![]() |
Van wat had je echt nooit gedacht dat je het nu zou lusten?
Pizza mmmm..
|
Vroeger lustte ik geen aubergine gerecht. Nu vind ik het best wel lekker.
|
Loempia's. Tot ik ze een keer probeerde... Hmmm :)
|
Geitenenkaas, mjam!!
|
tuinbonen vond ik niet te eten
nu vind ik ze best lekker tofu vond ik ook vies, maar volgens mij maakte mama het expres vies klaar omdat ze niet dolgraag wilde dat ik ging stoppen met vlees eten :) |
Kaas, nu lust ik het als het warm is, bv over spaghettie of tussen een tosti wel, maar verder nog niet echt.
|
Witlof
|
champignons...
|
Rode paprika, ben er nu zowat verslaafd aan ;).
|
Appeltaart
|
Loempia's vroeger vond ik het ranzig nu lust ik er wel een paar ;)
|
Erwtensoep en vijgen, ik heb echt een hekel aan ze gehad.
|
Champignons. Tonijn uit blik. :o
|
Speculaas... daar ging ik eerst écht van over m'n nek
|
Sushi. Ik kon me eerst niks voorstellen bij de smaak ervan, maar het is echt lekker! :)
|
Geitenkaas, paddestoelen en sushi.
|
Ik lustte nooit gorgonzola, werd er misselijk van. Tegenwoordig lust ik het op zich wel, maar ik eet het alleen uit beleefdheid (als ik bij mensen op bezoek ben en het zit door het eten ofzo).
|
*denkt*
Hmm, ja vroeger lustte ik nooit olijven en fetakaas... Nu vind ik dat echt enorm lekker :) Nooit gedacht :) |
Pizza en kroket.
|
Ik vind eigenlijk alles wel lekker zegmaar. Alleen houd ik absoluut niet van zuurkool, maar dat heb ik ook nooit gedaan.
|
pizza vond ik vroeger echt niet te eten
|
Citaat:
|
Popcorn
|
Broccoli en bloemkool
|
champignons, uien, ei, loempia
lustte ik allemaal vroeger niet |
tomaten, ananas en aardbeien.
En dat vind ik nu allemaal heerlijk :) |
witloof mmmmmmmmmmm
|
Citaat:
|
witlof vond ik altijd heel erg vies... nu lus ik het wel... gaat niet met veel plezier maar het gaat wel...
|
Olijven walgde ik echt van.. Ik kwma vroeger veel in duitsland en daar hebben ze vaak in zon grote supermarkt een hele afdeling met bakken vol verschillende olijven en als ik daarlangs moest lopen kotste ik t echt bijna uit...
Maarre nu eet ik ze met erg veelplezier.. :) Avocado vond ik vroeger niet lekker, nouja volgens mij had ik t nooit op en wilde ik t gewoon niet proeven, maar nu vind ik t wel lekker.. Paprika, vond ik niet veel bijzonders vrogeer, nu vind ik t heel erg lekker.. |
Sla, vroeger vond ik t zoooooooooooooooooo smerig en nu kan ik wel 5 dagen achterelkaar sla eten!!! mensen zijn vreemde wezens... :)
|
paprika, spruitjes, rookworst, olijven. en vast nog veel meer. ik lustte vroeger niet zoveel :o
|
broccoli, pizza, doperwtjes, spruitjes en champignons
|
Zaad.
als in Zonnebloemzaad lekkernij in Canada |
Citaat:
Zonnebloempitten ofnie?? Das ook populair in Spanje,....zag je al die pitten in het gras liggen,.... :nono: |
Curry en Mosterd.
Nu vind ik het heel goed te doen. |
slagroom :o
|
champignons, banaan, vis..
ik luste het alledrie niet omdat me zus het nie luste (dom ben ik :eek: ) en ik wist vroeger nognie dattik geen vlees meer zou luste nu... ;) :p |
Citaat:
|
thee en groentesoep, dat eet en drink ik nu heel veel, maar vroeger vond ik het echt vies! Hoe zou dat toch kunnen? :confused:
xx |
Oesters
|
Oesters, zuurkool en rode kool.
|
Spruitjes, maar die zijn toch best lekker. :o
|
pizza, ook.
Eers vonk et eg vies. Nu is het een van mijn lievelingsgerechten |
garnalen
|
Zuurkool, vroeger ging ik daarvan over mijn nek.
Laatst kon ik kiezen tussen niet eten of zuurkool eten en heb ik het maar gewoon geprobeerd. En nu lust ik het :D |
Loempia's
Witte wijn (rood is nog steeds goor) |
Spinazie
mijn moeder maakt dat op een vieze manier klaar, nouja het smaakt dan in elk geval vreemd, die iglo blokjes uit de vriezer zijn daarentegen best te eten :cool: |
Citaat:
|
zuurkool. en vroeger was ik onwijze fan van avocado (ik wilde het zelfs ene keer op mn verjaardag eten :)), maar daarna lustte ik t opeens niet meer. nu vind ik t onwijs lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |