![]() |
Ik hou van hem, maar ben verliefd op zijn broer.
Ik heb al een hele, hele, hele lange tijd een relatie met een jongen van wie ik ontzettend veel houd. Na zoveel tijd zijn de vlinders grotendeels gevlogen, maar ik ben nog wel enigszins verliefd op hem. Dat is niet meer zo belangrijk als je elkaar kent, want houden van is daarvoor in de plaats gekomen.
Ik zie zijn broer ook vaak, en ben bang dat ik verliefd op hem ben. Ik wil helemaal niets met hem beginnen, maar het is het gevoel dat hij bij me opwekt. Ik ken hem , maar ken hem ook weer niet. Hij lijkt veel op mijn vriend, maar is van karakter compleet anders. Ik voel me altijd ongemakkelijk in zijn bijzijn, probeer me dan 'stoer'en kil voor te doen, maar krijg meestal met moeite geen rood hoofd. Ik wil helemaal niet verliefd op hem zijn, want ik kan hem eigenlijk ook niet uitstan, maar hij wekt gewoon gevoelens op die ik herken als verliefdheid, jeweetwel, dat groep 8 basisschool gevoel. Hoe kom ik hier in godsnaam overheen, want ik wil mijn vriend niet kwijt, maa rmijn hormonen :( |
het kan altijd voorkomen dat je verliefd word op een ander. Dit gevoel kan natuurlijk ook wel weer over gaan. Zoals ik lees in je post wil je graag bij je vriend blijven. Ik denk dat je ook gewoon voor hem moet kiezen en je gevoelens moet vergeten. Mischien kan je er ook met je vriend over hebben....
|
Nu ik je post gelezen denk dat het beste is dat je er met je vriend over spreekt , hoe moeilijk je het ook kan zeggen ....
Je kan ook gewoon je gevoelens negeren voor die broer .... Maar langs de ene kant moet je vriend weten dat je mss ook gevoelens hebt voor zijn broer en mss komen jullie er samen wel uit !!! Kusiezz Vanessa |
Testosteron slikken? Het is een hormoonkwestie, dus dat zou het in principe moeten neutraliseren.
|
Citaat:
|
=Remi.. broertje van je vriend?
|
Nou nee, ik zou als ik haar was het niet aan mn vriend vertellen.
Waarom zou je dat doen als je van jezelf weet dat je niets met die jongen wilt beginnen? Ik zou gewoon zorgen dat je hem minder ziet...weet niet of dat gaat lukken aangezien het zijn broer is...en ga eens wat vaker leuke dingen met je vriend doen. Misschien zitten jullie een beetje in een sleur nu het zo lang aan is. En die kun je best doorbreken denk ik :) hem een tijdje niet zien en dan een romantisch etentje met kaarslicht of iets dergelijks. |
Citaat:
Ik vind dat je je er gewoon overheen moet zetten. Misschien gaat dat vanzelf wel, na een tijdje. Richt je op je gevoelens voor je vriend en niet voor die broer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |