![]() |
dancepunk
dansbare herrie.
!!!, the rapture, liars, Punish The Atom, ex models en meer. Wat vind je er van? tips? http://www.frenchkissrecords.com/ |
t. raumschmiere?
|
Valt Atari Teenage Riot daar ook onder?
|
dancepunk?!
AAAAAAAH HET EINDE DER TIJDEN IS DAAAARR!!!!!!!!!!!!!!!!! |
daar kan je toch niet op dansen slimmeke
|
tuurlijk kun je daar wel op dansen (y)
|
erase errata, (y) , ik vind het dansbaar, tot hoe ver het punk is weet ik niet, maar in ieder geval post punk dan ofzo.
|
uhhm Peaches??
|
The rapture vind ik wel vet, de rest van de namen die je noemt ken ik niet. Probeer Q and not u eens, ook van die disco-punk/emo/zoiets.
|
dan kun je chicks on speed ook wel noemen
|
of Mu...
|
Ik heb toen een geweldige disco punk band gezien samen met Oi Polloi in de Vrankrijk, 1½ jaar geleden ofzo, haha, dat was echt een leuke avond! :D
|
Citaat:
Check zekerste weten: LCD Soundsystem - Yeah! (12") Lcd Soundsystem - Losing My Edge Out Hud - S.T.R.E.E.T. D.A.D. (!!! is een zijproject van deze band) TV on the Radio - Young Liars TV on the Radio - Desperate Youth, Bloodthirsty Babes (officieel pas uit in maart maar is reeds gelekt) Life Without Buildings - Any Other City (helaas is deze briljante band alweer uit elkaar na slechts 1 album :( ) |
Citaat:
Het woord dance en punk gaan gewoon niet samen!. |
Ik ben voor NERD.
|
liars, rapture, !!! vind ik wel ok
lcd soundsystem vind ik ok+ |
Citaat:
|
this sucks
|
Dancepunk ........ :|
ik hou het liever bij een pitt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Muzikaal gaat het vast wel goed samen, maar ik denk toch niet dat dancepunk veel inhoud heeft.
|
Citaat:
Ik snap die hype trouwens niet rond The Rapture.. Al die kleurenalto's die het helemaal geweldig vinden, al die recensisten die zeggen dat het uniek is terwijl het al eerder is gedaan, en hun optreden op lowlands wat slaapverwekkend was. Je mist een hoop als je The Rapture geweldig vind. Dansbare herrie moet je gewoon heel ergens anders zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Osiris onder me zegt, denk maar aan titels als Smash The Disco's Disco Sucks Fuck Everything etc. |
Citaat:
Disco en rock&roll gaan niet samen. Het zijn elkaars tegenpolen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemd. |
Citaat:
|
nee, sorry het past er bij mij ook niet in.
Ik vind er waarschijnlijk geen hol aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"mist een hoop als je The Rapture geweldig vind." :rolleyes: |
zijn er trouwens nog mensen naar de liars geweest een tijdje terug in de paradiso? ik had toen graag willen gaan, maar was ziek, maar ik heb eigenlijk nergens gehoord hoe het was. :)
|
Citaat:
|
Amerikaanse punk gaat iniedergeval niet samen met dancemuziek. Dat is een feit. Bovendien weet ik ook absoluut niet wat ik me er bij voor moet stellen. Maargoed aangezien die hippe Nerd alles beter weet zal t wel. Boeien.....ik zet cut the shit-burn the danceclubs nog eff op.
|
Citaat:
|
Citaat:
lekker progressief |
T kan wel, maar veel sucked ook.
|
dancepunk
wat word er dan met het woordje dance bedoeld, disco/techno shit of alleen dat het dansbare punk is? |
geef mij maar techno punk
|
nouweee geef mij maar elektroblackmetalsynthcore!
|
ik ben voor NERD de muziek 1337
|
Citaat:
disco still sucks |
Citaat:
|
NERD ownt de hele punkscene
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |