![]() |
rap music
Gangster rap is chill!! wat vinden jullie daarvan?
|
Doe snel een slot voordat al die domme vaste muziekforummers vage altoverschijnselen gaan vertonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
well for once, i'd like to hear you scream, in pain play some rap music |
Ik hou ook van andere muziek genres. Maar rap vind ik gewoon erg gaaf! Wat een rare reacties krijg ik erop
|
Citaat:
fuck dat ken ik, osdorp posse?? |
Citaat:
|
Niggers with attitude (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: At topicstarter: What the fuck is het verschil tussen gangster rap en rap? (behalve dat het door gangsters gerapt wordt.. |
Citaat:
nigga I'll blast you ass for my homie I'll fuck you and you momma rap: We are no superstars, who wanna be large and forget who we are. Don't judge us by bankaccounts and big cars, no matter how bright we are, we're far from being stars |
Citaat:
respect! |
iehw (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gangsterrap is voor negers met veel blingbling en veel bitches. Ben jij een neger? Neem aan van niet. Nou dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt mijn smaak, hou wel van hiphop, op zijn tijd, maar niet bepaald van gangsterrap.
|
Citaat:
Verder is het totaal niet mijn muziek, ik vind het nogal kansloze muziek. Maar dat ben ik dan. Luister vooral wat je gaaf vind hoor :). |
Ik vind gangster rap denk ik wel 1 van de coolste rappen die er zijn.
|
Dat spreekt voor zich. Gangsters zijn nou eenmaal cool, en coole mensen, produceren coole dingen.
|
Nou die shit van NWA en Public Enemy enzo vind ik wel cool meestal dus.
|
Komt doordat ze allemaal in de bak zitten, door het doffe effect van de celmuren klinkt de muziek zo stoer. Weettok?
|
Ik dacht dat alleen bij Burzum zo was.
|
Dat ook, daardoor klinkt de muziek zo stoer.
|
:rolleyes:
|
niet aan mij besteed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Crazy motherfucker named Ice Cube, from a ganag called Niggaz' wit' Attitude.
|
Citaat:
|
valt public enemy onder gangsterrap?!?!
|
ga weg met je PE als gangster rap.....
|
Gangsterrap suckt big time, een zooi gasten die vroeger geen geld hadden, nu mee liften op het succes van nwa en dan omdat ze niet aan geld gewend zijn en er dus niet mee kunnen omgaan kettingen van miljoenen dollars dragen
Imo is Cyprus Hill de enige vette rapgroep die er is. |
nah gelijk heb je vervang PE dan door Cypress Hill
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet naar de muziek en de teksten,public enemy is veel harder. Eigenlijk meer naar Dead prez toe. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |