![]() |
heb irritant probleem,
Van jongs af aan heb ik al last van geurtjes bij mijn vagina. Ik ruik het gewoon door mijn broek heen. Dit kan komen door de soort broeken ofzo iets dergelijks maar ik probeer zo weinig mogelijk met me benen over elkaar te zitten want dan ruik je het veel erger. Heb ook altijd veel afscheiding gehad en weet dus niet of dat nou door iets anders komt of dat dat gewoon normaal voor mijn lichaam is. Nu heb ik de laatste tijd dat ik soms dagen heb dat er gewoon een heel dik wit spul letterlijk uit me vagine druipt, net als dat je hebt als je een ei stukmaakt :confused: maar weet niet of ik nou een schimmelinfectie heb of dat het gewoon normaal is. moet trouwens binnekort weer ongesteld worden maar heb het al een tijdje. is dit normaal of is er iets anders? :confused: Durf daardoor ook niks met een jongen te doen) thnx alvast en effe serieuse reacties graag :o |
Ik had dat witte spul ook, maar dat is denk ik normaal witverlies. Niets om je zorgen om te maken, dus... Maar van die geurtjes... tjah... dat weet ik ook niet...
-xxx- Stefjuh... |
thnx voor de reactie iniedergeval
|
Ik wil je even attenderen op het 'belangrijk' topic bovenaan deze pagina. Geef je topic in het vervolg een beter titel..!
En wat betreft je vraag; Volgens mij is dat witte spul gewoon afscheiding. Dat is dus heel normaal, dat het wat mer is dan anders.. Sja... En over de geur: Goed schoonhouden is een belangrijk element... |
het kan een schimmelinfectie zijn. Gigantisch veel meisjes en vrouwen hebben hier last van.
Ik zou erg gewoon eens met het probleem naar de huisarts gaan. Hij kan je er echt wel iets voor geven, want er zijn meer dan duizenden mensen die last hebben van dit probleem. Niets om je voor te schamen iig. Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |