![]() |
Depeche Mode
Ik ken nou eigenlijk niet meer dan een paar MP3tjes zoals dat zo hip heet en ik was toch wel benieuwd of het de moeite waard was om me er wat meer in te verdiepen. Dus dit is jullie Depeche Mode discussietopic.
Vraag1: hoe spreek je depeche mode uit? waar komt de klemtoon? |
fijne band ja
|
+ diepesj
|
NEE! DEE PA SH!
:P (someone needs a 101 in english!) |
depeche mode geweldig!! , als je wat meer van ze wil bij de van leest liggen 2 verzamelalbums voor 7.99 volgens mij
|
Citaat:
|
haha volgens mij zijn ze overal dik in de aanbieding.. :) maar t is wel redelijk oke..
|
joehoe wiehoe een DM-topic
p.s. deepish mud of dépeche mode (op z'n frans) |
ik heb een verzamel-cd'tje van loempia addict gehad, en die is erg leuk. die stem <3
|
Citaat:
Zal wel 'ns op cd strooptocht gaan. Nog duidelijke favorieten of kom je met de verzamel cds er ook wel? |
Citaat:
verzamel cd's zijn erg goed , een ervan is een dubbel cd dus daar ben je wel ff mee bezig |
I feel Loved is (y), Het oudere werk ben ik eigenlijk niet zo bekend mee....
|
Ja. Fijne band.
Veel mooie nummers, soms wel ietwat eentonig. Maar de teksten vind ik erg goed. En 'Enjoy the Silence' blijft het aller-allermooist. +volgens mij op z'n Frans ja. |
die zanger solo is ook koel
|
|
IF HITLER WAS ALIVE TODAY
HE'D LISTENED TO THE CURE, THE SMITHS, AND DEPECHE MODE Daarom hou ik niet van Depeche Mode. |
Citaat:
:D |
If Hitler was alive today, he'd listen to Skrewdriver, Thunderbolt and K3.
|
Citaat:
|
oww ja depeche mode is geweldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa ik vind het leuk (y)
|
Citaat:
exciter is een fijn album |
Citaat:
Photographic Leave In Silence Everything Counts (!) Master and Servant ( :p ) Shake The Disease A Question Of Time (!) Enjoy The Silence Personal Jesus It's No Good (!) Sister Of Night tja daar heb ik weer een stoer lijstje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
slurp@cash |
Citaat:
|
Enjoy The Silence <3
|
Citaat:
+ in your room (is ook een gave portishead remix van) + home + useless + barrel of a gun + only when i lose myself |
oh, en de one night in paris dvd van ze is super!
|
"Violator" is een van de allerbeste albums aller tijden. Punt.
(@ *BattleStar*: Emiliana Torrini <333) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono:
|
hebben wel gave nummers ja
maar heb ooit cd gekocht via et forum waar ik wel spijt van heb, vreselijk fout intresse exo?? :) |
Citaat:
en wat wil je ervoor? |
evergreen terrace heeft ze leuk gecoverd
|
ehm ik heb speak & spell
5 excl. verzend. ? |
hmm, doe mij toch maar lekker old-skool 'Somebody'
ben sentimenteel vandaag |
Ik heb me nooit vragen gesteld bij de uitspraak, maar nu je t vraagt weet ik het dus niet meer :D
Anyway, ik vind hun oudere dingen beter (niet dat ik zoveel nieuwe dingen ken, maar wat ik heb gehoord vond ik niet zo goed). Home vind ik een absolute topper (mooie clip) en (ben de titel kwijt tralalala No Good?) heb ik altijd geweldig gevonden met lachen-clip. De rest vond ik ook wel ok, maar die 2 staan mij het meest bij. |
Citaat:
en weet er iemand waar de oudere clips te bekijken zijn? ik ben te lui om te zoeken.. |
free love <3 :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |