![]() |
Samenvattingen Duits boekje
Heey
Ik moet voor Duits een boekje lezen... Ik heb overal al naar samenvattingen gezocht, google, scholieren, internetcollege, enz maar kan echt NIKS vinden... Alleen reclame van het boekje... Ik snap er echter geen fuck van het hele verhaal, weet iemand misschien nog een goede site waar veel te vinden is?! het boek heet: Trügerische Stille schrijver: Andreas Steinhöfel Echt, ik zou dit niet posten als ik zelf nog niet goed had gezocht!!! Bij voorbaat dank! |
Heb je al in de announcement gekeken? Daar staan nog een heleboel links! :)
|
Hier :) announcement-link
Als je naar Moderne Talen gaat, staat er: Lees dit eerst! Als je dan gewoon daarop klikt :) |
Citaat:
Ik ga meteen kijken!!!! |
Citaat:
Als je het daar niet vindt, weet ik het ook niet meer hoor :o. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat ik het boekkie toch maar, voor zover ik het kan begrijpen, moet lezen... 172 bladzijdes onbegrijpelijke woorden die vage zinnen vormen :rolleyes: toch bedankt, ook Boogie |
Citaat:
Maar troost je, het helpt je wel voor het begrijpen van Duitse teksten, dat je als een boekje leest. |
Misschien dat iemand het boekje
Christel rudert ums leben - van - Thomas Burger gelezen heeft?? Vriendin van me is echt hopeloos.. nergens te vinden.. Nl een boekje van zo'n 50 jaar geleden .. Misschien dat iemand een samenvatting ervan heeft ofzo?? |
lees die kutboeken in het nederlands dan joh :P
leen een versie met dubbelle taal (links duits rechts nederlands) lees je zo doorheen... een paar isbn nummer (gewoon invullen op je lokale biep site): 9071677338 (kafka - kleine erzählungen) 9071677532 (G.Keller - kleider machen leute) 9071677540 (goethe - märchendichtungen) nu maar hopen dat het genoeg sterren is... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |