![]() |
Cold uit elkaar
http://www.undercover.com.au/news/20...anescence.html
jammer. vond die 1e en vooral die 2e cd (13 ways to bleed on stage) behoorlijke albums. Goede nummers, leuke wendingen in de songs (send in the clowns, same drug), mooie melancholische nummers (wasted years, bleed, give). Die laatste was misschien minder maar ik had verwacht dat ze daar nog wel enigzins een ogede opvolger op zouden maken. helaas. |
Fuck d8 ik eindelijk die Kutband uit elkaar maar oh nee das Coldgay maar hey dat zijn die lui van Year of the spider toch? ze hadden best wel een aantal leuke nummers (meen ik mij vaag te herinneren :D)
|
kut band.
|
Citaat:
ik tolereer geen andersdenkenden in mijn topic. Gaat u alstublieft terug naar de mijnen in Gibraltar! |
Citaat:
|
Citaat:
bron: siab sinds 1880 is gibraltar ook wel bekend om zijn ondergrondse mijnennetwerk. Vroeger was dit voor de inwoners van dit stadje de enige manier om de kost te winnen. Eerst werd het met vreugde ontvangen. Zo rond 1910 ontdekten de inwoners dat er sprake was van de cocteau-bacterie. Deze bacterie zorgt voor jeuk over het gehele lichaam. Sedert 1912 zijn deze mijnen gesloten. |
Waarom kan niemand Coldplay uit elkaar doen gaan?
|
Vond year of the spider wel leuk, nieuwe plaat niet.
Maar goed, vind het wel een goeie move van Terry (Y) |
Citaat:
Nou? |
Ja of stuur je een lullig faxje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fucking boodschapper te paard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de tele-hoerenzooi-gram komt ook weer op in 2004 dat is een optie. |
Citaat:
Geschreven op papier gefotografeerd met je smart-phone en verzonden per mms B00yashaka ! |
Citaat:
denk je nou echt dat het nederlandsche leger die brief niet mee kan nemen? KABOOSH HU HUH HU KABOOSH HUHUHU |
Ontopicheid?
Ik ken Cold niet dus vind het opzich niet zo jammer, maar als ze gave wendingen hebben in liedjes dan zal ik het eens downloaden.. |
Citaat:
|
Citaat:
dit nationale belang. |
haha wat een topic :D (y)
|
Citaat:
|
Niet mee eens, stelletje fagg0ts
|
Citaat:
13 ways vond ik dus goed, die nieuwe dus niet :) |
Citaat:
|
mmm interesting
moet ik es aan de achterkant van mn oren bekijken ofzo ps bier + cointreux + cognac = (Y)(Y)(Y) mwehhhhhh |
ah boeie
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik mag toch wel in jouw topic posten? :) |
Citaat:
|
Ik vind In my Place opzich nog wel kunnen maar het is gewoon niet mijn smaak...
(wat je met deze info doet moet je zelf weten :p ) |
Citaat:
|
Ik schrok even, en dacht dat je in een aangeschoten bui coldplay bedoelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Is Coldplay al uitelkaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer van Cold. 1e plaat vind ik nog steeds super.
|
ehm.. een statement van de zangert op theprp verklaart dat Cold nog steeds levende is, en dat alleen die gitarist foetsie is en dat ze gewoon weer aan nieuw materiaal gaan werken. Jammer voor de cold-haters dus :p
|
alleen gaan ze verder onder de naam Warm
|
hij is flauw maar ik moest er toch om lachen
|
Citaat:
|
Citaat:
was die up echt nodig ? dear? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |