![]() |
Het kleine Pink Floyd-topic
Barst maar los over de collectie, shows en spuculaties.
|
Ik houd wel van Pink Floyd maar ik heb er nog geen cd's van :bloos:.
|
heb roger waters gezien met z'n "in the flesh"tour
ben alles van pink floyd aan het verzamelen op vinyl , heb nu zo'n drie kwart. pink floyd (y) |
ik ben verliefd op de muziek van pink floyd :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet echt mijn ding, net als the beatles ;)
|
:D favo plaat?
|
mijn moeder is fan, om een of andere reden is het bij mij nooit helemaal aangeslagen.
|
Citaat:
ja dat wil ik ook graag weten wat de favo albums zijn. ik vind 'Wish You Were Here' echt heel vet, maar ik moet nog meer luisteren voor een echte conclusie |
Citaat:
|
dark side of the moon is geweldig, evenals the wall, zijn de enige die ik nu heb, meer komt snel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Collectie:
de Shine On Box met: - The Early Singles - A Saucerfull of Secrets - Meddle - Dark Side - Wish You Were Here - Animals - The Wall (2x single disc) - A Momentary Lapse of Reason Verder nog: - London '66-'67 (cd & video) - Live at Pompei (video) - Piper at the Gates of Dawn - More (filmsoundtrack) - Umma Gumma (luxe editie met poster) - Obscured by Clouds (filmsoundtrack) - Atom Heart Mother - Exploding in Your Mind (N.Y. 6-12-73) - The Final Cut - Softly Spoken Magic Spells (dubbelcd van het laatste concert in de Kuip) - The Division Bell T-Shirts: - 2x laatste tournee - 1x Animals - 1x Wish You Were Here Diversen: - Tourboek laatste wereldtournee - Stuk of 15 ansichtkaarten, m.n. uit de begintijd met Barrett - 2 Boeken - 1 Sticker - 1 poster uit 1977 (van m'n hippe oom gehad) - 1 Division Bell poster Restmateriaal: - Syd Barrett - The Madcap Laughs - Syd Barrett - Barrett - Syd Barrett - Opel - Roger Waters - The Pros and Cons of Hitch Hiking - Roger Waters - Radio K.A.O.S. - Roger Waters - Amused to Death Verder Pink Floyd live gezien in de Kuip in 1994, en Roger Waters in 2002 in Ahoy. En de kans dat de show uit 1994 de laatste ooit was schat ik op 99%. |
o ja
ik heb Ummagumma en Relics gehad van mijn moeder. volgens mij heeft ze the wall nog ergens. |
Citaat:
NERD is vet down met die message, up front in 94! Daar raak ik nou siked van. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
kvind division bell en dark side of the moon de gaafste |
the wall is wel ok, de rest is gay
olé olé olé |
pink floyd is er bij mij van kleins af aan al ingestampt, vooral de hoes van meddle vond ik als klein kind erg intrigerent. ik hou erg van pink floyd, mijn vader heeft de platen, maar ik heb ze nog niet voor mezelf gekocht ofzo, favorieten zijn dark side of the moon en meddle. :)
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Citaat:
Wat vind je welbeschouwd de beste plaat? Of is dat te moeilijk om een selectie te maken. |
Citaat:
:( en het kosste ook maar 57 piek :( |
Nog vergeten te vermelden:
Pink Floyd - The Wall Live Pink Floyd - Delicate Sound of Thunder (live) Pink Floyd - Pulse (live) Roger Waters - In the Flesh (live) |
ik ken niet zoveel cd's maar ik vind atom heart mother toch wel de vetste die ik ken :)
|
Citaat:
Goedgeluimd: DSOTM Melancholisch: WYWH Depressief: The Wall |
Citaat:
|
Ok. :D
De meningen lopen uiteen. Dat is een goed iets. Extra punten voor NERD wegens het woord 'goedgeluimd'. |
Citaat:
(scoor ik hier nu weer bonuspunten mee? :D ) |
Citaat:
Dat je in je sas bent, is nogal wiedes. Maar draai me geen loer of ik stoof je een kool, vlegel. |
Favo plaat: Wish you where here (12" in de bestelling)
collectie Relics (12") Meddle (CD) Echoes (4x12" box) Bar weinig :( |
die ene cdhoes, dat 2 mannen elkaar en hand geven en 1 in de fik staat, dies echt geniaal
|
pink floyd is gaaf.
zowel t oude als nieuwe werk! heb 5 vinyltjes van ze en 1 cdtje |
Citaat:
|
Citaat:
|
schjipsch (y)
division bell :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
vetste album dat ik ken is atom heart mother
meddle mag er ook zeker wezen en anders wish you were here wel en ze hebben ook maar 1 kutnummer gemaakt (have a cigar), wat in principe erg minimaal is natuurlijk |
zeker voor blanke muzikanten
|
ik heb alleen die verzamelcd echoes. maar ik luister gaarne naar wish you were here, darkside of the moon en animals uit de collectie van m'n pa. :)
|
Citaat:
|
Heb zelf niets, maar mijn ouders hebben stuk of 5 lp's waar ik weleens naar luister. Wish you were here is geniaal.
|
Citaat:
geniale sig (y) |
Shine on you crazy diamond is een van de beste nummers, en vooral het verhaal erachter is heel raar.
|
Citaat:
|
ik heb the wall
heheh, eigenlijk is ie van mn broer:) maar hij weet na 3 maanden nog steeds niet dat ik hem heb |
Ik werk met alcohol en drugsverslaafden en ik gaf zo'n persoon 'wish you were here'van pink floyd.
hij was er blij mee. mijn toevoeging:P |
mazzelaars, ouders met smaak... ik heb mn jeugd door moeten brengen met de beatles en emmylou harris ed (totaal diggable maar niet opwegend tegen pf)
wish you were here |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |