![]() |
De Ware
Geloven jullie in de ware?
|
Ik heb de ware al gevonden. Nu nog wachten tot zij mij vindt.
|
nee, alleen in meer dan een "ware".
|
Nee, mensen maken er 'De Ware' van....
|
Citaat:
Er zijn zat mensen die heel goed bij je zouden passen, maar een relatie bestaat juist er uit dat je elkaar accepteert. Niemand is perfect, tenzij je de onvolkomenheden accepteert ;d |
Citaat:
|
ik vind 'de ware' veels te saai
|
Dé ware bestaat niet... en als hij al zou bestaan, hoe groot is de kans dan dat je 'm vindt?
|
dr zijn meederen Ware.. denk ik
|
Niet dat er 1 iemand is die bij mij hoort.. nee, dat geloof ik niet. Er zijn veel mogelijke-'ware Jakobs'.
|
De ware bestaat niet, althans niet als je de ware als de perfecte partner ziet.
|
Ik geloof absoluut niet in een ware. Hooguit in meerdere waren. Hangt er trouwens vanaf wat je de ware noemt. Iemand met wie je je hele leven door kan brengen? Met iemand waarmee je een paar jaar een geweldige relatie hebt maar door omstandigheden die relatie niet kan voortzetten? Het is dus maar relatief.
Dokter Phil heeft weleens gezegd dat als je 100 (of was het 20 :confused: ) mensen van het geslacht hebt waarop jij valt (en andersom natuurlijk ook) er wel een ware tussenzit, waarmee je je hele leven door kan brengen. Ik geloof daar wel in. |
Citaat:
't Is gewoon wat je er zelf van maakt, als je per se die ware wil zoeken, tja... dan denk ik dat je óf nooit iemand vindt (omdat hij/zij perfect moet zijn) óf dat je iemand vindt waar je je aan vast gaan klampen... |
ik hoop het :|
|
Juh! :)
*smelt bij denken aan vriendin* :bloos: |
ik geloof in meedere 'ware's' ;)
|
Verliefdheid roept het beeld 'ware' in je op. Een objectieve ware bestaat niet, tenminste is niet uniek. Er zijn wel meer mensen die op zoveel vlakken met jou overeenkomen dat ze zouden kwalificeren als ware, als je verliefd op ze was.
|
Ik heb de Ware al ontmoet :)
|
de Ware bestaat zeker wel, alleen ontmoet niet iedereen hem/haar :o
|
Citaat:
Ik zie De Ware niet als iemand die perfect is. En ik geloof zeker dat die persoon er is. Sterker nog, ik heb hem gevonden. |
Citaat:
Het zou hoogst onwaarschijnlijk zijn dat er op deze hele aardkloot maar éen persoon is dat precíes die kwalificaties heeft waardoor jij hem de ware vindt. Het is gewoon een kwestie van wie je het eerst tegenkomt. :) |
Citaat:
Het is dus een ware ;) zeg maar ;D |
Citaat:
Toch is hij voor mij De Ware. ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
"De Ware" is een onwijs relatief begrip. Wat ik versta onder de ware is iemand die jij dus totaal bij jouw vind passen. Iemands geloof, karakter, gedrag, normen en waarden passen helemaal bij jouw. En dit maakt die persoon "de ware" voor jouw. Ik geloof wel dat die ware bestaat. Maar dat hoeft er niet per se één te zijn, er kunnen dan ook wel meerdere bestaan.
|
Ik heb mijn ware gevonden
|
nee, dat geloof ik niet.
|
Ik kan me niet voorstellen dat er van de 6 miljard mensen op aarde maar 1tje is met wie ik oud zou kunnen worden... dus nee, ik geloof niet in De Ware.
|
Now ik geloof er wel in maar of dat je die ooit vindt dat is iets anders of wel vindt je hem / zij maar dat kan lang duren ..... ;)
|
Er zijn meerdere 'waren"..
|
nee
ik vind het nogal een naief begrip. je kunt met veel mensen je hele leven doorbrengen als je het beide graag wil (wat ook al eerder werd gezegd hier) en aan een relatie moet je sowieso werken dus iemand kan nog wel zo 'de ware' zijn, als je niks aan je relatie doet gaat het toch stuk. volgens mij hangt zoiets dus compleet af van wat je zelf wil, of niet wil. |
als er voor iedereen een ware zou moeten bestaan zouden er ook precies evenveel vrouwen als mannen op de wereld moeten zijn...
|
ja dat is dus geen goede reden. als er voor iedereen maar één ware zou zijn zou je eerst de helft van je leven moeten zoeken en dan heb je op je veertigste iemand gevonden en dan kun je geen kindertjes meer krijgen. nee dat zou leuk zijn, als dat zo is zouden er nog maar erg weinig mensen over zijn.
|
Ik heb hem al gevonden :p
Alleen hij moet er nog achter komen dat ik het ook voor hem ben.... :eek: |
Citaat:
|
Ik geloof wel in een partner waarbij je je hele leven zou kunnen blijven. Ik geloof alleen ook dat er meerdere van dat soort mensen zijn.
|
Jah, ik geloof wel in de ware. Gewoon door ervan uit te gaan dat onder al die miljarden mensen vast wel iemand is die perfect bij mij past.
Maar ja...aangezien je die dus nooit zal ontmoeten zou ik eigenlijk met het tegenover gestelde moeten antwoorden. Voor mij is de ware dan ook wel iemand die 100% aan je eisen voldoet. Vandaar dat ik het ook zo ontzettend voorbarig vind dat mensen met een relatie meteen antwoorden dat ze de ware al gevonden hebben. Ik kan nu al wel zeggen dat die relaties over een paar weken, maanden of jaren over zijn. Met die ene uitzondering daar gelaten natuurlijk. Maar dat stel wat de uitzondering maakt zal vast niet het "perfecte" stel zijn die totaal niks hebben waar ze zich aan ergeren bij elkaar. Dus ja....de ware is er vast wel maar ik vindt het knap als je die kan vinden. |
Zul je zien, dat net 'De Ware' in Australië rondloopt en dat je daarheen moet en een bamboe plantage moet beginnen om VOLSTREKT gelukkig te zijn.
Nou, dan hou ik het mooi bij Nielsje. (y) |
nee
|
In zekere zin wel.
Ik geloof dat je op een gegeven moment weet dat je voor altijd bij deze partner wil blijven en dit dus de ware voor je is. Waar ik niet in geloof is dat er voor iedereen iemand rondloopt die voor hem/ haar gemaakt is. En dat iedereen die ware zou meoten vinden. |
Ligt eraan wat je onder de ware verstaat.
Als de ware iemand is waar je je hele leven bij blijft, dan denk ik wel dat hij bestaat. Er zal heus een keer in je leven iemand komen waar je gewoon helemaal jezelf kunt zijn en waar je je verdere leven bij wil blijven, dat is voor mij dan de ware. |
Citaat:
Ik heb mijn Ware al gevonden trouwens *zwijmel* |
Dat kan je natuurlijk nooit weten. Ik ben ook niet zo 'de ware-ig'. Ik vind het naïef om te denken dat mijn vriendje en ik vanaf nu voor altijd bij elkaar blijven. Maar dat wil niet zeggen dat ik op dit moment wel zou willen dat dat zo was.
Allebei het gevoel hebben dat je de ware voor elkaar bent is wel zeer ok en dat hebben mijn vriendje en ik allebei dus :) |
Ik geloof niet in dat je voor elkaar bestemd bent ofzo, of dus gewoon '' een ware" slaat nergens op.
|
Ik dacht dat ik m gevonden had... Maar daar dacht hij helaas na een aantal maanden anders over.. :(
|
Ja, ik heb mijn ware al gevonden..
100% zkr weten! |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, één van de ware's. Maar ik hou het met deze nog wel even uit. |
ik geloof er min of meer wel in, tuurlijk kan je een vriend hebben die jou volledig accepteert en vice versa, maar er zijn altijd dingetjes waar jullie samen nog aan kunnen (of moeten) werken. dus zo "waar" is diegene niet. je kan hem "waar" maken. maar daar hoef ik gelukkig niet veel meer voor te doen ;)
M, LOVE YOU! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |