![]() |
dope testen? (rotterdam)
klik voor het tvstukkie
Deltabouman test partydrugs http://www.tvrijnmond.nl/images/plaa...je2&code=18664 Pillen, poeders en vloeistoffen. Sinds donderdag is het voor iedereen weer mogelijk om partydrugs te laten testen bij Deltabouwman, de instelling voor geestelijke gezondheidszorg in de regio. Een jaar geleden moest de instelling er wegens geldgebrek mee stoppen. |
kvind het persoonlijk een erg goed initiatief :D
|
Jazeker :)
|
Da's zeker een prima initiatief (y)
Echter, R'dam ligt niet direct in de buurt van Zwolle :( |
Ag, wij hagenezen hebben gelukkig stichting pernassia waar je ze kan laten testen :P.
|
Citaat:
Af en toe moet miereneuke ff hoor .. maar er was toch al iets in r'dam waar je je shit kon late teste.. zou alleen niet meer wete waar... mja.. ik laat t gewoon door andere regele.. :D |
Jij mag van mij best mierenneuken hoor, kdacht al dat ik het verkeerd zou schrijven, maar parnassia vond ik zoveel a's in 1 woord weet je.
|
blackfairy: miereneuken
robo: mierenneuken :confused: |
nieuwe spelling
nieuwe telling |
Zijn er hierzo überhaupt mensen die hun zooi wel eens laten testen? Ik ken een paar mensen die wel een met zo'n onbetrouwbare smartshop dope-test hun pillen testen... Maareh, verder hoor ik er in mijn omgeving nooit menschen over..
|
Ik ook nie. Nooit gehoord dat iemand ze teste, wel van SnatBats, die had wel pillen van 310mg :S.
|
Persoonlijk doe ik t niet, maar de mensen van wie ik ze vaak krijg doen t wel..tenminste. 2 ervan wel.. eerst ervaren dan checken, dan opkopen...
|
Citaat:
ja ik laat ze wel testen of vraag een testrapportje van de persoon waar ik ze haal |
Citaat:
|
euh zo zou je t kunnen zien...maar nou is t t geval dat die pille die ze krijgen over t algemeen gemaakt worden door goede bekenden van hun... dus ze zulle er niet van dood neervalle.. gewoon effect ff checken.. dan late testen en inslaan..
testen zal ook wel grotendeels zijn om te kijke hoeveel mg mdma erinzit.. en natuurlijk ook of er andere totaal niet gewenste stofjes inzitte..:) |
de beste test is altijd nog gewoon slikken, halfje (sommige doen een hele)
|
klopt
|
ik test altijd zelf ;)
|
ja.. zo ben ik nooit zeker van de uitslag dus blijf ik testen.. beetje jammer :p ;)
|
in ehv zitten ze ook lijkt me echt super makkelijk Maar ik gebruik geen hd dus mij maakt het niet zoveel uit maar vind het wel een goede zaak
|
Citaat:
|
zet feiten naast elkaar neer... bekijk hoe je er aankomt en bereken je kans op nooit meer testen...
..vrij klein dus.. |
ik verwijs U (zwarte engel) naar Uwer signature ;)
|
:d
|
owh, zwart elfje, sorry, het spijt me.... Kom binnenkort wel naar gouda *of je school bij mij om de hoek) om het goed te maken, blowtje roken dus (y)
"of nôh" ;) |
je weet wat je belooft he... :p...
|
ja, we bespreken wel hoe en wat op msn ofzo :p
|
*Bump*
Heeft iemand hier ooit wat laten testen? En zoja, beviel het? |
http://www.drugs-test.nl/
Je kunt op best veel plekken laten testen ... ik heb best vaak mijn pillen laten testen is trouwens ook gratis bij de ggd. Het nadeel is alleen dat ze (bij mij nog) nooit een pil hadden herkent en dat ze hem dan (met jou toestemming) naar het lab in utrecht sturen, dan heb je meteen een precieze uitslag. |
en het nadeel daarvan is?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, las het ook al vandaag.... Maarre, ik vroeg het laatst, en toen zei je da je geen tijd had enzo :p Maar ik ben nagenoeg beter dus het zal wel snel worden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, vroeger wel iig :D Dus denk nu ook wel (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juist, dus gewoon 1000 inslaan en als ze goed zijn heb je voor een tijdje genoeg.
Zijn ze niet goed, doorverkope :P. |
Citaat:
|
Citaat:
Pffffff, ja, en er kan ook een verrot snoepje in je snoepzak zitten terwijl de rest goed is ;) |
Citaat:
|
Ag joh, gewoon een goeie betrouwbare conenctie hebben en alles komt goed. Ik heb nog nooit problemen gehad. Bij mij scheelt het ook dat als me connectie 100 pille koopt hij de 1e is die er van snackt :P. Dus ja, zolang hij nog overeind staat :P.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |