je mening in moeilijke stellingen moet verdedigen... |
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk alleen het "gewone" lagerhuis. Zat soms best een interessant onderwerp bij.
|
ik vind t wel leuk. ben zelf zeer slecht in alles watmet discussie te maken heeft, maar k hou er wel van.
|
(ik was reserve dus eigenlijk mag ik niks zeggen.. :cool: ) maar het ging lekker, en zonder veel voorbereiding werden we toch tweede! in de finale verloren we van een team dat al voor de derde keer won, en hele draaiboeken enzo had, het was ook een geselecteerd team, terwijl dat van ons eigenlijk een beetje bij mekaar geraapt was.. conclusie: best goed gedaan (y)
|
Ik vind ze slecht, meesten weten het verschil tussen een feit en een mening niet, en ze roepen steeds hetzelfde, maar dan in andere woorden...
en in de scholencompetitie: Preadinius als 1e doooooor!!!! :D *trots* |
khebbetterbestnaarmezingehad!
|
ik vind het een leuk programma, goed om een mening te vormen. Maar toch ook leedvermaak.
' toen ik zo oud was als jullie' , 'boeh' kan ik alleen niet meer horen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |