![]() |
cd's kopieren = K*T
ok, ik geef eerlijk toe, ik heb ook wel eens een cd gebrand, MAAR......... als ik m dan echt goed vind dan koop ik m ook. ik koop al m cd's, heeft ook wel te maken met respect voor de artiest. naar mijn mening ben je geen echte fan als je cd's van jouw groep kopieert!! REACTIES GRAAG!!!!!!
|
http://www.ebaumsworld.com/forumfun/positive6.jpg
ja kijk, ik doe het normaal ook niet, maar toch. nu ik soulseek heb... |
Mensen die het zich kunnen permiteren om alles te kopen wat ze bovengemiddeld interesseert zijn of extreem rijk, of ze hebben gewoon een te beperkte muzieksmaak. Ik gok in jouw geval op het laatste...
REACTIES GRAAG!!!!!! |
ik snap je punt, maar ik koop weinig.. Eigenlijk alleen van Incubus.. die dingen zijn me gewoon te duur...
|
Tjah...als ik geld heb probeer ik wel de echte sd te kopen..maar anders brand ik hem gewoon... :)
|
met NERD eens :)
verder vind ik TS best schattig :cool: |
Citaat:
|
De CD's die ik wil, liggen toch niet in de winkel, ik moet ze bestellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cd's van 20 euro = K*T
|
Citaat:
Mijn mening ook. ik heb gewoon niet de financiele middelen om alles te kunnen kopen wat ik wil. Ik vind dat er wel altijd een bepaald evenwicht in moet zijn. ik voel me ook 'schuldig'als ik bepaalde cd's van artiesten gebrand in de kast heb staan. |
Citaat:
|
Ja man, ik ook.
|
Ik geef niets om de muziekindustrie, dus de liedjes die ik leuk vind download ik wel. (y)
|
zelfde als muziek downloaden en er dan 2 euro per liedje voor betalen, flikker op! Dan was ik nu al in een half jaartje 8400 euro kwijt geweest!
WAT DENK JE NOU ZELF? |
haha!
dat is inderdaad een ontzettend klote idee. wie betaalt er nou voor gedownloade muziek, het hele punt is juist dat het gratis is. duh. |
Citaat:
Alles is achter je compu gratis te verkrijgen en niemand die je controleert.. dus waarom zou je naar de winkel lopen/fietsen/rijden om 22 euro voor een cd neer te tellen? Is gewoon egoïsme en daar is iedereen goed in... |
Allemaal heel leuk en aardig, mevrouw de moraalridder, maar alsof ons dat wat jeukt.
|
Volgens mij is er weer iemand grappig bezig...ik bedoel: wie heeft er nou een murderdolls sig?
|
neuh, ik ben het wel met de TS eens, als k iets leuk vind koop k t wel gewoon, zo'n gebrand cd'tje ziet er beetje armoedig uit ook, doe mij maar de echte...
|
Citaat:
|
het gaat toch om de muziek niet om hoe t cd-tje dr uit ziet :S
|
Citaat:
|
tjsaa kijk, ik heb ongeveer 80 albums die allemaal gewoon gekocht zijn in de winkel, ik geef nu liever mijn geld voor iets anders uit. ik heb de muziekindustrie al genoeg gespekt vin ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik vind dat je redenering nergens op slaat!!! Ik heb originele cd's maar ook zeker gebrande, omdat ik gewoon echt geen cd's kopen ga van een band of artiest als ik het kan downen. Als jij een boel centjes hebt en het wel wilt doen, prima, maar ik doe het niet. :cool:
|
Citaat:
Ik koop geen cd's om mezelf fan te kunnen noemen...dan doe ik het wel om andere redenen.. |
waarom geld uitgeven als het ook gratis kan
die cd's zijn gewoon uberduur en die bands verdienen toch al aso veel |
true, I have to agree with omaatje on this one
|
Die gasten zijn toch wel rijk, en ik niet.
Dus download ik. |
Citaat:
'tuurlijk, dan koop ik die cd'tjes wel... k heb toch geen studieboeken nodig, en die rekeningen komen wel een keertje... ach ja, wegenbelasting betalen is toch vrijwillig ? als ze nu eerst es de btw op cd-tjes omlaag doen én de cd-s sowieso goedkoper maken, dan denk ik d'r nog een keertje over... |
Citaat:
van mn lievelingsband heb ik wel alles origineel, das leuk voor later enzo. maar ik ga echt niet van elke fokking band de cd origineel kopen, daar heb ik gewoon t geld niet voor aangezien ik ook kleren om mn lijf wil en dat soort dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dload alleen random nummers, albums ect vind ik vaak teveel werk
en ik koop alleen koopjes branden doe ik vrijwel nooit want dat is ook vervelend |
Citaat:
http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif |
: )23
|
Citaat:
|
cd's downloaden doe ik sowieso bijna nooit, duurt veel te lang
cd's branden wel (y) maar er zijn gewoon bepaalde artiesten waarvan ik het origineel moet hebben |
oja
en is het verplicht om ergens fan van te zijn? |
ja anders mag je niet op muziek posten
|
Prachtige CD's zoals bijvoorbeeld Mandylion van the Gathering liggen voor zo'n 12 euro in de virtuele schappen. Als je dat album in kwestie echt goed vindt en je koopt 'm dan nòg niet verdien je wat mij betreft een nekschot.
Mijn motto is simpel; als je CD's te duur vindt hoor je weg te blijven bij de welbekende "big buck"-artiesten. Niet supporten. Download maar. Muzikale integriteit hebben ze 99 van de 100 keer toch niet te bieden, en om nou 22 euri te spenderen aan luchtig vermaak.. Maar als dat kleine, onbekende bandje waar je gek van bent geen aanschaf van ongeveer 15 euro waard is ben je behoorlijk verkeerd bezig. |
22 euro betaal ik sowieso niet voor een cd.
cd's van 17 euro zijn al uitzonderingen. |
Citaat:
|
ik brand de laatste tijd steeds meer cd's
vind ik op zich wel jammer, want ik waardeer mijn echte cds meer. het probleem is dat ik tegenwoordig blut ben (n) |
ik kopierrr niet, het mislukt altijd bij mij
|
Vroeger brande ik alles, maar ik ben bekeerd, wat ik goed vind koop ik nu gewoon origineel (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |