![]() |
Vliegtuigje vouwen
Kan jij een vliegtuigje vouwen? Vind je het leuk om vliegtuigjes te vouwen? Doe je het vaak? Of helemaal nooit? Wanneer vouwde jij voor het laatst een vliegtuigje?
:) |
:confused:
|
Ik kan het niet. :)
|
ja,nee,nee,ja,12sept1997?
|
Ik heb een paar honderd van die dingen gevouwen, in verschillende maten, afhankelijk van het papiertje. Ik kleurde ze in allerlei kleuren met viltstiften, van ieder land een aparte.
|
Best geinig om te maken.
Na 5 minuten word het saai. |
niks aan, lang geleden dak t gedaan heb
|
Ja, ik kan vliegtuigjes vouwen, en vind het nog leuk ook (kijken hoe ver ze komen {150 cm}. Ik doe het eigenlijk bijna nooit.
De laatste keer is vorige week donderdag geweest, tussen 16.00 uur en 17.00 uur. Geloof het of niet, het was een lesonderdeel, ik studeer gezondheidswetenschappen aan de uni van Maastricht, logisch toch, 30 2e jaars GW studenten die allemaal vliegtuigjes aan het vouwen zijn??? Groet, Mederiacvm |
Ik kan er een stuk of 6. Wel jammer, vroeger was ik er zo goed in dat ik zelfs op de basisschool een eigen handenarbeidles had over vliegtuigjes vouwen :o
|
Citaat:
On topic: hm ja ik kan ze vouwen. Vroeger versierde ik ze, ik maakte mooie straaljagers met tijgerprint. :cool: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Op de basisschool wel 'ns gedaan maar nu nooit meer
|
Ik kan wel zo'n standaard vliegtuigje bouwen....
|
'k Heb vast ooit wel eens een vliegtuigje gevouwen, maar echt spectaculair zal het niet geweest zijn.
|
ja,nee,nee,nee,dunno
|
Citaat:
|
http://www.brickshelf.com/gallery/se...er/02_done.jpg
:eek: (en ja, ik kan vliegtuigjes vouwen, maar ik doe het eigenlijk alleen nog maar voor m'n broertje :)) |
(en nee, ik ben het niet op die foto :| )
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ooit wel eens gevouwen op de basisschool, maar nu nooit meer
|
ja, nee, nee, vroeger soms, toen ik 10 was?
|
laatste keer? 11 september 2001
|
Nee.
|
Ja, ik kan het.
|
Ik kan geen vliegtuigjes vouwen. :o
Best wel zinloos topic eigenlijk. :p |
Citaat:
|
Jaaaa, dat deden we vroeger altijd. De meest stoere vliegtuigjes en die gaven we dan ontzettend stoere namen. The good old days. Geweldig. :D
|
Citaat:
2. ja 3. ja 4. nee 5. gister nog, van een schoolbrief happy? |
Ik kan wel een simpel vliegtuigje vouwen, het is al weer een hele poos geleden dat ik dat heb gedaan.
|
heb het nooit gegedaan en zal het ook nooit doen
|
Citaat:
|
ik kan het niet, maar ik denk ook niet dat ik het zou doen als ik het zou kunnen, heb het vroeger wel eens gedaan, maar ik vind het niet meer zo leuk
|
Ik kan ze vouwen en dan kunnen ze nog vliegen ook!
voor het laatst gedaan in de tweede volgens mij.. bij natuurkunde liep altijd de hele klas te zieken en die vent zei er niets van :) |
Ik kan het niet :o
k probeer het zo vaak maar ik kom dr nooit uit :p |
Ik roel in vliegtuigjes vouwen! :D
Heb vroeger boeken bij de bibliotheek gehaald en wel 50 verschillende gevouwen. Toppie! :) Ook beetje origami gedaan en ook wat eigen vouwvliegtuigjes bedacht whoopie Nutteloos maar wel leuk :D |
Ik kan het standaardvliegtuigje, en op zo'n manier dat het vliegtuigje goed zou kunnen vliegen ware het niet dat ik gooi als een meisje, waardoor ik 'm dus rechtstreeks naar de grond lanceer. Als iemand anders een door mij gevouwen vliegtuigje gooit, dan zeilt-ie heel mooi naar de overkant van een klaslokaal :)
|
Ik kan er niks van en doe het zo goed als nooit.
|
ja, ja, ja, nee, vorige maand ofzo??
bootjes zijn leuker!! |
Citaat:
|
Ik kon het wel, nu niet meer. Heb het een hele tijd niet meer gedaan. De laatste keer was in groep 4/5 ofzo :o
|
Ja.
Zo af en toe. Nee. Nee, niet nooit. Ik weet het nog goed. Het was het voorjaar van 2002. Een zachte briesje waaide door de tuin. Ik had een blaadje papier. Ik dacht: "Welja, ik zou gek zijn als ik nu niet even een vliegmobiel zou construeren van dit blanco papier." Zo geschiedde het. Hij zweefde prachtig door de lucht, om vervolgens met een zachte plof neer te komen...Ah, die goeie ouwe tijd. Die dag, 23 april 2002, staat in mijn geheugen gegrift. |
Citaat:
|
Ik ontdekte hierover laatst zoiets geniaals: In Microsoft Publisher staan vliegtuig-modellen gewoon als standaard te openen document.
(Zelf ben ik de leeftijd van vliegtuigjes vouwen allang voorbij, en ben inmiddels ontzettend volwassen, maar ik kon het eventjes niet laten). |
Citaat:
Citaat:
kheb ook wel vliegtuigjes van andere dingen van papier gemaakt.. dan had ik zo'n rol waar aluminiumfolie omheen zat.. en daar had ik een gloeilamp (zo'n kaarsgloeilamp) voorop gemaakt.. en met plakband en lijm vleugels en andere dingen eraan gemaakt.. best sneu :) het verste dat een vliegtuigje van mij ooit heeft gevlogen was 20 meter of zo.. maar het wereldrecord staat toch op 100 meter of zoiets? als ik het me goed herinner kan de 'paperang' 100 meter halen.. moet de wind wel goed staan natuurlijk.. Citaat:
Citaat:
|
Kan jij een vliegtuigje vouwen?
Ja, een paar soorten zelfs Vind je het leuk om vliegtuigjes te vouwen? Ach, het is tegen verveling Doe je het vaak? Of helemaal nooit? Ik doe het niet vaak Wanneer vouwde jij voor het laatst een vliegtuigje? minstens 3 maanden terug |
hehe... gisteren nog tijdens werkoverleg :D
een mooi looping-vliegtuigje. Twas minder toen iemand um uiteindelijk tegen ze oog aankreeg :bloos: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |