![]() |
Welk boek moet nou echt verfilmd worden..?
het dagboek van adriaan mole 13 3.4 jaar oud, definitely
|
Citaat:
The Catcher in the Rye zou ook leuk zijn. (of is die al verfilmd?) |
silmarillion (y)
|
Come together.
Dat lijkt me echt super grappig om te zien (om te lezen was ie al geweldig :D) |
Citaat:
the catcher in the rye lijkt me wel gaaf (y) |
- De Hobbit ;)
- Figuranten (Grunberg) - De eeuwige jachtvelden (Tepper) - Geestgrond (Buch) etc. etc. |
Citaat:
Ik heb ze alle 4 (? toch...) in het Nederlands en sommige ook nog in het Engels gelezen! |
Er komt een biografie van Frans Bauer... lijkt me wel wat... met Jean Claude van Damme ofzo.
|
Survivor, helaas gecanceled :/
|
Pinkeltje
|
Het is misschien heel raar, maar ee verfilming van de kinderen van moeder aarde trilogie van Thea Beckman zou mij wel leuk lijken. Of de kroongetuige van Maarten 't Hart. Maar dan moeten ze wel een beetje fatsoenlijke mensen casten, dus geen Katja Schuurman of Georgina. Dan hou ik het toch liever bij de boeken.
|
Degene die op een mooie, bijzondere manier een film-encyclopedie weet te (ver)filmen, is (y)
'De brief voor de koning', in het engels, lijkt me ook wel wat. |
Weet je wat echt vet zou zijn!!!
Als ze In de ban van de Ring zouden gaan verfilmen:P. |
Citaat:
onee. Ik denk "de Achtertrap". Ik weet niet van welke schrijver, maar ik vond het een geweldig boek toen ik klein was, doodeng ook. |
The Hobbit.
|
The catcher in the rye is echt niet te verfilmen hoor, hoe zou je dat in hemelsnaam moeten doen?
Ik ga ook voor iets van Thea Beckman. Of Stormen over Troje van Marion Zimmer Bradley. |
Citaat:
|
Citaat:
en in the catcher in the rye wordt veel gedacht door Holden ja... maar Kees de Jongen bestaat ook voornamelijk uit gedachtes...dus...wie weet... |
Pinkeltje ;)
Elmer de olifant *die met al die kleurtjes* Wiplala en Wiplala weer Jip en Janneke Pluk Floddertje Winnie de Poeh * maar dan met echte dieren* |
Citaat:
|
Gala van Giphart (ja het boekenweekgeschenk ja) zou volgens mij perfect zijn voor een korte Nederlandse televisiefilm.
Dan natuurlijk De Hobbit, en De Goden gaan naar huis van A. den Doolaard. |
Citaat:
Verder hou ik niet zo van verfilmingen... maar als het moet; 'Een hart van steen,' van Renate Dorrestein.. Maar dan moet het wel écht goed verfilmd worden... |
Paulus de boskabouter en pinkeltje!
|
De trilogie over Thule van Thea Beckman (Kinderen van moeder aarde sowiso:))
alle boeken van Simone van der Vlugt (al zou ik dan de boeken minder mooi gaan ivnden omdat het niet meer in mn wereldje past..) Hmm, misschien moeten ze ze toch maar niet verfilmen... |
Mensen; Pinkeltje ís al verfilmd... IIG 1 Pinkeltje-film. Met Aart Staartjes als Pinkeltje en Wieteke van Dort als Pinkelientje:cool:
|
Citaat:
Alleen ik dacht dat ie al verfilmd werd. Volgens mij had ik dat op de achterkant van het boek gelezen :confused: Nooit iets van gehoord. |
Het woordenboek natuurlijk.
|
Citaat:
On topic: boeken moeten niet verfilmd worden, dat is zonde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De wereld van Sofie- Jostein Gaarders
dat lijkt mij wel mooi ( en ook moeilijk) maar ja dat dachten ze vast ook bij LOTR. |
Citaat:
|
moederkruid van Carry Slee, daar valt best een mooie indrukwekkende film van te maken denk ik
|
Citaat:
Citaat:
|
De brief voor de koning
van Tonke Dragt Gegijzeld Evert Hartman |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal vast wel niet zo dope als 't boek zijn :D ik zou Gibson's "Neuromancer" wel 'ns verfilmd willen zien, ook al ben ik bang dat ie vet veel op "The Matrix" zal gaan lijken. |
Een eigelijk niet zo heel bekend boek : Krassen van shel.. nog wat..
* houd van huilfilms* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gstaad 95-98 van Marek van der Jagt
|
Citaat:
ja klopt voor best amateur film :D |
Citaat:
|
De Dollanganger reeks van Virginia Andrews
|
Citaat:
die las ik vroeger :D zou wel leuk zijn als ze verfilmd worden! |
Lord of the rings natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou graag Jack Ketchum's OFF SEASON en Jeff Long's THE DESCENT naar het witte doek zien komen. Momenteel probeert Stuart Gordon het groene licht te krijgen voor Ketchum's LADIES' NIGHT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |