![]() |
Wel es vreemdgegaan...
Nou?
|
Nog nooit gedaan, ik heb geen (ex-)vriendin, maar ik ben het zeker van plan! :rolleyes:
|
Niet, ook niet van plan... , maar soms is de verleiding zoooo groot :( :o
|
Ben aub slim en doe het nooit het verknalt je hele leven en je eventuele reputatie erbij in. Ik heb het een keer gedaan en heb er nu nog last van dat ik daarop wordt aangesproken echt irritant dus bedenk wat je doet voordat je eraan begint
|
maar mss hebben sommige mensen andere definities van vreemdgaan ...
|
Tssk, wie heeft 3 of meer keer??
Ik heb vreemdgaan echt ontzettend laag. Maak het dan gewoon eerst uit voordat je zoiets doet. Je kunt mensen er zo er mee kwetsen. |
nooit en ben het ook niet van plan.
|
Nog nòòìt en ook niet van plan..
|
Citaat:
Ik vind het ook nogal laag als je daags na het uitmaken van je relatie alweer weetikveelwat doet met iemand anders. Omdat diegene daar ook zo'n gigantisch kutgevoel aan over kan houden (n) ik heb gestemd op 'nog nooit en ook niet van plan' ik hecht daar echt heel veel waarde aan :) Genesis |
Joah, 1x. Maar dat was alleen zoenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit, maar soms is het best wel moeilijk. Maar ik zou het nooit doen!
|
Nog niet, maar de verleiding kan idd af en toe wel heel groot zijn :o
|
2x
ik hoop nooit meer.:) |
Citaat:
|
Nee.
Alhoewel er wel een keer een situatie was, waarbij een meisje dacht dat zij en ik wat hadden. Dit was niet helemaal tot mij doorgedrongen, en was ik op artquake "vreemdgegaan". |
Citaat:
het was ook met een cynisch ondertoontje bedoeld ;) Genesis |
men ex heeft het gedaan
hij heeft geeeeeeeeeeeeeeeen goede reputatie meer , iedereen ziet hem als een lafaard ( behalve natuurlijk zijn vriendjes die elke dag op cafe zitten) Willen vreemdgaan laat toch tonen dat u relatie niet goed meer is ook als resultaat dat ik het heel moeilijk had met mijn nieuwe vriend( waar ik nu al 1jaar en 9maanden mee ben en hij heeft een paar meisjes die achter hem lope waardoor ik het soms moeilijk heb ) je ziet , vreemdgaan is slecht voor je eigen ? voor je partner en wie weet waar persoon die heeft gezeten waarmee je je partner bedriegt ?? :eek: |
Citaat:
|
Ben nooit vanplan om vreemd te gaan .... :rolleyes:
Maja ben ook nog jong hé :D |
Nooit, en ben het ook niet van plan. Zou ook vrij raar zijn om het te gaan plannen :P. Maar ik vind de verleiding ook niet zo groot, eigenlijk.
|
Citaat:
|
|
Nog nooit gedaan en ook niet van plan. Ik vind vreemdgaan gewoon triest. Als het bijvoorbeeld niet goed meer gaat tussen jou en je vriend(in). Praat dan gewoon met elkaar of maak het uit, maar ga dan niet vreemd.
|
Wel gedaan... 2x zelfs.. en ik hoop nooit meer. het verneukt echt gewoon alles, voor jezelf en voor je vriend(in) :( :(
|
ach tja t ligt er maar aan wat je onder vreemdgaan verstaat! echt vreemdgaan 1x (alleen zoenen) en als alles er meteen onder valt toch keer of 3 ...
|
ik heb 1 keer gevreëen met mijn ex toen ik een scharrel had...maar goed die scharrel was toch een aflopende zaak, dus dat was niet zo heel erg... ook heb ik een keer het telefoonnummer gevraagd aan jongen toen ik nog wat met mijn ex had... is dat eigenlijk ook vreemd gaan?:o
|
|
Nooit en ook absoluut niet van plan.
|
ik heb nooit gestemd, en ook nooit van plan.
|
Citaat:
;) Das wel stout toch.. |
Ik ben meer dan 3 keer vreemdgegaan.
Wel allemaal met dezelfde jongen, dan is het minder erg natuurlijk! :o |
Één keer, lekker interessant je moet alle dingen des levens proberen en het goede behouden. :p
|
Citaat:
|
nog nooit en ook niet van plan
|
Citaat:
Off:haai weg? |
Citaat:
|
|
Nooit, niet van plan, maar 1 keer in verleiding gestaan, maar verleiding hard weggeschopt.
|
Nee is het lulligste wat er is!!
Khad een vriendin en ik reed langs en toen zag ik haar zoenen met een ander en dan voel je je eventjes kut he |
|
nee nog nooit en niet van plan, MITS het een goede relatie is....
als het geen goede relatie is, dan is de neiging wel eens groot. |
Nog nooit, ook niet van plan, maar ik geloof best dat ik ooit in de verleiding zal komen.
|
Nog nooit. En misschien kom ik ooit in de verleiding, wie weet. Maar ik ben het zeker niet van plan.
|
Twijfelde tussen 'Niet, en nooit van plan' & 'Nog niet, maar soms kan de verleiding erg groot zijn'. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de tweede, het is zeker weleens moeilijk, toch zie ik het mezelf niet doen.
|
ik had een kampvriendje.. en toen heb ik hetzelfde kamp nog met een ander gezoend...
en er was een jongen en wij vonden elkaar al vet lang leuk en toen zoende we op een feest.. en toen 2 uur later zoende ik een ander :bloos: zo stom (n) |
Jullie zijn tog netter dan ik dacht... 56 stemden dat ze nooit vreemd zijn gegaan (y)
|
nog nooit en ook niet van plan
|
lol... gaat zo moeilijk he zonder een vriendin gehad te hebben. Maar ik was het ook niet van plan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |