![]() |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit
Oftewel uitbuiting
Ja ook in Nederland komt slavenarbeid voor. Werkgevers van bedrijven kunnen hun leven royaal bekostigen door de arbeidskracht van miljoenen werknemers, door hun arbeid met bloed, zweet en tranen te verkopen (met lage lonen), tevens nemen ze minder vaste mensen aan maar flexibele (vooral jongere omdat die immers voordeliger zijn) uitzendkrachten en die na een jaar weer laten opdonderen zonder dank je wel. ik vind dat ondernemers criminelen zijn en daarom moeten wij arbeiders en studerenden elkaar de handen bij elkaar stekken en voor een menswaardige systeem opkomen waarin wordt geproduceert voor de mens en niet de winst. het dictatuur van het kapitaal zal alles aan doen om de bevolking onder de duim proberen te houden maar het kan ook anders. Wie in die laatste woorden een boodschap ziet, die heeft ze goed begrepen. |
:D Nog iemand die gevoel voor humor heeft.
|
Waar zijn de 2 topics die je net geopend had maar die nu weer weg zijn. Heb je die verwijderd ofzo?
|
Het is niet helemaal onwaar wat meneer NM'84 zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan je dit neit samenvoegen met dat andere topic van je? het komt dus uiteindelijk op t zelfde neer
|
Citaat:
|
Er zit zeker een kern van waarheid in.
|
Nou dan weet ik dus dat ik werkgever moet worden. :evil:
|
Citaat:
|
ongegrond generalliseren. Niet alle werkgevers doen dat. En niet alle werknemers zijn te dom om dat toe te staan...
|
Citaat:
|
Texel is een mooi eiland voor straf of werkkampen voor agressieve criminelen of uitbuitende ondernemers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nice man is best wel ziekelijk
zijn nick staat echt haaks op hoe die is |
Citaat:
|
Citaat:
alle mensen die het niet met je eens zijn mogen naar een strafkamp. gelukkig ben je nogal een machteloos figuur die nooit zijn plannen kan realiseren.....jammer joh! |
===> werk, geld & recht?
|
Citaat:
|
Volgens mij is het merendeel van de bazen/werkgevers/managers niet je allerbeste collega, om welke reden dan ook. Maar dit is ongegrond generaliseren.. Niet te geloven gewoon.Maar binnen het communisme schijnen ze ook niet erg naar het individu te kijken, dus past het wel binnen de stroming.
|
Oh my god hoe achterlijk kun je zijn....
Je zeikt alleen maar over problemen, kom eens met oplossingen die werken en hou je mond over communisme want dat werkt niet. |
zucht ik ga er niet eens maar op reageren !!
dalijk op stap :D ik drink er 1 voor jouw niceman :D |
geld voor onderzoek misschien?
|
Citaat:
|
Ben je nu alweer geunbanned? :(
|
Citaat:
Ten tweede is Nederland toch een maatschappij met vele maatregelen die de werknemer, de zwakkere partij over het algemeen, beschermt. Ten derde zou Nederland een heel apart beeld geven zonder ondernemers. Ik hoop dat je nog een grijntje verstand hebt om dat te kunnen bevatten. :rolleyes: |
Hehe :D
|
Neeeeeeeeeeeee! geen up! please!! have mercy!!!
|
Citaat:
|
Hee Nicman, wie heeft jou weer uit je hok gelaten....
|
Mijn werkgever is heel vriendelijk en ik buit eerder hem uit dan hij mij ;)
|
Citaat:
|
Dit wordt weer feest.
|
niet weer :(
|
:cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |