![]() |
Hebben jullie een vaatwasser?
Ik had 'n discussie met mn moeder nav een afwasmiddelen reclame. Hoeveel procent van de bevolking wast nog met de hand af en wie heeft een vaatwasser? Nou vroeg ik me dat gewoon even van de forumbevolking af. :)
|
Ja
|
Ja, geweldige uitvinding. :D
|
Ja.
|
Deze poll zal niet echt representatief voor de Nederlandse bevolking zijn. Hier komen vooral jongeren, waarbij het natuurlijk even iets moderner is dan bij een oude vrouw van 90 in een bejaardehuis :p .
Ja, we hebben een vaatwasser. |
Ja, maar we gebruiken m nooit
Ik weet het, het klinkt debiel Maar mn moeder vind het 'makkelijker' om telkens alles met de hand schoon te spoelen en het vervolgens met een theedoek af te drogen..... Als ik een keer iets af moet wassen gebruik ik m wel |
ja, mijn moeder neemt die taak op zich......
(en nu niet gaan vooroordelen dat ik dus niks doe) |
nee, gewoon met de hand hoor :)
ik ben de eerste die op nee stemt :| :eek: |
Citaat:
|
tuurlijk wel :D die rotzooi van ons valt gewoon niet meer af te wassen :D
|
Wij ook niet.
|
Nee, in Groningen niet.
Ja, bij m'n ouders wel. |
ja :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
ja
|
thuis wel, op mijn kamer niet.
|
Nee.
Maar het maakt me niks uit want mijn ouders wassen toch af. (y) |
Nee. Lekker op de hand. :cool:
|
Nee.
|
Nee :)
|
Ja, dat ben ik zelf :(
|
ja, al een aantal jaren en hij bevalt prima volgens mijn ouders (ik zou niet eens weten hoe ik hem aan moet zetten)
|
Nee, zo rijk ben ik nu ook weer niet.
Mijn moeder wel, m'n vader niet (gek man, gescheiden ouders :| ) |
Citaat:
|
Tuurlijk hebben wij een afwasmachine, je baalt toch als je dat met de hand moet doen. (tijdsverspilling)
|
Citaat:
ik heb hem laatst denk ik per ongeluk in een m veranderd. Maar nu staat er weer een v dus: vrouwen en vaatwassers... (en computers nu dus ook :bloos: ) |
ja we hebben 1 maar hij is kapot :(
|
Ja en we zijn erg op elkaar gesteld (y)
|
Momenteel niet, maar over ruim 2 weken wel. :cool:
|
Nee. Schande :p
|
Ja.
|
Helaas niet :o
|
Nee :)
|
helaas niet :(
|
ja (y)
|
Jawohl.
Alleen vind mijn mammie dat de pannen enz. er niet in mogen vanwege de anti-aanbaklaag ofzo, en dus staan we nog elke avond een half uur af te wassen... :( |
yup.
|
Citaat:
|
Nope, maar mijn ouders wassen af, dat is de ultieme oplossing!
|
Citaat:
|
Ja, we hebben er wel eentje maar we hebben ook afwasmiddel nodig voor de pannen en een paar glazen die niet in de vaatwasser mogen.
|
Ja.
|
jup:)
|
Nee, moet altijd afwassen :( Heel vervelend, vooral als t met mn broertje is.
|
Nee, maar eind van het jaar gaan we verhuizen en in ons nieuwe huis zit wel een vaatwasser.
|
nee.
|
Ja.
|
Nee, niet meer.
|
jah... gelukkig wel
|
Citaat:
ontopic: ja, maar elke avond zijn er ook nog wel een paar pannen die er niet meer in pasten, of niet inmogen wegens antiaanbaklaag :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |