![]() |
Roseanne
Wie kijkt dat ook?
|
Is dat die serie met die dikke huisvrouw in de hoofdrol?
Zo ja, totaal niet grappig en de moeite waard om te kijken. (n) |
ze is leuk (y)
|
blergh(n)
|
soms
|
Ik keek dat vroeger altijd, samen met m'n vader en zus. Echt leuk :)
|
John Goodman :cool:
|
Ik kijk het soms :) Sommige afleveringen vind ik wel leuk, terwijl ik andere weer totaal niets aan vind..
|
Citaat:
|
Vroeger keek ik elke dag
nu soms. Als ik me héél erg verveel. Jammer dat ze rijk zijn ineens :| |
Dat is me een beetje TE oud
|
Ik kijk het wel.. alleen zijn ze uit elkaar nu ofzo?
|
Citaat:
|
zijn ze rijk?
|
Citaat:
Spoiler
(Mja, toch maar even tussen spoiler-tags voor de mensen die het écht volgen :) ) |
Citaat:
*oeff, ik weet er veel vanaf :o * |
Citaat:
vertel ns meer :p |
Citaat:
Hmm, er is eigenlijk niet veel meer, hierna houdt de serie snel op eigenlijk... :p |
VeRsCHriKKeLijK!! :( help...
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Kijk het soms, maar het is niet echt mega boeiend. :D
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Zij heeft zowat mijn soort humor. :D
Onzettend sarcastisch en cynisch, gewoon zó kei en keihard. I love it! :o :D [edit] idd wel jammer van dat hele gebeuren.. :( [/edit] |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
maar eerst keek ik het heel vaak, want het was echt grappig... nu vind ik er niet zo veel meer aan en kijk ik af en toe
Spoiler
|
na alle spoiler tags gelezen te hebben: toch zonde dat zo ongecompliceerde serie zo ontzettend moeilijk moet eindigen. Het ging me vooral om de humor, dat maatschappelijk probleem etc stond me niet zo aan omdat dat trailer trash idee niet echt overtuigend werd overgebracht.
|
Ik kijk het tijdens het koken, dus ik mis ongeveer een derde van elke aflevering. Vond t vroeger wel helemaal geweldig :)
|
ik vind ut altijd wel leuk. ze zijn als familile echt een beetje een zootje, maar uiteindelijk komt uit dat ze toch stiekum wel om elkaar geven. vink wel lief altijd;)
|
jeugdsentiment, vond t echt geweldig vroeger, keek t echt altijd...
|
Af en toe kijk ik t wel ns. David & Darlene zijn cool.
|
Toen Becky nog door Becky gespeeld werd keek ik het (bijna) altijd. Daarna vond ik het nie zo heel super meer en kan me voorstellen dat er weer wat later al helemaal geen donder meer aan was.
Al was de vervanger van Becky wel een onwijs mooie dame!! :o |
Weet iemand toevallig welk nummer het was dat aan het einde van de aflevering van dinsdag te horen was? Met de baby van Darlene en David enzo :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |