![]() |
[TK]Kleding, computermeubel, bureau en meer
Even wat foto's erbij en wat spulletjes eraf..
Allemaal gevonden bij verhuizing.. Prijs is een richtprijs, als je het te hoog vind mail/pm/reply met de prijs die je wel zou willen betalen en dan kijk ik wat ik kan doen, richtprijzen excl verzend... Kleding Guttermouth girlie, grijs met zwarte mouwtjes, gekocht op groez 2002, maat m, amper gedragen omdat ie mij te groot is foto Millencolin girlie, zwart, gekocht bij show in nederland vorig jaar. er staat in maat l maar hij valt hetzelfde als die guttermouth die m is, ook amper gedragen omdat het dus te groot is voor mij.. foto [gereserveerd voor sooz] beetje beroerde foto's maar ja. Grijslilaachtig beetje vage kleur strak hempje, met elastieken bandjes.. de bovenkant is rechtafgesneden en de rug is bloot en daar lopen horizontaal ook 3 van die bandjes.. maat s, merkloos, prijs 3 euro foto Forecast broek, recht model, bijna wit, met oranje details zoals de merknaam op een kontzak, de stiksels en de onderste 6 cm van de pijpen zijn aan de achterkant oranje.. maat 28/36/38 (staat niks in), merk forecast dus, prijs 8 euro foto Blauw nep adidasje, drie streepjes op armen, witte rits die waar de kleur op sommige plekjes een beetje vanaf is, paar pluisjes achter op de rug, ik vind zelf een beetje vervelend kraagje, opstaand niet genoeg om om te slaan... maat m, merkloos, prijs 8 euro foto 3 nike tshirts en 1 adidas, allemaal links op de borst het logo, twee keer nike lichtgrijsgrijs en een keer zwart, adidas is donkergrijs alledrie m/l, 2 euro per stuk 1 wit tshirt met paardenhoofd en veulentje maat s of grote kindermaat, 2 euro Overig Bureau, antracietgrijs, (lxbxh) 126 cm x 60 cm x 70 cm. Ziet er nog zeer goed uit, paar kleine krasjes. Aan de linkerkant zit een van kastje van +/- 35 cm x 35cm en aan de andere kant 3 laatjes.. noem maar een prijs, hoeft niet veel te zijn wil er graag vanaf.. Computermeubel. Bijna wit/lichtgrijs met metalen poten die een net ietsjes donkerdere kleur grijs zijn. 77cm hoog x 60 cm breed en 50 cm diep. Zeer compact dus.. bovenop kun je je beeldscherm kwijt dan is er een uitschuiflade voor je toetsenbord en heb je onderaan nog een plank voor je computerkast, printer of voor je voeten ;) met wieltjes onderaan. Als je wel interesse hebt in een goedkoop computermeubel maar deze net iets te klein vind heb ik nog eenzelfde model maar dan in het wit. Goedkoop, moet snel weg! Kurt Cobain poster, 60 cmx90cm - 3 eurohttp://picserver.student.utwente.nl/...php/G8FG6SWZIT Niet helemaal echte Eastpack rugzak. Bekende model, lekker groot rood met zwarte salamanderachtige figuurtjes die om elkaar heen zitten, zal proberen foto te zoeken, noem maar een prijs.. [foto Dat was het, pm, reply, mail... als je iets wel leuk vind of wilt hebben maar de vraagprijs niet geweldig vind dan noem je prijs maar en dan kijk ik wat ik voor je kan doen.. |
ik heb wel interesse in de postervlaggen van Nirvana en die van Korn, ik moet alleen nog even overleggen met mn vriend, ik laat het morgen weten.
groetjes |
Hoi!
Ik heb intresse in: Kleding Grijslilaachtig beetje vage kleur strak hempje, met elastieken bandjes.. de bovenkant is rechtafgesneden en de rug is bloot en daar lopen horizontaal ook 3 van die bandjes.. maat s, merkloos, prijs 3 euro Twee lagen truitje, de bovenkant is donkerblauw en aan de onderkant zie je nog 3 cm van de onderste lichtblauwe laag.. Tis gewoon een heel simpel strak model met lange mouwen en een capuchon waarvan de binnekant ook lichtblauw is maat m, ik dacht me te herinneren van de v&d, prijs 4 euro Blauw nep adidasje, drie streepjes op armen, witte rits die waar de kleur op sommige plekjes een beetje vanaf is, paar pluisjes achter op de rug, ik vind zelf een beetje vervelend kraagje, opstaand niet genoeg om om te slaan... maat m, merkloos, prijs 8 euro foto Zwart Sesamstraat t-shirt, koekiemonster, ernie en oscar, als nieuw maat m, merloos, prijs 3 euro Gifgroen H&M shirtje strakzittend maat s, hennes collection, 2 euro 3 nike tshirts en 1 adidas, allemaal links op de borst het logo, twee keer nike lichtgrijsgrijs en een keer zwart, adidas is donkergrijs alledrie m/l, 2 euro per stuk Ik betaal er 15 voor i.p.v 26 Mail me er maar even over! |
even paar foto's erbij gezet..
|
10 euro voor die drie nirvana vlaggen inclusief verzenden? mits zonder gaten enz
|
nog 3 shirtjes erbij
|
ik wil dat sesamstraatshirt.
En misschien die poster van kurt ook wel :) voor 5 euro :) |
nog veranderingen?...
|
Ik wil het green lizard shirtje wel, wat is de prijs?
|
sorry die is al weg, zal hem even hier verwijderen ook.. maar in het kledingbazaartopic op lifestyle bood sooz geloof ik de andere kleur aan misschien dat zij hem nog heeft...
|
Dat Greli shirtje heb ik nog ja :)
Ik wil dat Millencolin tshirt wel denk ik.. hoeveel wil je ervoor hebben? |
Citaat:
|
hmmm
|
Citaat:
Meer dan 12 euro wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven (dus incl. verzendkosten).. |
Citaat:
als ik hem in een envelop verstuur kost het geloof ik 1.20 aan verzendkosten of ik kan hem bij thrice? ander concert? geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over die rugzak: Inclusief die stickerdingen neem ik aan?
Welke bands staan erop? |
neuh het is eigenlijk zonder patches.. maargoed als je die erbij wilt mag dat ook wel.. deze zijn van nirvana, less than jake, pulley en fear factory...
|
hell yeah jij bent cool :)
(ofja: je hebt leuke kleertjes en houd van goeie bands!) maar kan ik die patches ook apart kopen ;) (die van nirvana, Ltj en pulley) |
Ik ben geinteresseerd in het computer meubel en het bureau, ga binnenkort verhuizen en mijn eigen spul begint aardig brak te worden :D
Maar ik zou het spul graag even willen zien voordat ik er iets voor kan bieden. Moet wel allemaal passen natuurlijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar kan ik die patches ook apart kopen ??
(die van nirvana, Ltj en pulley) |
Citaat:
@CrazyIkke, ja hoor die mag je best ook kopen, ik zal wel even kijken of ik nog wat meer heb liggen... |
Het ietwat kleinere computermeubel Je ziet hem trouwens vanaf de achterkant maar ik had geen plek om hem om te draaien, de voorkant is ook hetzelfde alleen zit dat gedeelte wat je niet ziet omdat die plank er zo voor zit is gewoon open, die plank zit alleen aan de achterkant.. boven die plank dus een uitschuifding voor je toetsenbord en dergelijke, onder die plank ook een uitschuif voor iets anders..
Het ietwat grotere computermeubel valt niet zo veel over te zeggen, afmetingen van die kleine staan in de openingspost, de grotere is even diep en een hoog alleen 10/12cm breder.. van het bureau staat al een foto? wil je daar meer van zien? dan moet je namelijk even zeggen wat precies... @Crazyikke: ik wil die van nirvana en pulley best verkopen hoor.. die van ltj hou ik liever zelf niet maar ik heb wel nog een rancid in de aanbieding? zijn trouwens allemaal van die dikkere, niet van die slappe dingetjes.. |
nirvana en pulley en rancid yeah.
Zullen we van die 4.10 die al stond 5,- maken? Of is dat geen goede deal? |
Zal wel blind zijn, maar kan foto van bureau niet vinden...
Computermeubel ziet er op zich wel goed uit. Waar woon je? Kan ik even afwegen of het loont met de rijskosten erbij. |
oh jah sjonge, die foto stond idd ook helemaal niet hier die had ik iemand anders gepmt :o en en ik woon in Wijchen en dat is zeg maar vlakbij nijmegen..
schaam, hij wordt zonder die rotzooi verkocht ;) |
en? wat denk je dr van?
|
Citaat:
|
En voor hoeveel wil je die tas eigenlijk verkopen? Want ik vind 'm wel gaaf maar twijfel nog. (Ik begrijp tenminste dat ie nog niet verkocht is?)
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiterlijk maandag krijg ik de uitslag. Kan je nog zolang wachten op een antwoord? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vroeg me af of je misschien een foto had van dat bureau?? :) |
Citaat:
bureau, let niet op de zooi :bloos: |
is mooi bureau ga ff hier overleggen enw at wil je er ongeveer voor hebben?
|
Citaat:
(omg :P ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |