![]() |
slikken
MM, best een intiem onderwerpje dit. Wie heeft net als mij een vriendin die zaad doorslikt after blowjob... En ladies van jullie wil ik ook reacties horen...al wel een keertje gedaan of tog niet?
|
Citaat:
maar goed ja mijn vriendin doet het, maar ze deed het pas nadat ik ook is een keer van mijn eigen zaad had geproefd boeiend |
Ja, ik kreeg het eerst nooit weg (het was niet zo heel erg als het in mijn mond zat maar het lukte me gewoon niet om het door te slikken, net zoals met bijvoorbeeld tandpasta) maar sinds ehm, een maand of twee, iets minder misschien, wel. Dus dan doe ik dat, scheelt een hoop gedoe he. Maar waarom wil je dat weten?
|
Ja, ik slik zijn sperma altijd door. Waarom? Omdat ik het niet vies vind, omdat het anders zo'n plakboel wordt, omdat ik het een afknapper vind voor hem als ik het uitspuug en omdat ik het erbij vind horen.
|
Ja, zij deed het ook.., en eerlijk gezegd had ik het niet eens verwacht, we waren samen, en opeens dook ze naar beneden, en begon :bloos:
En slikte dus ook :bloos: , okee het is neit zo prettig als je het haar flink hard hoort uitspugen, maar daar moet je niet over klagen. |
Ik slik ook altijd in een keer door.
Als je het uitspuugt, blijft de smaak langer hangen. (n) |
Nope, doet ze niet. Kom ook niet in haar mond klaar.
|
mijn vriendin doet het ook, en ja, scheelt vooral troep en een toestand, en echt onaangenaam vindt ik het ook niet :o
|
ja, ik doe het wel, ook om inderdaad een plakzooi te voorkomen. ik vind het ook niet vies ofzo, dus waarom zou ik het wel uitspugen?
|
stel dat je over je nek gaat.. :(
|
Citaat:
Maar goed, als jij het niet wil, moet je het gewoon niet doen. Dat lijkt me duidelijk, je bepaald zelf hoe ver je wilt gaan :) . |
Hangt er vanaf. Als ik een vriend heb van wie zijn zaad echt vreselijk smaakt, sorry, maar dan zorg ik dat ik het niet eens in m'n mond krijg. Maar is het gewoon een neutraal smaakje of iig niet vies, ja, dan slik ik wel.
|
Citaat:
Bij elke jongen smaakt sperma anders, dat ligt aan wat hij eet. Sperma kan dus wel vies smaken. |
Citaat:
|
Ik slik ook niet. Yuck.
|
jups, zie geen reden waarom niet.
|
Juh. Ik zou er geen beker bij 't ontbijt van leegdrinken, maar tijdens de seks is 't lekker. (y)
|
Citaat:
|
Kreeg ik er maar bekers vol van, tijdens het ontbijt.
|
Daar wil Xander vast voor zorgen >:].
|
Citaat:
Tis dak hetero ben..maar anders zou ik ut niet slikken denk ik..*heb ut van mezelf eens op*.. dan liever toch maar Drinkontbijt:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je hem veel kiwi's laat eten wordt het lekker zoet, en een beetje groenig (ieewuuh! :D )
ik slik het door maar tegenwoordig heb ik een vriendje bij wie het zó lang duurt voordat ie klaarkomt, dat ik meestal allang een stijve nek heb en dat we iets anders doen als hij komt. |
Ja, ik heb het een tijdje doodeng gevonden en soms werd ik zelfs misselijk als ik er aandacht of viel ik flauw.
Maar ik ben in een nieuw tijdperk belandt en het is uiterst vermakelijk. :) |
Ik laat het nooit zover komen dat hij klaarkomt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik slik niet, dat vind ik geen fijn idee, en sowieso vind ik de smaak van sperma niet echt fijn. Ik zou het volgens mij niet eens doorgeslikt krijgen. Meestal krijg ik het eerste beetje sperma in mijn mond, de rest komt op zijn buik terecht ofzo, en dat eerste beetje wordt door mij weer uitgespuugd.
Mijn vriend en ik vinden het goed zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom niet... ze worden er zoooo blij van als je het doet...
|
Wat is er zo speciaal een slikken? Ik snap het niet....
|
Soms ga ik door totdat hij klaarkomt, en dan slik ik door. Of de helf belandt in mijn gezicht :bloos: .
Maar meestal komen we niet zover, omdat ik dan ook zo geil ben geworden dat we gewoon gaan vrijen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve blijdschap. :p Nouja, ik heb er geen ervaring mee, maar t lijkt me een smerige bedoeling. Geef mij maar dan maar een vrouw om te beffen. En mannen- waar laten jullie die 'zooi' als er niemand is om het door te slikken? |
Citaat:
Het maakt me trouwens geen moer uit of een meisje nou slikt of niet. Het heeft geen enkele invloed op het orgasme, het wordt er niet lekkerder van of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb het hier ooit es met een vriendin van me over gehad. Zij deed het nooit, ik wel. Ze wou haar vriend ook niet vaak pijpen omdat het zo'n zooitje werd. Nouja, dan kan je maar 1 ding doen.... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat is er nu zo leuk aan??
|
Citaat:
|
ik heb er ook helemaal geen problemen mee... :p :cool:
alleen wat ik vind.. het is een beetje slijmerig :rolleyes: en t blijft bij mij tenmniste altijd een beetje in mn keel hangen.. :s als ik heel erg veel last van mn keel heb en moet hoesten slik ik niet...omdat dat dan bij mij alleen maar het hoesten verergert... maar dat weet mijn vriend ook.. en daar heeft hij absoluut geen problemen mee... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar tandpasta is sowieso heel anders als sperma..!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
hahah :D |