![]() |
Dungeon Keeper 2 Online?
Hoe speel ik Dk2 online??? als je op multiplayer klikt krijg je 3 opties, welke moet ik pakken? en als ik bv. de 3e pak, vind hij wel maps enzo, maar als ik wil joinen, failen ze altijd.. ??? :| :confused:
|
welke opties zijn het? (is mss handig om te weten...)
|
- Winsock TCP/IP internet connection
- IPX verbinding voor directplay bij deze 2 vind hij geen sessions... maar TCP is toch Lan he? of niet? - Internet Dungeon Watch bij deze vind hij sessions, maar het joinen lukt niet? :confused: |
Wellicht moet je eerst je dungeon keeper 2 updaten naar de nieuwste versie
|
de 1e is een directe met een andere tegenstander
dan moet je het ip van die andere ook weten |
Citaat:
grtzz |
Gewoon ergens de nieuwste versie vandaan trekken. Weeikveel waar.
|
Het joinen van een game in IDW lukt maar heel soms...ook als je upgrade naar 1.70 verander je daar niks aan. Het probleem is dat er 5 verschillende versies van DK2 daar komen.
1) 1.3 (zeg maar de "gewone") 2) 1.51 (niet veel bijzonders) 3) 1.61 (introductie van elite creatures) 4) 1.70 (elite creatures, nieuwe unit..Maiden, nieuwe val...Jack-In-The-Box) en 5) de Demo In 1.3 worden de verschillende versies vaak niet zo goed aangegeven. Maar als je 1.70 online wil gaan spelen moet je je wel eerst bekendmaken met de elites, want die gaan veel invloed hebben... Dus het moraal van het verhaal: Je hoeft niet te upgraden naar een andere versie, maar het is vooral een kwestie van heel veel geduld voordat je echt in een game zit. Mocht je willen upgraden naar 1.70...zie http://dk2.ea-europe.com/ onder Downloads |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |