![]() |
[tekening] wat graffiti stuff
ik weet dat er nog wat kleine foutjes in zitten, maar goed, ik post hem toch maar. wat vinden jullie ervan? en wat moet anders?
[img] http://home.hetnet.nl/~bfbeks/schets.jpg [/img] |
ziet er uit als een goed begin voor zo ver duidelijk
de volgende keer als je iets inscanned kun je het beter overtrekken met een zwarte stift (of pen) of anders tenminste overtrekken met illustrator/photoshop na het inscannen |
ja ik weet het. als je goed kijkt zie je ook dat niet alles klopt. kheb dit ook maar ff vlug in bed geschetst uit verveling :p. ik maak vanavond wel een goede
|
Heb je 'm overgetekend?
Ik ben zeker dat ik die E al vaker gezien heb. Ook de manier waarop je begint en eindigt komen nogal familiair over. Indien ik mij vergis, vind ik 'm wel strak. Vind dit soort graffisms de vetste. |
nee.. tis maar een standaard wildstyle dit hè :o.
|
E en C zijn wel dope, maar wel standaard. H is niet zo, vooral het linkerdeel en de O is ook niet geweldig.. probeer t wat meer uit te werken idd :)
|
ik vinnum erg :p
|
De E en de C zijn wel cool. Kunnen beide nog wel wat bijgeschaafd worden hier-en-daar, maar wel ok.
H en de O zijn matig. Misschien is 't een idee om eerst de vormen van de letters volledig te beheersen, alvorens over te gaan tot het toevoegen van allerlei rand-vormen. Maargoed, keep it up :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |