![]() |
Wie wil er een fancy abbonement?????
Ik heb een abbo op de Fancy, maar ik wou het opzeggen, en ik had het fout in mijn agenda gezet de datum wanneer ik het moest opzeggen, dus nu zit ik met een abbo voor heel 2004......2keer per maand...
wil iemand mijn abbo? normaal jaar abbo is 59.90...je kan hem krijgen van mij voor 40 euro! Ik geef dan gewoon adreswijzeging op... Ik hoor het wel |
Hee! Ik wil hem voor 20!
|
Citaat:
Maybe als ik helemaal radeloos ben....dan mail ik je nog wel... |
Citaat:
En hij komt toch altijd maar 1 keer per maand? |
Hij komt van nu af aan eens in de 2 weken. Heb net vanmorgen zelf gebeld om mijn abbo op te zeggen. Gelukkig ben ik wel op tijd, echt rot als je er een heel jaar aan vast zit omdat je te laat bent :s
|
Citaat:
ik heb hem nou ook (5 minuten geleden :D) opgezegd. wist niet dat het ook telefonisch kon en zat het elke keer maar uit te stellen. |
*kuch*
wat is het nummer dan? ik ben ook veelste lui om te schrijven en kheb het tot nu toe niet kunnen vinden (waarschijnlijk slecht gezocht ja) |
is de fancy ineens zo saai gevonden dat iedereen em ineens op wil zeggen? :confused: :o
|
hoezo te laat met opzeggen je kan toch opzeggen wanneer je wil?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik vandaag in zo'n goeie bui ben :) het nummer is
023 - 556 66 70 Mocht het zo zijn dat ik dit nummer hier niet had mogen posten en het later door een forumbaas wordt verwijderd. het staat in de laatste Fancy (nr 2) op pg. 72 |
Citaat:
Ennuh, welke gegevens heb je nodig?:) Ik heb hier namelijk op mijn kamer niets bij de hand, thuis ligt wel het aboneenr ofzo. Maar is adres en naam enzo genoeg? |
Citaat:
(het enige dat ik lees is mijn verhaal;) ) |
Uhm, als ik het goed heb onthouden heb je niks nodig behalve je naam en adresgegevens. Je kunt bellen tussen 9.00 en 18.00 (laatste tijd weet ik niet precies, en heb geen zin om naar boven te lopen voor die Fancy)
Als je belt krijg je een keuze menu, bij toets 3 zeggen ze dan: Voor het opzeggen van je abonnement toets 3. Als je dan een medewerker aan de lijn krijgt willen ze je naam, postcode (en misschien nogiets, kan ik me even niet herinneren) weten. Dan vragen ze ook nog naar de reden waarom je opzegt en dan ben je als het goed is klaar. :) |
Citaat:
|
Woei, dat ging makkelijk..:D Abbonement stopt in week 6:D :D :D
|
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet of L154 haar aboo voor 30 euro aan mij wil verkopen...
|
Citaat:
Daarom moet je het dus op tijd doen... |
tralala
L154, leef je nog? |
ik had um ook op gezecht maar ik krijg hem nog steeds maar ik betaal er geen cent voor JIPPIE :D:D:D
|
Citaat:
ik ga maandag eerst bellen voor het aboo opzeggen, dan kan ik pas zeggen of ik hem nog moet betalen voor heel dit jaar of niet... dus dan meer bericht |
Citaat:
ik heb nou ook opgezegd, maar krijg heb de komende tijd nog wel. daar heb ik al voorbetaald, dus ze stoppen niet per direct. lijkt me wel zo logisch. |
Citaat:
|
mm..belde net het nr...optie drie....medewerkster..postcode opgegeven....nu moet ik weer media express belle...en dat kan alleen van ma-do 09.00-12.00 ( rot tijden ) tja dus ik hoop dat ik het morgen kan doen....in de pauze ofzo van school?
sorry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig heb ik hem niet genomen, mijn moeder wou mijn een abbo voor kerst geven maar hij is de laatste tijd echt super saai he?
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fancy vind ik zelfs (y)