![]() |
Music TV
Welk muziekprogramma is jouw FAVO?
Mijne MTV. |
Mtv, vanwege de chunk stukjes enzo (y)
The Box qua muziek, maar verder een erg saaie zender. Tmf vind ik zowieso prut (n) |
MTV.
TMF vind ik helemaal niks, en de muziek doe op The Box gedraaid wordt vind ik ook (n). Zijn er trouwens nog meer mensen die sinds kort ook MTV Base hebben? |
Alle drie zuigen
|
tmf is echt stukken verminderd sinds die samenwerking met mtv of hoe het dan ook heet; iig sinds al die vj's weg zijn. je ziet 10x de herhaling van babetrap, play, mental theo, bounzz whatever en bovendien ook nog eens een smal aanbod van clips; bijna alleen maar top40 muziek, mis de clip classics (die je op mtv wel hebt) en made in holland (H)
the box is wel aardig maja maja mtv heeft ook veel programmas die niet echt met muziek te maken hebben; dismissed, the osbournes, dirty sanchez etcetera, vooral veel onzin. maar als er muziek is, is het meestal wel goed daarom stem ik dus mtv jaja heel verhaal maja |
MTV
Punk'd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
MTV, leuke stijl, ook leuke programma's die eigenlijk niet echt om muziek draaien (zou dus ook heel negatief kunnen zijn, maar ik vind ze wel leuk)
Het enige minpuntje vind ik dat de muziek soms te top40 is. Maar dat heb je sowieso bij TMF en de box kijk ik echt nooit, want dat spreekt me gewoon helemaal niet aan. |
MTV, dat is de enige die nog wel eens leuke programma's heeft. (Jackass, punk'd, chunk, rich girls, movie special enz.)
en de muziek is meestal ook wel ok. (beter dan op tmf) The Box is wel eens leuk als er toevallig mensen bellen die leuke nummers aanvragen. maar verder niet. |
TMF is echt een vreselijke zender.
The Box is wel eens leuk op woensdagavond. MTV heeft ook leuke niet-muziek-programma's, en de muziek valt over het algemeen ook wel mee geloof ik, zeker in vergelijking met TMF :) MTV dus :) |
Ik stemde op anders :bloos: ... MTV vind ik wel goed, beter dan TMF maar er is zoveel reclame en al de programma's liggen een beetje door mekaar en ingewikkeld met andere woorden ik geraak er geen wijs uit. Ik kies voor JimTv => is een Belgische muziekzender met wijze presentators en interviews,... (ohja en ik ben er ook eens binnengeweest en heb er een hele rondleiding gekregen en bekende mensjes gezien :D , mss heeft dat er ook wel een heel klein beetje mee te maken :o ).
|
MTV, want MTV is immers tof (y)
|
MTV = eMpTy V
|
MTV, leuke vj's (met uitzondering van die loser Sander dan) wel grappige programma's, betere clips.
TMF is echt heeeeeel fout en the Box ook |
anders namelijk:
vroeger vond ik tmf het leukst, maar tegenwoordig allemaal niet meer. met 'vroeger' heb ik het over echt dik 5 jaar terug, toen de clips niet alleen maar uit sletjes bestonden en er ook nog andere muziek gedraaid werd. maar goed, dat ligt waarschijnlijk dus voornamelijk aan mijn muzieksmaak en aan de inhoud van clips tegenwoordig.. |
anders namelijk; alle 3 (y) :D
|
TMF is bagger, en MTV is wel leuk soms. Maar The Box drait tenminste achtereen. (y) Ok, soms erg veel van hetzelfde, maar zoveel kijk ik toch niet.
|
Eigenlijk geen van allen, maar als ik er dan een moet kiezen de box.
|
Citaat:
|
kvind ze alledrie niet leuk, TMF is wel t ergste(n)
|
Citaat:
|
TMF is vreselijk.
The Box gaat soms nog wel. Maar MTV vind ik het leukst, ook door de niet-muziekdingen die erop komen. |
Citaat:
|
kan je ook "geen van allen" aanvinken ergens? nee he?
|
Citaat:
|
TMF, we hebben niets anders. (n)
|
Citaat:
MTV is het minst slecht, maar mag wel eens meer (en betere) muziek uitzenden. The Box is soms wel aardig op woensdagavond. |
Mtv
|
Mtv.
|
the box.. denk ik..
|
MTV, ondanks Rich Girls... maar Osbournes was wel weer (y)
Maar eigenlijk ga ik voor MTV2 en Viva [die trouwens the box heeft in nl] en Viva + :bloos: |
MTV.
The box zendt te weinig goede muziek uit, en over tmf laat ik me geeneens uit. |
mtv heeft wel een paar gave programma's.
tmf is over het algmeen gaar, maar ze hebben wel bounzz :cool: mtv is over het algemeen toch leuker vind ik :) |
Anders, namelijk: géén! Al die muziekzenders zijn maar gaar.
|
TMF is gewoon veel te veel commerciel (let niet op mijn slecht nederlands, kom er soms niet uit hoe ik het schrijf).
The Box kunnen we helaas niet meer ontvangen. *STOMME UPC* MTV is wel gaaf vanwege wat programma's, maar het liefst zou ik heel graag MTV 2 Alternative willen ontvangen. Dat is zo'n gave zender... :D |
dan maar geen
Kan hier in dit boerengat alleen maar TMF kijken, dat is onwijze bagger. De andere 2 heb ik nooit gezien, dus dan maar geen |
Citaat:
|
Anders : MTV 2 en Mezzo.
|
andersa, nl...
|
MTV heeft goede programmas.
The Box zou nog wat zijn als ze niet van die irritante sms dingen lieten zien. |
anders: MTV2, of Kerrang
|
k vind et alle 3 niks.
MTV kijk ik eigenlijk alleen als de moviespecial is. The Box kijk ik eigenlijk alleen als On the Roxx is. TMF kijk ik eignelijk nooit.. en ik kijk het alleen als er een leuk nummer op is :) |
Anders, namelijk VH1. :) Maar MTV is ook best gaaf. :cool:
|
TMF, want the box kunnen we hier niet ontvangen, en op mtv zijn zo vaak andere dingen dan muziek.
|
Mtv
|
anders, namelijk: GEEN
Das veel relaxer. De muziek is toch om het horen en niet om de clipjes. Als je om de muziek kijkt kun je net zo goed naar Radio 538 luisteren ofzo. |
mtv is veel beter.. ik word gek van die sms-berichies op tmf :mad:
|
ze zijn allemaal kut geworden
eerst had je nog @lter 8 met david en stephen en je had dat alternativenation of zoiets.. op mtv maar dat is er ook niet meer.. nu heb je 11 om 11 ofzo.. daar komen de peaches of air of add n to x nog weleens voor bij, maar het is tegenwoordig gewoon continu dezefde muziek |
MTV, die laat ook onbekende muziek zien en heeft ook nog andere programma's.
TMF draait alleen maar de eerste 30 van de Top40. (n) |
Citaat:
|
MTV!
Bikini Bandits! (y) :cool: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |