![]() |
Hoelang draag jij je kleren?
Ondergoed: 1 dag
Sokken: 1 dag T-Shirt: 1 dag Broek: 7 dagen Trui: 3 dagen oid Jullie? |
Uit principe vertel ik dat niet.
|
wat heb je daaraan om het te weten? als ik mijn string het hele jaar door draag gajij dat dan ook doen?
|
Citaat:
Ik draag mijn sokken en ondergoed vanzelfsprekend maar één dag terwijl ik andere kleding, waaronder bijvoorbeeld blousjes, polo's, truien en dergelijke meestal maar twee dagen draag. En oja, ik draag bijna altijd dezelfde schoenen. ;) LS? |
Citaat:
|
Sokken: 1 dag T-Shirt: 2 dagen Broek: 2 dagen Trui: 2/3 dagen Maar korter kan ook :) |
ondergoed en sokken 1 dag
hemdje meestal 2 dagen de rest wissel ik af, misschien heb ik een vest/trui 4 dagen aan voor ik het in de was gooi, maar ik draag dingen meestal niet meer dan 2 dagen achter elkaar. behalve broeken, dat vergeet ik altijd, loop gerust meer dan een week in dezelfde... |
Boeiend?
Alles één a 2 dagen Behalve sokken (1 dag) Ondergoed (1 dag) |
Ondergoed en sokken 1 dag
Truien 2/3 dagen Broeken 3/4 dagen |
Ondergoed 1 dag
Sokken 1 dag Broek 3-4 dagen Trui 3 dagen T-shirt 1 dag |
sokken en ondergoed: 1 dag
broek: 2dagen shirtje : 1 dag vest/trui: 1á2 dagen |
Ik voel me niet zo geroepen dat mee te delen.
|
Citaat:
|
Ondergoed/sokken >> 1 dag.
Rest >> max 2/3 dagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sokken: 1 dag T-Shirt: 1 dag Broek: 2 dagen Trui: 1-2 dagen Meestal zoiets, soms korter. |
Sokken: 1 dag T-shirt: 2 dagen Truien: 3/4 dagen Broeken 3/4 dagen |
Ondergoed 1 dag
Sokken 1/2 dagen (meestal 1) Broek 2 dagen T-shirt 2 dagen Trui 2 dagen |
Ik doe minstens 7x per dag andere kleding aan, omdat ik het gevoel heb dat mensen anders te snel uitgekeken op me raken.
|
ondergoed/sokken - 1 dag
T-shirt/overhemd/polo - 1 dag trui - 2 dagen broek - 2/3 dagen |
Vinden jullie zeven dagen voor een broek veel? Tsja, ik heb er maar twee dus dan moet je wel. Ik ben trouwens niet Fitnesboy.
|
sokken en ondergoed: 1 dag
t-shirt: 1 dag vest: 2/3 dagen broek: 3 soms korter |
Citaat:
|
ondergoed sokken 1 dag ja..
Verder hangt t er vanaf, maximaal 3 dagen. maar ik wissel soms ook per dag om, omdat ik dan wat makkelijker of wat leuker weetikwat aan wil ;) |
een broek wil ik nog wel eens twee dagen achterelkaar dragen, maar voor de rest alles maar 1 keer..
Een paar jaar geleden zat er een jongen bij ons in de zesde en die had elke dag dezelfde witte trui aan.. op een gegeven moment gingen wij ons maar afvragen of hij misschien drie dezelfde truien had liggen.. |
broeken 2/3 dagen shirtjes+ondergoed 1 dag, soms nog korter sokken 1 dag truien 2 dagen
|
Shirtjes, ondergoed en sokken: 1 dag
Broeken en truien: 2 dagen |
ondergoed, sokken: 1 dag
trui(tjes), broeken: 2/3 dagen |
Citaat:
|
Truien/T-shirt/Vestje: 2 dagen, heel soms 3
Broek: 4 dagen, soms korter Redenatie: ik draag 4 dagen lang een broek, en 2 dagen een trui, dus dat klopt dan precies, want dan wissel ik na 2 dagen van trui maar nog niet van broek:o |
Sokken: 2 dagen T-Shirt: 1 dag Broek: ligt eraan, 2 dagen denk ik Trui: 2 dagen Zo, wat een leuke informatie toch weer :) |
ondergoed = 1
shirt = 2 trui = heel lang broek = nog langer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondergoed/sokken max. 1 dag
T-shirts max. 2 dagen Broeken 3/4 dagen Truien heb ik niet, maar voor vesten worden 't 3-5 dagen ('k draag die dingen maar een paar uur per dag, dus ja :)) |
Citaat:
|
alles 2 dagen, schoenen praktisch elke dag, ondergoed en sokken 1 dag
|
Alles twee dagen...
|
Citaat:
|
sokken/ondergoed/t-shirts: 1 dag
rest: 2 dagen |
Citaat:
|
ondergoed: 's ochtends en 's avonds nieuwe (dus 2x per dag)
sokken 1 keer per dag broeken 2 dagen de rest 1 dag |
Soms zie ik wel eens van die lui waarvan ik denk,: hee had jij die kleren gisteren, eerdergisteren en een paar dagen daarvoor ook niet aan?
|
Citaat:
|
BH: 4 dagen Sokken: 1 dag Broek: 3 dagen Trui: 2/3 dagen (of als ze eerder vies zijn) T-Shirt: zie trui In de zomer laat ik alles véél vaker wassen omdat je gewoon meer zweet Waarom post ik dit eigenlijk :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |