![]() |
zwembandjes
hoe kan ik er vanaf komen??? het is echt heel lelijk al dat vet op mijn heupen want voor de rest ben ik niet dik en het begint me gewoon langzamerhand te irriteren dus iemand tips voor oefeningen?
|
Tjah.. beste is om te gaan fitnessen en een persoonlijk programma op te laten stellen. Als je je goed aan dit programma houdt en niet buitensporig veel eet dan zie je heel snel al resultaat!
|
Zwemmen en da's nog leuk ook. Ik probeer het ook elke week een keertje te doen. Het werkt bij mij heel ontspannend!
|
Citaat:
khad nooit gedacht dat zwemmen daarbij zou helpen. Krijg je daar niet al te veel spieren van? want dat is ook niet echt fijn. |
Citaat:
want voor de rest ben ik niet dik. Het ziet er gewoon niet uit als ik een strakke broek aan wil doen want dan springt het er aan alle kanten uit bij wijze van spreken. |
Nou.. je moet gewoon meer gaan sporten en evenveel blijven eten dan zou je in principe ook afvallen en dan is het tenminste gezond afvallen :D
|
Als je extra gewicht er bij je heupen bij komt, dan lijkt mij dat het daar ook als eerste afgaat.
|
Hej!!
ik heb zelf ook best wel last van vet bij mn heupen, maar ik heb echt geen tijd om te gaan zwemmen enzo.. ik sport al 4 x in de week, maar daar gaan die zwembandjes echt niet van weg! zijn er geen oefeningen die je thuis kunt doen?? :| xx |
Tja gewoon sporten doen waarbij je vet verbrand.. fietsen, lopen, zwemmen, roeien etc :)
|
Citaat:
|
:/
Tjah, toen ik ging sporten ging dat kleine beetje vet van mijn buik af en mijn armen zijn wat meer drooggetrained. |
Schuine sit-ups?
|
Zijn goed voor je schuine buikspieren
:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |