![]() |
Wat vinden jullie 2
Weer een gedichtje van mij
Nog niet vooruit gegaan maarja. Het is ook nog niet af, maar zit nu even een beetje vast :bloos: Tranen glijden langs m'n wangen. Van de pijn die ik lijd Telkens mij verlangen Het is een feit Ik zie je nooit meer En dat moet ik begrijpen Ik probeer dat keer op keer Ik wou dat jij mij in mijn arm kon knijpen Dat je me bevrijdt uit deze enge droom En dat ik je kan zien (Ik weet het het is weer niks :bloos: ) Maar reacties en tips zijn welkom |
tip: het is "langs m'n wangen" niet "me wangen", ofwel begrijp ik helemaal niets meer van de nederlandse spelling.
|
zo beter :)
|
Lees eens wat leuks, hoeft geen poëzie te zijn, romantisch proza is goede inspiratie. Romantisch != over liefde, maar die stroming van lang geleden, vraag anders aan je juf Engels.
Vanwaar dit commentaar in plaats van kritiek? Het komt nogal prematuur en kort over. Succes. |
Maarja ik plaats nog een klein gedichtje iets minder negatief gaat over jaloezie maar ik vind het niet zo mooi.
Als ik in je ogen kijk en die dan met de liefde vergelijk Dan wordt ik groen van jaloezie als ik al die liefde zie Ik wilde dat ik die liefde kreeg maar ik zweeg....... (Als ik jou zie dan is het pure magie.... ) Die laatste zin kan ik beter weghalen? |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Girl1990 schreef op 17-01-2004 @ 19:41: rijm -------------------------------------------------------------------------------- Dat moet toch rijmen :D :p |
Ik vond het wel leuk om iets rijmends te maken, kijken hoe dat zou zijn.
Was best moeilijk om woorden te vinden. Verder ik ga denk ik toch verder met andere gedichten, die niet rijmen :) |
Die laatste regel kan inderdaad beter weg. Zonder die regel heeft het gedicht een tragischer einde en ik hou van tragiek.
Over dat rijmen: Dat maakt de dichter wel uit :) Je zou als reactie hooguit een mening kunnen geven, in de vorm van een mening. Niet, zoals *booh* in de vorm van een conclusiewaarheid. |
Dankje tacidvs :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |