![]() |
BERTJE vis!!!
vanavond komt bert visscher op de tv...............
blij blij blij :d wie gaat er nog meer kijken?! |
ik natuurlijk.. :cool:
|
Ik ga het opnemen! (y) :cool:
en in maart mag ik er zelf heen! :cool: |
ik heb 'm al een paar keer gezien, maar ik ga 'm zeker weer kijken (y)
|
dat ga ik zeker kijken :cool:
|
deze schijnt volgens mji tegen te vallen...jammer en don chaot vind ik nog t leukst
|
Veel te druk.
|
Bertje Vis vind ik ook zeker de moeite waard om te kijken
Ik vind het zeker niet de beste carbaretier, maar ik vermaak me meestal wel Ook ik kijk dus..... |
Bertje Vis is mijn HELD! 'k Ga zeker kijken (en tapen)! (y)
|
*hyperventileert en schiet tegen plafond*
dat wist ik niet! k ga kijken. weet iemand welke show het is en hoe laat? *ikkan de gids niet vinden:o* |
|
Ik heb 'm vorig jaar (of ist alweer 2 jaar geleden?) al opgenomen, maar vanavond teep ik 'm als DVD. Hij is gewoon ZO leuk.
|
Citaat:
|
Wat een leipo :D Ik kende de show al, maar was de helft alweer vergeten.... was typische Bertje Vis voorstelling, ik heb wel genoten. Zou er geen kaartje voor kopen, maar zo op tv issie leuk. :)
|
Als hij nou eens zou beginnen met niet om zichzelf te lachen, werd het misschien nog eens wat.
|
Citaat:
|
Toch vond ik de "bloemschikken en dakpannen leggen"-voorstelling leuker....
|
Citaat:
|
Het 1e deel had ik al ns gezien, het 2e deel vond ik zeer slecht...
Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen, ik vond dat Bert Visscher geen Bertje Vis meer was... :( Erg jammer |
de dingen die ik kon verstaan vond ik leuk.
|
Citaat:
|
Ik heb alleen 1e deel gezien, maar hij was weer leuk :D
Dat schoonzwemmen :D omg! |
Deze show niet gezien, maar de laatste keer dat ik hem zag was hij totaal niet grappig, alleen maar irritant.
|
Citaat:
De momenten dat hij echt ongelooflijk dom deed en daar zelf om moest lachen vond ik het leukst. En zijn vriendin op ski's vond ik ook erg leuk :D |
Die man is echt anti-grappig :rolleyes:
|
Ik heb het gekeken, en ik vond bepaalde stukjes wel grappig, maar op sommige moment vond ik hem gewoon irritant
|
Citaat:
|
Ik vind m niet leuk.
|
masterlijk :d..aja..da sind die leute mit die zu leichten boot :P :D
|
Stukje gezien, was grappig genoeg om te blijven kijken (y)
Bert zelf is trouwens niet leuk, altijd wachten als hij voor je staat bij de buurtsuper.. , gelukkig is hij verhuisd naar een andere wijk ;) |
dat stukje over sex in een kip caravan :D :D :D
|
"de enige handicap die ìk heb, is me vrouw" :D
|
Ik heb deze show een tijdje geleden in het echt gezien, toen vond ik hem niet een van de geweldigste ( Mijn Favoriet blijft ook die met het bloemschikken, swetlana koerdinakova, enz)
Maar ik had het gister weer gezien, en ik vond het eerste deel eigelijk Top! Maar idd het tweede deel veeeel minder.. !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond die oude man grappig... :p
|
"Bert, lul niet, maak open!!!!"
:D Bertje Vis was weer súper! Alleen vond ik het tweede deel wel minder goed dan het eerste. |
Citaat:
leuke show, als je er van houdt blijf je er om lachen. ondanks dat hij altijd in herhaling is gevallen, dat moet je gewoon uitschakelen |
ik vind dat ene stukje toch nog het geweldigste van alles
"ik heb een dak in m'n oog" :D:D het is maar 1 zinnetje, maar toen ik dat voor het eerst zag, ik heb nog nooit zo hard gelachen :D |
k had em al vaker gezien, maar hij blijft leuk :D (y)
Broodje Gitaar :D |
Citaat:
ook het stukje waarbij hij zijn pijp bijna verkeerd om in zijn mond deed. Onwijs achterlijk maar wel leuk :D |
De visser was leuk, de bordeelhouden was absoluut niet grappig...
|
Ik heb alleen dat stukje gezien dat ie een visser was. Was wel geinig (y) Die koppen die hij trekt. En dat ie om zichzelf lachte, maakte mij juist ook weer aan het lachen!
|
Citaat:
|
" Vandaag gaan wel leren Bloemschikken....
Nou echt Berrrrtt... nee wat leuk!!! Wat is het belangrijkste bij Bloemschikken - Nou Berrrt dat weten we niet, vertel vertel.. Het belangrijkste bij het Bloemschikken is.. de HELM... :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
origami,en bloemschikken vond ik wel lachen.
Voor de rest eigenlijk helemaal niet. |
Citaat:
we schrijven mee.. desnoods leggen we geld bij :cool: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |