![]() |
Hoeveel onvoldoendes heb je op je rapport?
1 :bloos:
|
1 op het vorige rapport, maar dat was maar 1 toets.
|
Ik 2 op mijn eindexamendossier ,een 4,7 voor Grieks en 5,3 voor Frans :bloos:
|
Citaat:
En de volgende rapport *3* :( |
0
|
1 : 5.4 voor wiskunde :o
|
3 onvoldoendes;
Engels: 5.4 Wiskunde: 4.5 Geschiedenis:4.9 |
Ik denk komend rapport 1... voor Engels
|
0 gelukkig
|
Hmm
Ik sta voor Literatuur slecht tot nu toe denk ik (Tja alleen Engelse literatuur gehad) en Bio tussen 5 en 5,5 denk ik. Oja wiskunde ook een 5,laag maar heb maar 2 schoolexamens gehad. |
ik sta op het moment alleen onvoldoende voor wiskunde... en dat is een 4
:bloos: |
Gemiddeld sta ik nergens een onvoldoende voor, maar ik heb wel 2 onvoldoendes op m'n lijst staan: voor een vertaling Grieks en een SE economie :o
Ik krijg nooit meer een rapport, maar gewoon m'n hele cijferlijst |
Nul,nul. :cool:
[zittenblijven is dan toch nog ergens goed voor ;)] |
Ik heb 2 onvoldoendes op m'n rapport..
Geschiedenis : 4 Frans : 4,9 bij frans ligt het klassengemiddelde op een 4,5 dus ik ahd het nog netjes gedaan :p Bij geschiedenis had ik een 4 gehad voor m'n presentatie.. daarna vond ik dat zo stom dat k helemaal gedemotiveerd was en voor de toets dus een 4,4 haalde.. maarja.. daar stonden scheikunde en muziek wel weer tegen over dus :p |
Nul :)
|
ik heb 2 onvoldoendes
eigenlijk ben ik dr onwijs blij mee.. :) Met deze cijferlijst zal ik slagen. En veel mensen uit mijn klas niet (n) IK heb onvoldoendes voor: Nederlands: 4,0 (was maar 1 cijfer, voor spelling) economie 1, 5,0 (en das al een hele punt opgehaald :), had vroig jaar namelijk een hele slechte leraar, hij is nu gelukkig ontslagen :P Dit jaar heb ik alleen nog maar voldoendes gehaald, maar door die eikel van vorig jaar zit ik nog met een 5... jaja, heel verhaal. Maar ben nogsteeds kwaad op die rotleraar.) |
o :) tenminste, de 4,9 kcv is herkanst naar een 8 en de toenmalige 5,3 wib1, nu voldoende, stond niet op 't rapport :D
|
0
|
scheikunde: 5,2
engels: 5,4 frans: 4,3 (was maar 1 repetitie) latijn: 4,9 wiskunde: 4,9 Maar wiskunde en latijn ga ik herkansen, dus dat valt wel iets hoger uit. En in Frans ben ik normaal echt goed, maar dit jaar hebben we een nieuwe Franse docente.. 'Wat vind je van Chirac?' 'Das mn prive-leven' We don't wanna know.. |
1
|
0
|
4, maar ik sta er 5.
En ik ben al blijven zitten.. :( Maar ik ga er hard tegen aan! |
0 onvoldoendes laagste cijfer is een 7.1 op de HAVO
maar ik werk er ook voor |
Ik sta niet eens een 6 :D Voor de rest wel veel zevens overigens.
|
0 *trots is*
|
Citaat:
|
0, want we hebben geen rapporten. :cool:
|
0 :d
|
2
een 4.8 voor wiskunde en een 4.9 voor economie |
1, ksta 5,1 voor economie
|
ik krijg geen rapport meer :)
|
0. Wel onvoldoendes voor losse toetsen, maar gemiddeld sta ik geen onvoldoendes.
|
De laatste keer dat ik cijfers op papier kreeg was ten tijde van het uitreiken van de propedeusebul. Daar stonden al mijn propedeusevakken op, enkel voldoendes.
|
1 onvoldoende een 5.4
|
:) 0 :)
|
Tot nu aan toe nog geen een, maar we hebben ook nog niet zoveel cijfers :p
|
5, geloof ik.
|
Picture Perfect al zes jaar.... en niet eens een ongelukkig leven ;)
|
Geen...alles boven de 8 :o
nee, ik ben geen stuud, ik volg maar 3 vakken dus ik heb een veeeeeel lichter pakket ;) |
Ik heb geen rapporten meer, maar ik sta gemiddeld voor mn tentamens ook gene onvoldoendes. Ik heb trouwens nog nooit een onvoldoende gehad voor een tentamen.. Wel één keer op mn rapport, maar dat was voor gym, en mn lerares mocht me niet..
|
Nu nog 0 mja deze week proefwerkweek :|
|
Ik had 6 onvoldoendes vurrig jaar! Wiskunde 3.0 economie 3.5 engels 4.5 frans 5 geschiedenis 5 aardrijkskunde 5.5
Nu ben ik blijven zitten en na havo gegaan en dit jaar sta ik overal 8en en 9s voor! :D BETER!!!! |
Citaat:
GRATZ! Wow had ik maar zo'n rapport! Ik heb alleen een negen voor Grieks :o |
1 onvoldoende, voor Frans. :(
|
0.. :|
|
het zullen er HOPELIJK zoals het er nu uitziet, 0 zijn. Ik heb nu dan een 4.7 voor engels maar die herkans ik wel. ;)
|
op m'n eerste geen een tweede is dangerous
|
heb geen rapport meer, maar anders 0.. stond voldoende toen ik over ging met alles en heb tot nu toe geen onvoldoendes gehaald.. ja een 5,5 voor frans, maar die heb ik herkanst en dat zie ik dan wel weer.
|
Zoals het er nu uitziet heb ik op het komende rapport geen onvoldoendes.
|
0, maar wel voor wiskunde, biologie, latijn, nederlands en NS niet supergoed, zou zo kunnen omslaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |