![]() |
Entertainment management HKU
Ik zoek mensen die mij info kunnen geven over deze studie op de Hoge school Kunsten Utrecht.
Hoe de ervaringen zijn en wat je na de studie wil gaan doen. ALvast bedankt. |
Citaat:
|
Daar wil ik ook wel eens iets over weten.....
|
De HkU op zich is een hele hippe school, mega veel alto's.... :D
|
hmm....
rommelschool dus.... is dan mijn idee gelijk.... raar maar waar.. in maart is pas weer een opendag, duurt zo lang... maarja. |
Heej,
Ik zit op die school en doe de opleiding is zeer leuk en kan het iedereen aanraden. Doeg doeg marleen p.s. met de alto's valt het reuze mee hoor en het is wel een rommelschool :) |
Mhh, das echt min.
Ik haat ongeorganiseerde rommel. |
Citaat:
:rolleyes: Dat wil zeggen, er zijn veel rommelopleidingen. |
bweuch
|
Maarem loenatikkie: op zich is het zo dat je in je latere baan bijv. ook zelf poppodia kunt oprichten etc.? ik zag nl alleen staan dat je bij een poppodia kunt komen te werken.
|
heej,
Ja je kunt echt heel veel kanten op met deze opleiding, je kiest eerst een richting bijvoorbeeld muziek, als je klaar bent kun je o.a. bij een poppodium werken, maar ook als bandmanager of tour manager of bij een platenmaatschappij of je eigen ding opzetten of festival werk doen echt heel veel. Maar als ik jou was zou ik even naar een open dag gaan ( of is die al geweest???) daar vertellen ze er wel meer over. Doeg doeg Marleen |
bedankt.
ja die opendag is in maart... en aangezien dat nog even duurt en je je wel ergens voor moet opgeven ensu...probeer ik nu zoveel mogelijk info in te winnen :) mag ik vragen wat jij erna gaat doen? en denk je dat de studie wel beetje lukt als economie1 sowieso niet je aller sterkste punt is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |