![]() |
'Meer mensen moeten stoppen met roken!'
Ik moet een presentatie houden en een betoog schrijven over een probleem.
Ik heb als onderwerp roken en als stelling: 'Meer mensen moeten stoppen met roken!' gekozen. Ik wil hierbij aan jullie vragen om jullie mening hierover te geven en evenuteel argumenten voor of tegen die ik kan gebruiken bij mijn presentatie en betoog. Alvast bedankt, Anne Karlijn |
Gebruik je ogen en hersenen eens zou ik zeggen.
|
Mee eens, het kost teveel tijd en ergernis
|
We zijn hier niet om je huiswerk te maken, er zijn hier al topics over geweest, maar een topic puur om jou te helpen met je huiswerk, daar doen we niet aan mee.
Gebruik de informatie die al op het forum staat (zoekfunctie)... |
Ja, want dan is nog duidelijker te zien wie echt cool is en wie er alleen maar bij wil horen.
|
mee eens
|
Citaat:
|
ik ben het eens met tweety, maar toch :
iedereen mag zelf beslissen of ze roken of niet. |
moeten mensen zelf weten, behalve diegene die kinderen hebben :cool:
|
roken moet van mij kunnen (ik rook niet) maar niet in het bijzijn van andere, dus niet in openbare gelegenheden.
op het werk zou het wel mogen, sommige mensen gaan juist beter werken als ze hun peukje op hebben. dat antirook beleid van de overheid is natuurlijk ook van de zotte! waarom: als je dit moet uitleggen heb je een hele pagina nodig. want dadelijk heb ik alle fouten (lees alles) van dit kabinet erbij gehaalt. |
Where's the little lock?
It's quite a locklist at the moment ;) |
Ik ga er maar niet op in :D
|
Citaat:
Trouwens, waarom is het wel zo dat je kunt zeggen: "Kom je vanmiddag ff een kopje thee drinken?" of (beter nog) "Kom je vanavond ff een Hertogje drinken?" Maar nooit: "Kom je vanavond gezellig een peukje roken?" Dan zouden er een hele hoop mensen zijn met een beter sociaal leven :D Of niet Gauloises? Geintje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dr zijn tig rooktopics geweest met voor- en tegen argumenten of roken slecht is, ja of nee.
Dat kun je als argument nemen of mensen moeten stoppen met roken ja of nee. Hoewel hier wel een dwingende gedachte uitgaat. Afkickcentra bouwen? :D Anyway, er is heel veel info te vinden op dit forum. Kijk maar via de zoekfunctie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |