![]() |
bosten, ik heb hulp nodig!
Hey, ik ben een meisje van 14 en ik heb cup AA95. Daar zit ik heel erg mee en ik zou heel graag grotere borsten willen hebben. Weet iemand misschien hoe je de groei van borsten kunt stimuleren??? Reageer aub snel want ik zit hier echt heel erg mee. xxx Wolfje.
|
Aa95?
|
Citaat:
|
blijkbaar :(
|
Je bent 14, als het goed is dan groeien ze nog wel een paar jaar door. Doen ze dat niet of niet genoeg naar je zin, dan zou je borstvergroting kunnen overwegen. Verder zou ik ook niks weten.
|
Khad op m'n 15 nog cup aa. die groeien echt nog wel!
|
boRsten
|
sorry was maar een klein foutje hoor :p
|
Als je pas 14 bent zou ik me daar nog niet te druk over maken :)
|
Citaat:
Maar ik zou me echt nergens druk om maken Je bent pas 14 joh! En later gaan ze toch alleen maar hangen en een beetje wegrotten ;) |
Citaat:
|
Je bent nog maar 14... Zie jij meisjes van 18 met jouw bouw rondlopen? Denk het niet he....
Alle meisjes worden wat forser en jij dus ook wel ;) |
Citaat:
|
Ja natuurlijk kan het nog altijd komen. Maar wat als ze maar groeien tot een A of een mager B'tje???
En wat als je ex dan zegt(toen vriend) ze zijn eigenlijk toch wel klein??? Nou ja ik kan nu wel; zeggen nix van aan trekken maar ik weet hoe moeilijk dat is. Je kunt eventueel met je dokter overleggen over mogelijkheden als je er echr last van hebt. Maar ik zou iig wachten totdat je bent uitgegroeid!!!!!!! |
ik ben sinds november 15, heb cup C daar moet je pas blij mee zijn :( hoop dat ze niet te veel meer groeien...
|
Op m'n 14e had ik geloof ik ook nog AA, 15e A/B en nu heb ik cup D, dus ik zou gewoon even wachten. ;)
En ik geloof dat de grote van je borsten wel een beetje erfelijk is, dus je zou eens naar je familie kunnen kijken. |
Hmm, iedereen heeft het wel leuk over 'later' en 'wacht maar tot ze uitgegroeid zijn', maar daar heeft ze nu niks aan :bloos:
Zijn er geen bh's in jou maat met vulling? Dan lijkt het onder strakke shirtjes iig wat meer :) |
Citaat:
|
wat een onzin
alsof cup je met een cup a minder mooi bent als met een cup c :( |
misschien aan de pil gaan. Bij sommige meiden groeien de borsten dan best wel.
|
DE wonderbra !! net als Christina :o
maar verder.. wachten.. wachten en nog eens wachten tot ze dadelijk te hard groeien en je toch wenste dat je deze cup weer had.. Het komt nog wel joh! Niemand is tevreden over eigen borsten.. wees blij dat ze allebij nog hetzelfde formaat hebben.. en niet links A en rechts E Ik weet het.. mijn berichtje is niet zinvol.. sorry daarvoor |
wél zinvol :)
wonderbra's zijn GOED :evil: whahahaha dan lijkt het nog ergens naar |
Citaat:
Maar bh's met vulling/push-up bh's zou je kunnen proberen. |
Ik ben 17 jaar en heb 70F/G...wees blij je kleine maatje...ik ben egt niet blij met mijn grote maat!ik kan nooit is een leuk strak truitje aan...bikini´s kopen gaat lastig...het is egt kut! En het is juist gezond dat ze je op je 14e nog klein maatje hebt..want k had op me 12e al een Ctje....Ik zou gewoon rustig afwachten...
|
Citaat:
Mied, je bent pas 14, die komen heus wel. En er zijn een heleboel jongens die an klein en fijn houden ipv van groot en vet. En degene die je er belachelijk om maken sporen zelf niet helemaal. En verder kun je over een aantal jaar misschien alsnog een borstvergroting ondergaan. |
Citaat:
Ik geloof bovendien ook niet dat bh's en bikini's kopen makkelijk is met een klein maatje. Citaat:
|
Komt nog wel, inderdaad.
En tot die tijd, als je ontevreden bent, kun je beha's met vullingen kopen, of losse vullingen en beha's die 1 of 2 maten te groot zijn, en dan die vullingen erin doen :). |
zwemmen is goed voor je borste
|
had ik op mn 14e maar aa haha
ik weet ook niet hoe die dingen gaan groeien...maar ze groeien tot je 19e geloof ik zo ongeveer tijd zat joh |
Citaat:
|
heyhey
ik heb nog een veel kleinere cupmaat dan jij, toevallig zag ik eergisteren op tv een talkshow er over. die vrouwen wilden borstvergroting want ze waren ook "plat" zeg maar. ikzelf ben ook "plat" maar ik heb er een simpele oplossing voor: een opvul bh! niemand die het ziet joh, het zit toch onder je kleren! je moet er ook niet mee proberen te zitten, want je kunt er toch niets aan doen, en mensen die zeggen dat opvulbhs onnatuurlijk zijn, moeten niet zeuren, want borstvergrotende operaties zijn ook niet natuurlijk! als je toch niet tevreden bent over jezelf, kun je daar beter aan werken, want het is vrijwel altijd zo dat mensen die hun borsten te klein vinden en zich daaraan hebben laten helpen, weer een ander "probleem" ontdekken sterkte ermee! |
Je bent 14 jaar. Relax.
|
Als je geluk hebt, groeien ze nog. Bij hielp aan de pil gaan ook niet, dus ik zal met AA moeten leven vrees ik en ik ben nu 18.
|
Citaat:
2. Gefeliciteerd. :) |
Citaat:
2. Ze is al meer dan twee maanden 18. |
Citaat:
2. Ik ben niet jarig. |
Citaat:
2. Maar ik wist niet dat je jarig was geweest. Of wel. Owja... Wel... Er was een verjaardagstopic. :bloos: Nouja. Nog een keer gefeliciteerd. :p En nu weer ontopic. :) |
Citaat:
Kappen dus met dat schijnheilige gedoe. |
Citaat:
|
die groeien nog wel, je bent 14, trouwens voordat je 18 bent kan je daar niks aan doen, groeit VANZELF
|
Je bent 14, borsten groeien tot je 21ste.
|
Koop gewoon een goede push-up beha. Staat mooi, en geeft een maatje meer. Verder heb je nu natuurlijk ook de luxe dat je kunt kiezen: trek ik een beha aan of laat ik ze dansen in mijn shirt? En blote rug truitjes staan daarom weer heel mooi.
En verder; ze groeien nog! niemand is uitgegroeid op z'n 14e. Als je kunt aantonen dat je psychisch eronder lijdt dat je weinig borsten hebt, kun je een operatie soms vergoed krijgen. Voor nu: je kunt ook oefeningen doen waardoor je borstenspieren wat steviger worden. Hierdoor gaan je borsten meer naar voren staan waardoor ze groter lijken. Eén oefening is je handen in gestrekte vorm tegen elkaar duwen waarbij je ellebogen een hoek vormen. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb zelf ook kleine borsten (ben 18 en allang aan de pil, dus verwacht ook niet meer dat ze gaan groeien :(), maar mijn vriend is er heel blij mee (y) Hij zegt gewoon dat ze bij mij horen :) Dat maakt mij gelukkig ook een stuk zekerder :o @ Wolfje_89 Er is geen middel die de groei van borsten stimuleert. Helaas. Bij sommige vrouwen helpt het om aan de pil te gaan. Daar schijnen je borsten van te kunnen groeien. Wat ik je wel kan aanraden is (inderdaad) de wonderbra (y) Gewoon naar een goede lingerie winkel gaan. Daar hebben ze een heleboel soorten 'opvul'bh's. Gewone push-ups, met kussentjes, met een soort siliconen gevulde zakjes, met lucht gevuld etc. Zo kun je van een kleine AA een kleine cup B maken (y) (helaas zijn die bh's wel prijzig :o) Het ziet er gewoon natuurlijk uit en kan jou helpen met de gedachte dat je dan niet meer met kleine borsten rondloopt. (Wat dus helemaal niet erg is! Maar ik kan je standpunt begrijpen!). |
Bij mij groeien ze elke keer dat ik aankom :p
|
Citaat:
zoals iedereen al zei, relax meid :p je groeit nog wel :p ik had op m'n 14e ook A en nu heb ik B/C ;) |
Citaat:
ik begrijp wel dat je er mee in zit, maar veel kan je er niet aan doen, en misschien groeien ze nog wel. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb zelf 80, en ben niet klein gebouwd, zeker niet.. :bloos: :P |
Het moet gewoon in verhouding zijn.
|
Ik ben wel blij met mijn borstmaat (70B) niet dat dat heel groot is maar ik ben best wel heel slank dus ik zou ze niet groter willen hebben, dat gaat maar hangen en zo, bah. Ik vind ze nu mooi :)
Maar goed, masseren schijnt te helpen om de grootte te stimuleren. vooral in groeiperiodes. (dus niet gewoon puberteit, maar die borstenspurts) Verder heb je natuurlijk, hoe geweldig, de push-up! en de wonderbra :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |