![]() |
designerbags
Ik erger me een beetje aan die zogenaamde hippe mensen die een kledingtas van laundry industries of tip de bruin etc. gebruiken als handtas/schooltas... ik vind het zo not done :nono: wat vinden jullie?
|
lopen hier allemaal met legerkleur gecamoufleerde BOB best of brands tassen (N)
|
Ik zie altijd van die Open 32 tassen. Ja, dat moeten mensen verder zelf weten, maar ehm. nee. jammer, zou d'r zelf niet mee gaan lopen.
|
ohja idd ook open32, en only en Arthur en Willemijn :s
|
Citaat:
|
haha of die van intertoys om hip boodschappen te gaan doen
|
In zulke tassen deed ik vroeger m'n gymspullen. :bloos:
|
Citaat:
Lelijk gewoon :nono: |
hahahah askere nurts als je geen merktas hebt ben je echt skande, ik heb altijd die tipdebruin of armani taswant dan heb je die steelo
|
Citaat:
|
leukste blijft toch hier de mensen met een namaak LV, ziet die dingen overal
|
hier loopt iedereen rond met JWLZ tassen. Kennen jullie die?
Ik vind ze niet mooi (n) |
wat is er precies zo not done aan ?
|
Ik gebruik soms een only groene schoudertas.. want ik heb niet zoveel grote tassen en ask ff ga sporten en mn schooltas zit nog vol, gebruik ik die..
wat boeit mij t? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik doe er altijd stenen in en dan ga ik een beetje wandelen over de P.C. Hooft :o ;)
|
vroeger hadden ze hier een Dr Adams-tassen periode. Ging zelfs zo ver dat ze dat gele randje met zwarte benzine stift gingen kleuren :s
|
Zulke dingen vallen mij dus echt nooit op :o
|
Ik zie nu heel veel mensen met die Only tassen. Vroeger van die rugzakjes van Shoebaloo, Tip de bruin, the Factory etc.
Ik vind het ook not done :nono: |
Die only tassen zijn idd erg irritant om te zien.
|
Iedereen gebruikt hier de Vero Moda tassen en andere gratis gekregen zijtassen, om te laten zien dat ze in de goede winkel hebben gekocht. (n)
|
Ach ik stoor me zonder zo'n tas ook wel aan die mensen dus om de tas nou de schuld te geven is wel erg cru voor dat ding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het dom.
|
haha, ik doe mn gymspullen in een tas van sascha, lekker belangrijk toch?..
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
je ziet ze overal en ik vind ze afschuwlijk
-only rode boodschappentassen/oranje met lichtblauw -vero moda streepjes tassen -phink tassen bruin met oudroze -groene leger independent store tassen -jwlz in alle mogelijke dingen mijn zusje vond op vakantie in italie een lv tas, op straat... bah ik vind t niets, ik hou t bij mn eigen Freitag tas |
Bij ons hebben ze idd BOB's Place tassen, kvind ze wel mooi, alleen koop ik daar nooit, ietsje te ver weg van mijn huis. Oja Factory tasjes hebben sommige ook, heb der ook wel eentje van, maar niet voor school.
|
Ik bewaar mijn speciale tassen wel, maar ik gebruik ze niet.
Zo heb ik nog een kartonnen tas van Prada, Saks Fifth Avenue en een speciale uitgave van Donna Guy en die boodschappentas van Status heb ik ook nog een paar liggen ;). Oh ja, van MaW ook. Hmm. Niet om te gebruiken, gewoon voor de 'heb' ;) |
Citaat:
|
Ik dacht altijd dat designertassen van die 13 in een dozijn LV,Gucci of Dior tassen zijn.
|
ik was ooit ook zo'n doos met zo'n grote Laundry Industry tas, onder het motto 'het zijn handige tassen'. Maar ze zijn helemaal niet handig, die krengen. Ik vind het ook heel stom, zeker in combinatie met nieuw ogende kleren. Zo van:
Kijk eens wat ik aan heb? Omdraaien En KIJK een waar ik het gekocht heb? :cool: :rolleyes: |
Citaat:
Gymmen is sowieso een big nono! :nono: |
Citaat:
|
Ik zou me eerder ergeren aan het woord 'designer bag'. Je bedoelt dus een 'ontwerp tas'. En naar mijn weten is elke tas 'ontworpen' dus pleonasme.
|
mijn god dat is echt zó provinciaal.
kom hier in Ede en je wordt er mee doodgegooit.. |
Citaat:
|
Citaat:
En als ik trouwens ooit ergens heen moet, en het NIET in mijn schoudertassen/rugtas past, ga ik echt zoeken voordat ik een fatsoenlijke tas heb.. :o |
Ik geloof dat juist de nerds de grootste hekel aan gym hebben, maargoed.
Ik vind het onzin, en onhandig. Een simpele rug/schouder tas is veel handiger. Voor gym heb ik gewoon een plastic tas van elke willekeurige winkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
liever een 'nerd' zijn dan jou zijn, emi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Only :nono:
|
ik snap bij nader inzien de topictitel niet echt.. ik bedoel al die schijtwinkels als open32 en Only hebben toch nix met design te maken :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |