![]() |
Waar kijken ze naar?
Als mensen jou voor het eerst zien/ontmoeten waar kijken ze dan het eerst naar?Of waar denk je dat ze het eerst naar kijken (in jouw uiterlijk) ?
En waar kijk je zelf het eerst naar? Kijk je naar iemands neus, tieten,mond,kapsel, kleding..? |
dikke kop..
|
naar je uitgerekte avatar! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik eerst in de ogen kijk, want als je elkaar aanspreekt ligt dat voor de hand. Verder denk ik naar lippen en de rest van het gezicht. |
Ik kijk naar haar
|
schoenen en het haarrr
|
Gezicht en dan langzaam naar beneden voor de schoenen. :confused:
Bij mij, ligt er aan wat ik aan heb, maar meestal mn gezicht en haar, want dat is ooghoogte voor de meeste mensen. :s |
Citaat:
Eh. Vraagje: hoe moet je dat in godsnaam weten van jezelf? Probably iets als: tering die is in het echt ook lelijk. |
vaak kijk ik naar de nagels van mensen.
|
Schoenen en voor de rest heb ik van die periodes dat ik met name naar 1 bepaald iets kijk. Bijvoorbeeld neuzen of ogen of kinnen.Hm.
|
Ik kijk juist meer naar het geheel van iemand. :)
|
Citaat:
|
Ogen en lippen voornamelijk. Kleding ook. Ik weet het eigenlijk niet, gebeurd altijd onbewust... nooit op gelet :)
|
Citaat:
;) |
Waar mensen bij mij naar kijken, geen idee. Ik kijk zelf altijd het eerst naar de sokken van mensen, daar kun je echt heel veel uit afleiden. :D
|
Ik kijk naar het geheel. Eerst gezicht.
|
Citaat:
|
Ik kijk als eerst naar gezicht, dan kleding en lengte. Denk ik.
|
Kleren :)
|
echt geen id, en het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen wat iemand van me vind :)
|
Ik kijk altijd naar de kleding en naar de mensen waar hij bijstaat, hoe z'n houding is, ook naar wat ie rookt en hoe hij dat doet. :confused:
Als ik hem beter leer kennen let ik vooral op z'n taalgebruik, beetje apart misschien maar ik wil gewoon niet iemand die hun als onderwerp gebruikt. :p Als mensen mij voor het eerst zien weet ik niet waar ze het eerst naar kijken eigenlijk, let ik nooit zo op eigenlijk.. |
eerst t hoofd en dan toch ook wel t geheel
|
Ik kijk naar het geheel, maar het gezicht zie je doorgaans als eerste..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezicht, kleding, kapsel; niet in die specifieke volgorde, maar dit zijn toch zo de dingen waar ik op let. En natuurlijk naar het geheel (maar als je deze drie dingen bij elkaar optelt heb je al bijna het geheel :|).
Waar mensen bij mij naar kijken? Geen idee :) |
"uitstraling"
|
Ik kijk meestal eerst naar het haar en kleding, en daarna het gezicht.
|
Als iemand er niet te afgezaagd uitziet, en een beetje interessant overkomt qua kleding, houding. En het leukste is als ie aandacht krijgt van anderen, beetje competitie kan nooit kwaad :o
Ik let ook echt op de geur.. ik kwam er laatst achter dat de laatste 4 jongens waarmee ik heb gezoend, allemaal hetzelfde luchtje gebruikten :o En op het kapsel, ik hou van middel-lang haar zonder gel en een beetje krullen <3 Ik krijg het meest opmerkingen over m'n kont, en van mn uitstraling zeggen mensen dat hij relaxed is, of klassiek. Dus daar kijken mensen naar bij mij :) |
Citaat:
|
Eeeh. Uitstraling, ogen, gezicht, haar, geheel ofzo.
|
Kleding, hoofd, lichaam, eh..eigenlijk alles wel.
Ik heb geen flauw idee waar mensen naar kijken als ze mij zien. |
hoe kun je dat nou weten van jezelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uitstraling, ogen en geheel. allemaal in 1 x :bloos: :p
|
Mannen: c00lheidsgehalte.
Vrouwen: euhm laten we het op gehele vertoning houden. Oja en bij mij meestal me ogen, vraag me niet waarom :s |
Citaat:
Normaal kijken mensen het eerste naar mijn ogen of kapsel. Toen ik nog een kassamevrouwtje was zeiden mensen vaak wat over mijn ogen. Bijvoorbeeld "Dat zijn zeker nepwimpers he?" of "Wat heb jij een mooie grote ogen" Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij jongens kijk ik meestal naar het geheel. Leuke kleding/kapsel/gezicht/lichaam. |
hm, ik denk toch wel mn punt-oren,
en mn neus, aangezien je daar moeilijk niet naar kan kijken. |
hm ik kijk als eerste naar het haar en schoenen..mensen kijk bij mij volgens mij eerst naar mn ogen..
|
lippen en uitsraling daar kijk ik naar.
|
Citaat:
Noe: :cool: |
Ik let er meestal op of ze meteen mn broek omlaag trekt :bloos:
..nou ja, en anders 1st het gezicht, dan de kleding, dan het lichaam en dan de broek (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |